Lumini Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lumini Bord

    e normal sa scada intensitatea luminoasa la bord, in ecranul afisaj general, atunci cand aprinzi luminile, o scadere f vizibila a intensitatii luminoase...

  • #2
    da, este normal altfel pe timpul nopti lumina te-ar deranja la condus!

    Comment


    • #3
      e prima ta masina? e foarte normal la orice masina este asa pt ca ziua sar putea sa nu vezi decat daca e de o intensitate mai mare(soarele care posibil sa bata drect pe ceasuri) dar noaptea nu e nevoie de intensitate si mai mult dupa cum s-a mai spus te-ar deranj la condus

      Comment


      • #4
        Nu-i chiar la toate.De exemplu Skoda Octavia 2001 are reglaj lumini interior,dar dat pe maxim si folosit ziua se pot citi informatiile de pe ecran,iar noaptea tot pe maxim nu deranjeaza si la fel,se pot citi info de pe el.Audi A4 2005 fara reglaj intensitate lumina bord se vede bine si noaptea si ziua
        Cumpar volan de Duster

        Comment


        • #5
          Lumini bord

          Originally posted by b54cti View Post
          e normal sa scada intensitatea luminoasa la bord, in ecranul afisaj general, atunci cand aprinzi luminile?, o scadere f vizibila a intensitatii luminoase...
          se poate regla intensitatea luminii din bord la Logan Preferance 2009? de unde? in carte nu scrie...

          Originally posted by tonyx View Post
          e prima ta masina? e foarte normal la orice masina este asa pt ca ziua sar putea sa nu vezi decat daca e de o intensitate mai mare(soarele care posibil sa bata drect pe ceasuri) dar noaptea nu e nevoie de intensitate si mai mult dupa cum s-a mai spus te-ar deranj la condus
          Da e primul meu Logan, in rest am avut de-a face cu marci precum:Ford, Nissan, BMW, de aceea intreb, pt ca mi sa parut neobisnuit mai ales ca masina a implinit 1 zi...
          Multumesc!
          Last edited by b54cti; 8 September 2009, 10:10. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Doar la anumite modele de Dacii 1310 vechi se putea regla intensitatea luminii bordului. Masinile alea "e mai cu motz". Din ce mai stiu eu, la iluminarea cu fond portocaliu (asa ca la noi) nu se regleaza intensitatea luminii (la o iluminare puternica, vei vedea ca bordul capata un contrast interesant, ce-l face foarte vizibil...), iar la masinile "alea cu motz" afisajul e in mare masura cu ceasuri, nu cu display LCD ca la noi.
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • #7
              da e normal, problema mea e ca poti sa vezi ordinea aprinderii bujiilor la turatia de relanti avand o palpaiala ritmica asta disparand atunci cind turezi si se vede mai clar noaptea fara sa aprinzi pozitia,in rest asa e scade intensitatea la aprinderea pozitiei ,alta buba ar mai fi ca la 1310 break din 86 avea reostat de intensitate lumini bord si erau verzi dar se reglau...sa fi fost prosti aia de fabricau atunci asa ceva???si ca o paralela,supernova model anterior loganului are martor uzura placute frana,loganul nu...credeam ca ce e bun trebuie pastrat dar de unde sa dai tabla in plus la 5000 de euro daca nu mai tai din alta parte))))))))))))

              Comment


              • #8
                luati-va nova atunci si gata... doar sa fii dang-dang sa uiti intervalu cand se schimba placutele de frana..

                Comment


                • #9
                  io nu va inteleg...la dacia aveati 2 becuri ce consumau cat toata electronica de acum de pe logan. avantaj ca se puteau regla cu un potentiometru bobinat si ala cu sarma de motor de locomotiva, ca sa nu se arda la 2A. acu bordul digital nu e bun ca nu are lumina reglabila. passatul are, intr-adevar, dar ala n-a costat si nici nu va costa vreodata cat un logan. faptul ca-ti palpaie lumina in bord inseamna ori ca reglajul alternatorului ori acumulatorul sunt in afara specificatiilor de functionare. sau ai o masa flotanta (contact prost) si atunci face la fel. cati dintre aia de-au avut senzor de uzura au schimbat placutele, raportat la cei care au zis "las' ca merge si-asa" ? chiar credeti ca n-a interesat pe nimeni aspectele astea? de aia avem logan fara martor de uzura, fara consum instant, fara reglaj lombar, fara butoane cu impuls. a, ca aveti in schimb motor de 105cai cu consum mai mic decat 1.3-ul ala nenorocit, asta nu e bine. ca aveti vara rece si iarna cald in masina, nu e bine. ca aveti abs, geamuri electrice, iar nu e bine. ca aveti sanse 200% mai mari decat la vechea dacie sa scapati cu viata in caz de accident, nu conteaza. doar tabla tre' sa fie multa. si cat mai groasa. si sa aibe musai masina discuri pe spate. si eleron sport in culoarea caroseriei. oglinzi electrice, aiurea, nu trebuie...daca se poate, sa aibe sigla de bmw si sa scrie pe ea made in hitlerland, ca aia e masina suprema, chiar daca ar fi totineta cu motor cu wartburg si dotari de trabant...
                  LE: natie de carcotasi...
                  Last edited by Seba; 30 September 2009, 18:47.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Da,as-i romanul-carcotas.
                    Vrea cu bani putini o masina cu dotari de lamborghini.
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      sunt astia care au sarit din caruta sau dacie ... intr-un logan si se cred in ditamai bemveu sau haudi
                      Urmatoarea mea masina va fi tot un logan...pentru pretu de intretinere care i-l ofera e nemaipomenit de bine...adica nu mananc paine cu sare ca ceapa e scumpa... si am afara ditamai bemveu care mi-l admira tot cartieru ..mai ales cand dau drumu la manele si bassuu suna tare
                      Last edited by Loganu; 30 September 2009, 19:18.

                      Comment


                      • #12
                        ca bine ai zis

                        Comment


                        • #13
                          Salut. Am si io o rugaminte daca ma poate ajuta cineva.In timp ce actionez frana (si daca tiu apasata pedaua) ami sta aprins si martoru de la dezaburire. \am fost la 2 serv;si tot nu am rezolvat nimic/

                          Comment


                          • #14
                            dar nu a gasit nimeni un potentiometru de pus pe luminile de bord???????
                            ca no fii mare brinza!!!!! de la bmw nu incercati ca nu merge il stinge de tot dupa jumatatea cursei, de volvo nu merge deloc, asa ca hai sa mai cautam, ii dam noi de capat si la asta

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by naftan cons View Post
                              Salut. Am si io o rugaminte daca ma poate ajuta cineva.In timp ce actionez frana (si daca tiu apasata pedaua) ami sta aprins si martoru de la dezaburire. \am fost la 2 serv;si tot nu am rezolvat nimic/
                              iti sta aprins martorul de dezaburire sau d ceata?daca e ala de ceata scoate mufa din spate(stopul din stanga)si pune-o la loc,iar daca tot nu dispare da cu un spray de contacte pe mufa

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google