Ambalare Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambalare Motor

    Va rog sa-mi spuneti care ar fi cauza ambalarii excesive a motorului (in jur de 4500-5000).

    Multumesc

  • #2
    adica se ambaleaza singur ?
    ori se agata cablu de acceleratie ori motorasul de relanti e stricat, ori trage aer fals pe undeva masina .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      In momentul in care o pornesc, turatia motorului se ridica brusc.
      Last edited by 77sky; 22 July 2011, 20:04.

      Comment


      • #4
        uita-te la covoras, ca se mai intampla... am patito in prima saptamana de cand luasem masina si am constat ca ramasese agatat pedala in covoras
        sigpic
        Ambition 1.5 dc

        Comment


        • #5
          corp clapeta sarit de la locu lui sau MMP defect(murdar)

          Comment


          • #6
            ambalare motor,sau ramanere la o turatie ridicata

            Originally posted by kataramas View Post
            Va rog sa-mi spuneti care ar fi cauza ambalarii excesive a motorului (in jur de 4500-5000).

            Multumesc
            Salut! Acelasi lucru il patesc si eu,dar adevarat,o data a fost de vina si covorasul,dar acum ramane la un anumit nivel de turatie ridicat,vizibil fara motiv[pentru mine];este necesar sa apas de cateva ori pedala de acceleratie si isi revine.Nu am decat12000Km rulati!Sincer, nu cunosc bine modul de acceleratie
            dar va cer parerea,daca pot rezolva eu sau sa merg in service....

            Comment


            • #7
              Poate asa doreste calculatorul sa incalzeasca motorul
              real power..... diesel power by

              Comment


              • #8
                incercati sa scoateti cablu de acceleratie si verificati daca nu e blocat sau poate agata undeva....iar daca il simtiti ca merge greu la mana incercati cu un spray de curatat sau ceva de gresat...
                Last edited by Seba; 17 December 2011, 23:09.

                Comment


                • #9
                  Treaba asta am patit-o si eu de cateva ori vara trecuta; plecam din parcare cu ~800-900rpm si dupa 3-4 sute de metri la semafor aveam 1500rmp.Am accelerat de cateva ori, tot acolo ramanea, dupa care mi-a venit ideea sa opresc motorul si sa pornesc iar. In felul acesta se stabiliza la 7500rpm. De anul tercut n-a mai avut anomalia asta, n-am umblat nicaieri.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    IancuMic
                    Vezi ca ai scris 7500 (sapte mii....)
                    Ai vrut sa zici 750rpm....
                    Fix faza asta am inceput sa o patesc si eu cam din toamna, de cateva ori, situatie perfect identica cu cea expusa de tine!
                    Stii ce am sesizat eu dupa ceva dubii si ingrijorari? Ca facea figurile astea dupa ce alimentam de la LUKOIL! Am alimentat de cateva ori de la ei ca aveau reduceri in weekend...
                    Am revenit la benzina Petrom si Rompetrol iar figurile...au disparut!
                    Asa ca....flit Lukoil.

                    Comment


                    • #11
                      Da, mersi ptr. obs. Nu m-am stresat prea mult cu acea problema; de alimentat in 90% din cazuri, Rompetrol.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        da se pare ca si la mine este aceiasi problema ca si la voi seduce 2000-2500 dar dupa ce o accelerez de vreo 2 ori ii trece.
                        si mie imi face de cand am alimentat de la rompetrol
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • #13
                          salutare! aceeias problema o am si eu!!
                          am alimentat numai de la omv petrom.
                          am fost cu ea la reprezentant DACIA de 3 ori si au zis ca masina nu are nimic. au verificat-o si la calculator. dar nu i-au dat de cap.
                          Problema ca la mine persista aceasta problema si nu stiu ce sa fac!?
                          se duce pina la 2000 turatii si cite odata si peste.
                          IAR DACA O LAS LA RELANTII LA INTERVAL DE CITEVA ZECI DE SECUNDE INCEPE SA SE AUDA UN ZGOMOT CA SI ATUNCI CIND SE PORNESTE AERUL COND.(NU CONTEAZA CA E VARA SAU IARNA)
                          AVETII IDEIE CE POATE SA AIBA???????

                          Comment


                          • #14
                            Incerca sa faci un filmulet sa vedem exact ce si cum se intampla. De exemplu la mine ramane turata atunci cand cald frana de mai multe ori. Nu e nimic anormal doar ca la prima vedere poate parea.

                            Eu bag de 2 ani de zile de la lukoil si nu am avut asemenea probleme asa ca se scoate din discutie asta. Ar insemna ca 1/4 din cei care merg cu masina sa se planga ca le sta relantiul la 3000.

                            Si te rog nu mai scrie cu majuscule. In limbajul scris asta inseamna ca tipi ceea ce nu cred ca ai vrut sa exprimi si putina atentie la ortografie.

                            Comment


                            • #15
                              ok.problema e ca nu face mereu asa,dar cu prima ocazie cind imi face probleme am sa incerc sa fac un filmulet.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google