Logan Facelift, 1.5 Dci, 75 Cai, Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Shakar View Post
    Daca faci MINIM 30 000 pe an si aspectul financiar conteaza, ia-ti dCi (preferabil 90). Daca faci mai putini km, nu merita diesel-ul, amortizezi greu investitia iar daca ti-a picat ceva la el in intervalul ala o sa mergi 2 vieti pana iti scoti banii din diferenta aia de consum (1.5%). Eu iti recomand 1.6 16V, consumul mediu este intre 6.5 si 7.5%, repet MEDIU, adica pe cateva mii de km in care sunt incluse toate situatiile (oras, extraurban, mers normal, forja, etc) in functie de anotimp.
    eu nu inteleg de unde ati scos voi diferenta de 1,5-2%?! unde ati fost la scoala?! daca e dif de min 2 litri consum mediu din 7,5 litri asta inseamna cca 30%. si daca e diferenta de 2 litri la suta de km (desi sustin ca in oras e min 3 litri) si daca faci 10 mii de km pe an (nu 30 de mii) rezulta o diferenta de 200 litri. facti voi calculul si vedeti cat inseamna in bani. in mod sigur sunt acoperite de 2 ori preturile reviziilor. 200x5,7 lei/litru= 1140 lei (unsprezece milioane 4 sute de mii pe an la un mers de 10.000. asa ca stiu aia de ce asteapta dci-urile din iunie.

    iar in 5 ani ti-ai acoperit si injectoarele desi eu vad lume multa cu dci si nu se mai plang. ca sa nu zic ca am observat ca in bucuresti a devenit masina standard pt taximetristi. nu stiu de unde au aparut atatea dar cei din buc puteti sa faceti cercetare in strada si o sa le vedeti.

    daca mergi 30 de mii km/an... nici nu mai vbesc...ca sunt 35 de milioane pe an diferenta de combustibil daca nu ma credeti, faceti voi calculul. sau rugati un prieten care a facut matematica in scoala.,
    Last edited by B997NDL; 22 October 2011, 03:03. Reason: Automerged Doublepost

    Comment

    Working...
    X
    Anulare DPF
    Politica de Securitate Google