Cai Putere Si Cuplu Real La Preferance(1,4mpi)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cai Putere Si Cuplu Real La Preferance(1,4mpi)

    Sunt curios a testat careva dintre voi un logan nou? Si daca da cati cai putere si ce cuplu avea? In comparatie cu ce scrie in carte.

    Rog modelatorii daca nu trebuia sa postez aici sa mute unde cred ei de cuviinta.(am preferance de aceea am postat aici)
    multumesc

  • #2
    Daca vrei sa sti exact o pui pe dyno.

    Comment


    • #3
      Tocamai asta era si ideea, sa gasesc pe cineva care a facut asta deja.

      Comment


      • #4
        Real la roata la 1.4mpi n-ai decat ~67 cp si un cuplu de 105Nm

        Comment


        • #5
          Mersi mult.
          Ai idee pe an cati caluti mai pierde masina si din astia putini pe care ai are?

          Comment


          • #6
            Pai ce sa mai piarda saraca, astia sunt cei reali de la roata. Eventual un ~2cp daca pornesti AC.

            Comment


            • #7
              Mersi.As mai vrea macar o parere ,doua ca sa pot face o medie

              Comment


              • #8
                Io-s de parere ca nu se pierd doar doi cand pornesti ACul...Mai degraba 10
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Din cate stiu eu (chiar daca nu am AC ) se pierd in jur de 3 cai.

                  Comment


                  • #10
                    Nu pierzi caii cu fiecare an ce trece. Terminati cu povestile de mecanici de dacia 1300...
                    AC "fura" vreo 3-4 CP. La 5500rpm, unde ai 75, n-ar fi mare bai, dar la 2000-3000rpm, unde motorul dezvolta vreo 30CP, aia 4-5 lipsa se simt de numa'....
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Corect.Dar nu stiu cine crede ca la 3000 ture la benzinar ai 75 cai

                      Comment


                      • #12
                        La 5500 RPM ai 75 de cai la arborele motor, la roata ai mai putin, asta e valabil pentru absolut orice masina sau motorizare!La roata intotdeauna e puterea mai mica decat la arborele motor!
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Corect, dar la Logan e o diferenta mare zic eu...

                          Comment


                          • #14
                            Era bine sa aiba un cuplu mai mare la o turatie cat mai mica.Sa se infiga putin mai repede cand apesi acceleratia aia
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Nu a mai masurat nimeni pe dyno un logan?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google