Defect Fabricatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Intelegeti o data ca masina nu iese de pe poarta uzinei daca nu e perfecta din punct de vedere calitativ.
    Tunelul cu neoane...tunelul cu jet de apa si alte 5-6 persoane care verifica masina.
    PS.Nu lucrez la Dacia...nu am nici o treaba cu ei...am luat masina prin credit bancar...deci nu le tin partea degeaba.
    sigpic

    Comment


    • #47
      Salut.
      Aceea pata pate fi cauzata de "N"chestii.
      Cum e aceea pata?Ce vrei sa spui?
      -Putea fi un varf si sa vrut remedierea lui,dar nu sa reusit100%-Ceea ce ma indoiesc,sa fi scapat la Montaj General,aici ma refer la cei de la Calitate.[cum spunea si Valeriu]
      -se se fi intamplat dupa iesirea din uzina-transport catre dealer
      -sau chiar in curtea Dealer-ului de unde ai ridicat masina
      -sau sa se fi intamplat in parcarea de acasa.
      De aceea se recomanda ca la ridicarea masini sa se inspecteze cu simt de raspundere[cu toate ca entuziasmul in aceea clipa e mare]
      Numai bine.
      ps:lucrez la dacia,asa ca pot spune ca stiu unele chestii..........nu lucrez la calitate sau in montaj.......
      pss:sa stiti ca sunt foarte multe caroserii/masini care se distrug daca nu prezinta siguranta 100% din punct de vedere calitativ.Cadenta de lucru este foarte mare si de aici pot exista unele"abateri" de la calitate,dar sunt depistate in ultima faza,calitate montaj si finisari
      Last edited by Augustin-Yng; 7 September 2011, 08:55.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #48
        a daca e asa de ce la celelalte masini care se fac pt cei din uzina se pune tablita aceea in geam.Iti spun eu pt a avea mai multa grija.A si nu am spus ca poate fi din fabrica pata aceea si se vede clar ca e cazut ceva pe ea.A inca ceva chederul de pe stalp de nu se lipeste de ornamentul de plastic tot de pe stalp tot la fel e imposibil sa nu treaca neobservat.
        PS iti garantez ca e imposibil sa te uiti la o masina sa vezi daca are vre un defect de fabricatie mai ales cand stii ca e noua si zici ca e imposibil sa aiba defect(nu le vezi cand cumperi o masina second handdar noua+ca sunt f multe piese de vrificat)
        Last edited by Seba; 7 September 2011, 23:33.

        Comment


        • #49
          Originally posted by biancamarius5 View Post
          si eu am tot faza si eu am o pata deasupra pe plafon tot defect de fabricatie la mine se observa ca a cazut ceva si cei ce au livrat masina stiau pentru cs se vede o urma de corectie.dar decat sa imi strice vopseaua cu cea din service care iese mai mata am lasat-o asa.a si schederul de pe stalpul de pe partea soferului nu vine lipit de plastic dar asta e.Mie mi-au spus ca daca tu ai semn ca ai primit masina poti sa te pui si in cap ca asa va ramane nu se repara pe garantie.De dacia si muncitorii grabiti
          Nu iese mai mata vopseaua la service fata de aia din fabrica. Am 2 portiere si o aripa revopsite, la momente diferite, acum 2-3 ani, zgariate de soferi cu permisul luat la Pitesti, ca doar e patria Daciei, of course. Si vopseaua e la fel ca aia originala.
          Mai degraba la cele vopsite in rosu, de prin 2004-2006 s-a matuit vopseaua din fabrica.

          Comment


          • #50
            Originally posted by biancamarius5 View Post
            a daca e asa de ce la celelalte masini care se fac pt cei din uzina se pune tablita aceea in geam.Iti spun eu pt a avea mai multa grija.A si nu am spus ca poate fi din fabrica pata aceea si se vede clar ca e cazut ceva pe ea.A inca ceva chederul de pe stalp de nu se lipeste de ornamentul de plastic tot de pe stalp tot la fel e imposibil sa nu treaca neobservat.
            PS iti garantez ca e imposibil sa te uiti la o masina sa vezi daca are vre un defect de fabricatie mai ales cand stii ca e noua si zici ca e imposibil sa aiba defect(nu le vezi cand cumperi o masina second handdar noua+ca sunt f multe piese de vrificat)
            Salut.
            de unde aceasta poveste cu tablita pusa-n parbriz?Ai pe cineva in uzina?
            Eu masina mea cand am luat-o[mai 2007] nu a avut absolut nimic in parbriz.Chiar daca sunt angajat al Daciei.Nu se mai tine cont la masini.Acum merg in flux,doar cele cu probleme sunt scoase de pe f;ux si remediate sau in cel mai rau caz taiate.
            Si s amai stii ca in montaj sunt anumite linii in care se face "autocontrolul"adica se garanteaza de catre o persoana din Uel care face verificarea la iesirea din zona lui.Si se stampileaza prin fiecare zona prin care a trecut.
            Oricum,faza cu tablita-n geam.........NU O CRED.
            Numai bine.
            ps:e posibil sa se mai si greseasca pe flux,dar cum am mai spus sunt acei oameni care reverifica masina inainte de iesirea de pe banda si pina la proprietar mai trece prin ceva maini.[transport pina la dealer si mai e o data reverificata pina este predata proprietarului+ca mai trebuie inca o data reverificata de proprietar inainte de a semna actele de primire.

            Mr.K
            ""Nu iese mai mata vopseaua la service fata de aia din fabrica. Am 2 portiere si o aripa revopsite, la momente diferite, acum 2-3 ani, zgariate de soferi cu permisul luat la Pitesti, ca doar e patria Daciei, of course. Si vopseaua e la fel ca aia originala.
            Mai degraba la cele vopsite in rosu, de prin 2004-2006 s-a matuit vopseaua din fabrica.""
            Si eu am gasit masina lovita in parcare.............la bucuresti........e posibil sa fi luat si ala permisul la pitesti?
            Nu mai generalizati,ca toti care sunt din arges au luat permisul pe bani.
            Eu am luat permisul din prima cu 24 de puncte.Si pentru asta am invatat.Nu am luat cu bani permisul.
            Sunt multi,mult prea multi care sunt in ale sofatului prea"prea de tot".
            Eu merg cu saptele mai bine ca alti cu fata
            Numai bine.
            Last edited by Augustin-Yng; 7 September 2011, 15:20.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #51
              Oricum daca stai si cauti masina prin toate colturile vei ajunge ca toata este defect din fabricatie si asta mai ales la tabla care este jalnica.

              Comment


              • #52
                Tabla mea nu are nimic, imi pare rau ca la unii e jalnica, in schimb de cand am ridicat masina de la reprezentanta am observat o diferenta de nivel intre capota si aripa stanga fata, in sensul ca aripa este un pic mai coborata fata de capota. I-am aratat vanzatorului si mi-a spus ca se remediaza sau primesc alta daca nu semnez de primire... nu am mai avut rabdare si am semnat.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Augustin-Yng View Post
                  ..........................?
                  Nu mai generalizati,ca toti care sunt din arges au luat permisul pe bani.
                  Eu am luat permisul din prima cu 24 de puncte.Si pentru asta am invatat.Nu am luat cu bani permisul.
                  Sunt multi,mult prea multi care sunt in ale sofatului prea"prea de tot".
                  Eu merg cu saptele mai bine ca alti cu fata
                  Numai bine.
                  1.Ideea principala era legata de vopsea.
                  2. Toti credem ca suntem cei mai buni soferi, deci ai si tu dreptul sa te autoevaluezi la excelent.
                  3. Nu te supara pentru ce-am zis de soferii de Pitesti, dar frate, la voi s-a demonstrat concret ca se lua permisul prin corespondenta. Asta nu inseamna ca TOTI din Arges ati luat asa permisul.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by valeriuciprian View Post
                    Intelegeti o data ca masina nu iese de pe poarta uzinei daca nu e perfecta din punct de vedere calitativ.
                    Tunelul cu neoane...tunelul cu jet de apa si alte 5-6 persoane care verifica masina.
                    PS.Nu lucrez la Dacia...nu am nici o treaba cu ei...am luat masina prin credit bancar...deci nu le tin partea degeaba.
                    Din fabrica o iesi bine, dar ce ne facem cu manipularea produsului pana in momentul livrarii catre beneficiar?

                    In a 2 a poza pare si usa putin indoita (poate ma insel). Dar eu o vad ca pe o indoitura provocata de un bat, bara .... Care ar fii putut aparea si dupa achizitionare. Acum si in locul alora de la dacia daca te pui ... o sa zici "asta si-a lovit masina si acum vine sa o reparam noi".
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by mr.K View Post
                      1.Ideea principala era legata de vopsea.
                      2. Toti credem ca suntem cei mai buni soferi, deci ai si tu dreptul sa te autoevaluezi la excelent.
                      3. Nu te supara pentru ce-am zis de soferii de Pitesti, dar frate, la voi s-a demonstrat concret ca se lua permisul prin corespondenta. Asta nu inseamna ca TOTI din Arges ati luat asa permisul.
                      Salut.
                      Am vazut ca e putina ironie in postul tau.
                      1-aminteles ca e vorba de vopsea
                      2-tu cum te caracterizezi ca sofer?
                      3-Nu ma supar,dar uneori prea catalogati toti argeseni ca au luat permisul pe bani.Or fi destui,dar dintre cunoscutii mei doar unul il stiu ca a luat cu bani.........si acum merge tot ca o cizma cu masina.Asta cu sofatul daca nu o ai in sange,degeaba.
                      Numai bine.
                      ps:din ce arata la tv,sunt o gramada de "vedete" de Bucuresti[si nunumai] ,care au venit la pitesti sa ia "abecedarul"
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #56
                        da il cunosc pe inginerul ce raspunde de partea electrica

                        nu sunt povesti.si treaba asta o face doar pentru cei ce au cunostinte.iti garantez eu ca se practica cu tabla in geam,pe bord dar trebuie sa ai pile
                        Last edited by biancamarius5; 8 September 2011, 20:00. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #57
                          Eu am o mica indioitura pe usa stanga fata partea de jos..deci am mers de la dealer doar pana la peco si am observat ca este stramba partea aia asa ca m-am intors..fiind nici 1 km! Acolo nu era domnule asa poate ati lovit-o..imi venea sa-l bat pe ala ) clar isi batea joc de mine si nici pana in ziua de azi nu s-a rezolvat..nu e vizibil foarte rau doar daca te uiti atent!

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by biancamarius5 View Post
                            da il cunosc pe inginerul ce raspunde de partea electrica

                            nu sunt povesti.si treaba asta o face doar pentru cei ce au cunostinte.iti garantez eu ca se practica cu tabla in geam,pe bord dar trebuie sa ai pile
                            Salut.
                            Inginerul cu partea electrica,e un baiat carunt?Nu spun numele ca poate se interpreteaza.Face resoftari?Si are un logan rosu f2?
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #59
                              sa intelegem ca e un pic mincinos din fire?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #60
                                Salut.
                                Seba,la ce am scris eu mai sus te referi ca ar fi mincinos?
                                Persoana e un baiat de nota 10,la cel la care ma refer eu si cei din mioveni pot confirma[bine cei care-l cunosc]
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google