Probleme Computer Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Computer Bord

    Buna, sunt nou pe acest forum , bine v-am gasit si sper sa gasesc numai info utile . Si acuma problema...am observat ca daca tin masina la relanti dimineata mai ales si nu numai... consumul mediu creste...acu' 2 zile am ramas fara baterie (am fost la grarat si am tinut farurile aprinse) si am repornit masina...si am lasat bateria la incarcat 20 min..imi crescuse consumul la46% . Apoi normal ca l-am resetat si in trafic mi-a dat cosum de 8.9-9% .
    Mentionze ca e un logan 1.4 Laureat din 2004.
    multumesc
    Attached Files

  • #2
    bun venit printre noi!
    daca ai văzut consumul ala enorm după ce ai stat pe loc cu motorul pornit, este normal pentru ca c.b.-ul contabilizează si combustibilul consumat dar fără ca maşina sa pe deplaseze. după ce l.ai resetat, a afişat un consum normal, cu maşina in deplasare.
    a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

    Comment


    • #3
      multumesc de raspuns... credeam ca am dat eu ceva peste cap...din cauza bateriei...

      Comment


      • #4
        Va salut, am si eu o nelamurire in legatura cu CB, adica este a doua oara cand se reseteaza singur asa din senin fara sa actionez eu butonul de reset sau sa scot o borna de la baterie.

        E normal sa se reseteze asa de capul lui, am inteles ca normal se reseteaza la
        10.000 km?

        Masina : Logan Laureat 1,6 16v euro5 an 2011 km parcursi 2500.

        Va multumesc anticipat!

        Comment


        • #5
          Autoresetarea CB este data de masa insuficienta a tabloului de bord. Acum ca a venit frigul si umezeala problema apare mult mai des.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #6
            eu cred ca resetarea se face automat cand unul din parametri se da peste cap , in orice caz cred ca mai lamurit vei fi daca citesti manualul de instructiuni al masinii
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #7
              Valorile care ajung la maxim si se reseteaza CB-ul ar fi:
              - kilometraj general - nu e cazul
              - kilometraj partial - ajunge pana la 999 km
              - carburant utilizat - ajunge la 99 litri
              - consum mediu - nu duce la resetare
              - consum instantaneu - nu duce la resetare
              - autonomie estimata - nu duce la resetare
              - distanta parcursa de la ultima resetare - ajunge pana la 999 km
              - viteza medie - nu duce la resetare.

              Deci, ori se reseteaza periodic dupa 1000 km ori dupa 100 litri de carburant consumat, sau este asa cum am zis si probat pe alte masini: masa insuficienta la tabloul de bord.
              Attached Files
              GL-22-TOF

              Comment


              • #8
                La treaba cu masa m-am gandit si eu dar oare nu trebuia sa se reseteze si km partial?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by danielliviu View Post
                  - kilometraj partial - ajunge pana la 999 km
                  - carburant utilizat - ajunge la 99 litri
                  - km partial: eu am ajuns pana pe la vreo ~2300km si apoi am resetat eu cb-ul
                  carburant utilizat: ajunsesem la ~190 litri de carburant consumati, tot eu am resetat cb-ul

                  Posibil sa fie masa de vina in cazul in care se reseteaza la 999km si 99L, la mine vad ca e ok...
                  "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                  Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                  Comment


                  • #10
                    Inseamna ca e vorba de fapt de 9999 km si 999 litri.
                    Daca ma gandesc si eu am avut un drum de 1600 km si nu s-a resetat nimic (cam 105 litri consumati).
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #11
                      Daca ar fi limite de 999 sau 9999 e posibil sa fie o setare din fabrica a cb-ului, altfel de la masa as zice ca s-ar reseta aleator, nu? Zic si eu, nu dau cu paru'...
                      "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                      Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                      Comment


                      • #12
                        Si mie nu imi mai merge CB-ul decit cind vrea el, am spalat masina la o spalatorie inchisa afara erau vreo 2-3 grade iar dupa ce am iesit de la spalatorie bordul imi era aburit si surpriza Cb-ul functiona si 2-3 min. se schimba singur apoi am putut sa il schimb si eu si dupa aprox. 10 min. nu mai mergea.Sa fie de la firul de masa? Si unde este conexiunea pe placa cu ceasuri ?

                        Comment


                        • #13
                          sigur problema este masa ineficienta
                          iar de resetat automat numai jurnalierul se reseteaza dar nu mai sant sigur daca la 1000 sau 2000

                          Comment


                          • #14
                            resetari in 1200000 s-au produs aleatoriu nu neaparat la 999 sau mai stiu eu cand. se intampla mai ales cand e frig sub 0 grade probabil ca numai lipsa unui contact de masa f. bun duce la asta . dealtfel boala generala la loganuri contacte oxidate sau imperfecte.

                            Comment


                            • #15
                              Buna--am si eu un mcv 1,6 16 v l-am luat de cateva luni de zile avea 28.000 km si am facut de atunci in jur de 5.000 km si cb imi arata tot timpul indiferent daca merg in oras sau afara aceasi valoare 10.6-10.7 consum. ce sa fac este normal ???????!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google