Problema Prestige 1.6 16 V !se Tureaza Singura! :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    la 16v am intalnit cateva cazuri care faceau la fel dupa resoftare...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      multe motoare 1,6 16 v fac asa.si al meu face si am verificat si am rasverificat si tot asa merge.pana la urma nu e asa de grav.oscileaza cam cu 200 rot /min.problema e si pe megan cu 1,6 16v si cam la toate modelele renault unde au avut ei motorul asta.nu au nici o explicatie cei din service.ei tot dau vina pe benzina.nu face tot timpul.dimineata a pornit la -25 grade si acul turometrului a ramas tapan pana s-a incalzit .ca sa se apuce mesterul sa dea jos de pe ea si sa tot schimbe ca sa vada el ce are, mai bine lasa-l asa.nu vreau sa invete astia mecanica pe masina mea.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #33
        ph1 16v al meu face la fel. cand e mai racoare si nu o las deloc la relenti pana plec. ph2 16v nu mi a facut niciodata pt o las 3 4 minute pana plec sa se incalzeasca un pic uleiul si nu mai sunt probleme.

        Comment


        • #34
          din cate am observat eu, de ce imi vine sa cred ca logan ph2 este mai prost la mecanica decat ph1 ?
          Logan by Renault Pure Blood
          Nothing beats Low Cost

          Comment


          • #35
            pt ca au schimbat caseta de directie. in rest, e aceeasi mecanica...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              pai si ce e mai proasta caseta de directie sau cum ?

              Comment


              • #37
                pe clubsandero vad ca le schimba in draci. in plus, mie mi se pare, repet, mi se pare, nu e dovedit, troncane ceva mai tare pe denivelari. pusa pe elevator, masina nu prezinta jocuri, batai, zgomote, dar pe drum pe viraje denivelate, am senzatia ca de undeva se aude un mic cloncanit...o fi teama de pataniile celor cu sandero, nu stiu.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  cred ca se intimpla "prin simpatie" Seba..nu de teama. numai bine.

                  Comment


                  • #39
                    pompa servo 1616v

                    pompa servo e aceeasi la prestige ca la celelalte motoare 14 sau 16?
                    cumpar noua sau sh !
                    ce recomandati?

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by marx View Post
                      ph1 16v al meu face la fel. cand e mai racoare si nu o las deloc la relenti pana plec.
                      Eu, pe frigul ala crancen, o lasam sa se incalzeasca dupa ce o porneam, timp in care cel mai adesea dadeam jos zapada de pe masina, si dupa cateva minute se auzea cum scadea motorul in turatie, semn ca s-a incalzit, si atunci plecam linistit. N-am de gand sa-i fac nimic, mai ales ca acuma ca s-a mai incalzit vremea nu mai face asa.

                      Comment


                      • #41
                        Eu, din graba, am fost nevoit sa plec de cateva ori cu ea imediat dupa pornire cand "dansa" acul turometrului. In mers nu se simte nimic. Merge normal, n-are nici pe dreaq. E drept ca atunci cand calcam ambreiajul sau cand o scoteam pe liber, turatia continua sa danseze, dar de mers, merge absolut normal (in sarcina). Evident ca nu trebuie turata excesiv in primii km. Dupa 5-10 minute maxim, revine si turatia in parametri. Toate astea valabile numa' cand a fost cancerul ala de crapau pietrele. Intr-o dimineata (-18*C) turatia mi-a stat cam la 1800-2000 rpm timp de vreo 3 minute, dupa aia s-a dus brusc in 1250 rpm, a stat si aici vreo 2 minute, si apoi s-a dus treptat spre 750rpm. Am vrut sa vad exact care-i "schema". Repet: cred ca este absolut normal sa faca figurile astea la frig.

                        Comment


                        • #42
                          Oare de ce numai la 1,6 16V face chestia asta??? Si nasul imi relateaza exact aceste simptome mai ales dimineata la frig mai mare!!!!
                          Interesant ca motorul meu preistoric 1.6 mpi nu face deloc asa...nici chiar la -21 de grade nu s-a turat mai mult peste 1200 dimineata la prima cheie, si dupa acela foarte fin s-a dus la 750 rpm ( cand s-a incalzit bineinteles) Si nasul ma tot intreaba ce o fi oare??? Eu zic ca trebuie sa aiba un actuator de relanti, care face ceva figuri acolo, si 100% este altfel facut decat la mpi-uri.
                          Logan 1.6mpi-2004 septembrie si Skoda Octavia 1.4TSI-122CP-Business-2010 iulie

                          Comment


                          • #43
                            probleme de turatie la logan 16 v

                            problema turatiei la loganul de 1.6 16 v am avut-o si eu . Masina este din 2007 iunie si la inceput nu a fost nici o problema'ulterior a aparut problema cu turatia pe care am rezolvat-o foarte simplu. la motor acolo unde se agata cablul de acceleratie ve-ti vedea un surub care trebuie slabit pentru ca trebuie sa miscati de acea tije in fata si in spate asa cum procedati atunci cind accelerati ,ideea este sa dati in fata si in spate . spun ca trebuie slabit acel surub pentru a permite acceleratiei sa coboare mai in jos. dupa ce ati slabit surubul acela care este un limitator,miscati acceleratia in fata si in spate de citeva ori , adica de 8-10 ori si dupa aceea strangeti surubul la loc si o sa vedeti ca nu o sa va mai faca asa.eu asa am procedat si de cind am facut asta nu am mai avut problema asta. explicatia este ca in corpul clapeta s-a adunat mizerie si clapeta nu se inchide suficient .

                            am un logan 1.6 16v si am o problema la care nu ii gasesc rezolvare, cind sunt in viraj total pentru a efectua o intoarcere la plecarea de pe loc masina are o miscare de stinga dreapta cu un zgomot ca un huruit , mie mi se pare ca o roata se vireaza mai mult de cit cealalta desi este o aberatie. nu stiu ce sa ii fac , geometria este facuta la servis dacia dar nu vad care ar fi cauz pt ca la servis nu sau gasit probleme la articulatie si nu stiu care este cauza , va rog ajutatima cu un sfat.
                            Last edited by alecu sandu; 26 January 2011, 17:17. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              Cred ca e mizerie undeva pe la bucsaraie,capete de bara ceva de genul asta.Am avut si eu ceva probleme anul trecut tot iarna.La intoarecerea volanului scartaia si huruia ceva pe dedesupt.Intr-o zi brusc nu a mai facut nici un fel de zgomot.Chestia cu scartait sau huruit la virare au avut-o multi posesori de logan.Ce am zis eu e o posibila cauza si sper sa fie asta ca e cel mai usor de indepartat.Ei o tara de vaselina si dai pe la capetele de bara si nu mai face.



                              Legat de turatie, dupa ce am schimbat bujiile, mai mult de 1300-1500 nu se mai tureaza si revine usor la turatia normala fara sa mai fluctueze ca inainte.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #45
                                cred ca s-ar putea sa ai dreptate referitor la faptul ca trage aer cald pt ca atunci cind este rece afara merge bine dar dupa ce se incalzeste bine apar fluctuatiile de relanti

                                mai am o intrebare si anume ? de ce nu merge rotund atunci cind o tin turata la 1500- 1800 rpm
                                Last edited by alecu sandu; 26 January 2011, 18:24. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google