Probleme Cu Pornirea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La fel si eu, la mine a mai pornit de cateva ori intre timp....adica de ieri pana azi dar acum am ramas captiv la serviciu... Si nu este din baterie. Deci ii pun contactul, se stinge bordu normal, cand ii dau cheie se aude "tac" si atat. Nu cumva sunt carbunii de la electromotor? intreb si eu...

    s-a remediat... am desfacut electromotorul, si surpriza ... foarte mult praf in el pe rotor. Eu sincer ma asteptam la carbuni, insa nu a fost asa. din cauza prafului, nu faceau atingere carbunii cu rotorul. Tre sa recunosc ca am transpirat un pic... bine ca a fost doar atat. bafta

    s-a remediat... am desfacut electromotorul, si surpriza ... foarte mult praf in el pe rotor. Eu sincer ma asteptam la carbuni, insa nu a fost asa. din cauza prafului, nu faceau atingere carbunii cu rotorul. Tre sa recunosc ca am transpirat un pic... bine ca a fost doar atat. bafta
    Last edited by dj 21 rac; 6 February 2010, 13:14. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #47
      Am si eu probleme cu pornirea , se manifesta numai la rece si devine enervant .In iarna asta a facut-o de 4 ori (de doua ori in saptamana aceasta).
      Porneste numai dupa ce tin apasata pedala de acceleratie , parca as incerca sa pornesc fara şoc, dupa ce porneste nu mai e nici o problema. Ce poate fi? Cine a mai intalnit acest defect?

      Comment


      • #48
        cum e relantiul dupa ce porneste?
        poate e de la motorasul pas cupas care contrileaza relantiul
        ...am fost maine voi fi ieri cine sunt eu ?...
        YO2MKL
        sigpic

        Comment


        • #49
          Ralantiul da sa balbaie 3-4 secunde si dupa aceea revine la normal ,adica turatie normala pentru motor rece.Am citit in manual si nu prea am gasit nimic de pornirea la rece.Eu banuiesc clapeta fluture ca nu s-ar aseza in pozitie normala dupa ce se opreste motorul.

          Abia astept sa mai faca figuri ca sa pot incerca cate ceva din manual.Chestia e ca nu vrea sa porneasca, ori de cate ori as incerca sa dau la automat, porneste numai daca tin acceleratia apasata.
          Last edited by madi; 12 March 2010, 18:58. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #50
            Buna seara. Am si eu aceasta problema. Am un Laureate 1.4 2005, 115000km si azi dimineata am dat la automat cam 15 min. Am desfacut bobina de inductie si fisele,bujiile le-am sters ca am crezut ca de acolo este le-am montat am dat la automat de 2 ori si a pornit. acum nu stiiu daca am rezolvat eu ceva. M-am gandit ca a fost de la roua. Sper ca maine sa nu se mai intample ca e prima oara. seara buna tuturor

            Am omis ceva, acum un an am schimbat bobina de inductie ca era crapata si nu mai mergea masina bine, si asta e putin crapata si m-am gandit ca ar fi aceasi cauza. Mai astept si alte pareri

            Comment


            • #51
              vad ca ai mai multe probleme incearca o curatare senzor turatie , cu functia search gasesti o gramada de sfaturi ajutatoare
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #52
                salut,baieti! si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.Trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.Am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).Am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la Agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.Am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.Acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la Dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.Nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.

                Comment


                • #53
                  ce inseamna ( uch ) ??

                  -cdanut - zice ca a avut probleme cu pornirea si era de la o mufa alba la ( uch ). ce este uch ??
                  Last edited by manoleciprian; 25 May 2012, 14:07. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    uch-ul este calculatorul masinii

                    Comment


                    • #55
                      dupa ce am avut aceeasi problema acum vreo 2 ani am cumparat un spray de contacte si din cand in cand dau pe toate mufele problema a disparut fara sa demontez nimic. acelasi lucru am patit si cu golful 5 la care cei de la reprezentanta mi-au zis ca tre sa scimb injectoarele (vai de capul lor si al clientului care pune botul) am aplicat acelasi tratament si problema a disparut atentie dupa ce dai cu spray nu porni imediat

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google