Mare Problema Cu Masina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mare Problema Cu Masina

    Salut tuturor! Am o problema nasoala rau la masina. Chestia e in felul urmator: i-am dat-o azi lu' tata ca avea nevoie de ea sa duca un caine la o asociate de caini vagabonzi...ei bine, asta e bagata printr-o padure, iar drumul care duce la ea e unul forestier, prost rau de tot, stricat, cu gropi etc. Nu cred ca a mers cu viteza p-acolo, ca doar n-are 2 ani sa nu stie, insa (dupa spusele lui, ca eu n-am fost de fata) i-a murit motorul cand a vrut sa intoarca. Si cica dupa ce l-a repornit au aparut probleme. Intai, martorul baterie a ramas aprins in timpul mersului, iar apoi a observat ca volanul se roteste foarte foarte greu, probabil pompa de servodirectie a patit ceva (m-am uitat si la nivelul lichidului in pompa si e bun). Habar n-am ce-ar putea sa aiba. Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi.
    Multumesc anticipat!

    Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

  • #2
    verifica cureaua, s-ar putea sa se fi rupt... de ce? habar n-am...
    Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

    Comment


    • #3
      Sigur nu mai ai curea de accesorii.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #4
        Daca e aprins becul la baterie si volanul merge greu,inseamna ca e cureaua...e aceeasi care antreneaza si fulia de la servo si alternatorul.
        sigpic

        Comment


        • #5
          O da, asta era problema. Acum am vazut ca era sarita cureaua. Multumesc pentru promptitudine.
          Chestia e ca eu nu prea ma pricep s-o pun la loc. Exista vreo schema de montare?

          Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

          Comment


          • #6
            Eu zic sa te duci la un service,nu neaparat dacia,si sa iti pui curea noua,chiar daca aia e intreaga...nu se stie ce soc a luat cand a sarit si poate ti se rupe cand iti e lumea mai draga...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Mersi pentru sfat, Dragman!
              Mi-a spus cineva ceva de un intinzator...asta pe unde e situat si ce forma are? Trebuie schimbat si el?

              Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

              Comment


              • #8
                Pe alea lasa-le acolo unde sunt...nu se schimba acum si sunt si f scumpe.Sunt 2 rulmenti,unul fix-vreo 50 ron si unul cu autointindere-200 ron ...doar de curea ai nevoie.Cauta curea ca cea veche-gates e parca firma.E vreo 50 ron.Bafta.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Eu nu prea imi dau seama cum putea sa sara cureaua, dar sa ramana intreaga.
                  Oare nu e defect intinzatorul?
                  ECUFix
                  Please don't visit my homepage!

                  Comment


                  • #10
                    @Dragman - Am vazut doua role negre pe acolo pe la alternator (pe langa cele 3 cu striuri), dar nu stiu care e fix si care cu autointindere. Si sa-nteleg ca intinzatorul e acel rulment cu autointindere sau cum?
                    @$$ilvviu - Cum pot sa-mi dau seama daca intinzatorul e defect?
                    Imi cer scuze amandurora pentru nestiinta mea, dar prefer sa intreb daca nu stiu ceva...pana ma lamuresc cum sta treaba. Sper sa ma-ntelegeti.
                    Last edited by flavius1991; 30 July 2009, 21:46.

                    Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                    Comment


                    • #11
                      Mi-e sa nu se fi rupt arcul de la intinzator.
                      Intinzatorul e o rola pe care un arc o impinge in sensul intinderii curelei.
                      Vezi daca intampina rezistenta la comprimare.
                      In mod normal nu ar trebui sa o poti misca cu mana, ci cu o cheie.
                      ECUFix
                      Please don't visit my homepage!

                      Comment


                      • #12
                        Tocmai ce-am verificat. Abia am bagat mana p-acolo...sunt asa de inghesuite alea. Nu stiu daca e normal sau nu, insa rolele acelea negre se rotesc usor. De verificat daca intampina rezistenta la comprimare cum fac? Strang vreo rola sau cum? Nu prea pot sa bag mana incat sa fac operatiunea asta...poate trebuie sa desfac ceva de-acolo sa-mi fac loc.
                        Masina e model Laureate 2005. Am vorbit cu un prieten care are un Ambiance din 2006 si mi-a spus ca a lui curea e diferita de a mea si se monteaza si mai usor. :|
                        Later Edit: Intinzatorul e una din rolele acelea negre sau face parte din celelalte cu "santuri" pe ele?
                        Last edited by flavius1991; 30 July 2009, 22:10.

                        Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                        Comment


                        • #13
                          Meri tu frumusel la un service ca sa nu faci vreo tampenie. Ca sfat, cand meri cu masina stinge tot: faruri, aeroterma, casetofon. Incearca sa o pornesti o data si sa o opresti la service, nu de alta dar sa nu ai alte surprize.
                          Ca posibilitate: creanga prinsa sub curea. cauta sa nu aiba vreo ciupitura cureaua.
                          Numai de bine!
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Poate e ciudat, dar cureaua n-are nici pe naiba. Cat despre vreo crenguta intrata pe sub ea, da, e posibil, dar n-am vazut niciuna ramasa acolo. Oricum, cureaua trebuie schimbata, nu?
                            M-am chiorât mai atent pe la rulmentii aia si am zis sa fac o schita orientativa, poate ma lamuriti si pe mine care e rola intinzatoare...macar pentru cultura generala, daca tot nu pot sa-mi bag nasul pe acolo.
                            Attached Files

                            Eine Runde Nordschleife mit Walter Röhrl

                            Comment


                            • #15
                              sau dus diodele/perile din alternator, exact asa o patit un prieten la un preferance 1.4, reparatia ii injur la vreo 2-3 mil....
                              2004 Dacia Logan 1.4MPi
                              2006 Dacia Logan 1.5dCi
                              2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google