Eu as opta spre folie.Cum au zis si ceilalti colegi daca vreodata vei vrea sa revii la vechea culoare colantul este ideal!
Vopsea Sau Colant? Brainstorming Adhoc :)
Collapse
X
-
Aceeasi "idee" o am si eu in cap. Daar am intrebat mai intai unul patit, sa vedem care este parerea lui, legat de raportul dintre pret/calitate/si rezistenta. Dupa spusele lui....colantarea a trecut pe locul 2, deoarece am vazut ce se intampla daca sar oietricele pe capota, arata apoi ca si cum ar fi zgariat o pisica mare capota. Oricum, as mai vrea sa cer parea unei persoane care a avut colantat masina........dar raman la ideea caci, mai sfant e vopseaua..tinand cont de raportul pret/calitate/rezistenta.
PS: eu am bleu marine, si cand am vazut noul blue navy......mi-a ramas gandul la aceasta culoare...deci, cand va fi sa o vopsesc....urmatoarea nuanta, asa va fi.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
blu navy am eu. asa ii spune la ph2.Originally posted by cristi3775 View PostAceeasi "idee" o am si eu in cap. Daar am intrebat mai intai unul patit, sa vedem care este parerea lui, legat de raportul dintre pret/calitate/si rezistenta. Dupa spusele lui....colantarea a trecut pe locul 2, deoarece am vazut ce se intampla daca sar oietricele pe capota, arata apoi ca si cum ar fi zgariat o pisica mare capota. Oricum, as mai vrea sa cer parea unei persoane care a avut colantat masina........dar raman la ideea caci, mai sfant e vopseaua..tinand cont de raportul pret/calitate/rezistenta.
PS: eu am bleu marine, si cand am vazut noul blue navy......mi-a ramas gandul la aceasta culoare...deci, cand va fi sa o vopsesc....urmatoarea nuanta, asa va fi.
ce ti se pare asa mare diferenta?! as vrea s-o fac alta nuanta de albastru. talonul nou imi permite, pt ca nu mai e trecut bleumarin sau altceva. decat "albastru"
Comment
-
Daca e colantul prost ramane o gramada de lipici ... eu am masina colantata si unele elemente le-am decolantat si recolantat, nu a ramas decat foarte putin lipic, care se ia cu benzina si cu degresant ! Problema e ca pe capota fata si pe plafon, in 2-3 ani se "coace" efectiv colantul si abia il mai dai josOriginally posted by ovidyu.ovi89 View Postda problema cu colantul e ca dupa ce il dai jos ramane ca naiba vopseaua, masina trebuie vopsita dupa ce l-ai dat jos, nu ati vazut cum ramane pe masinile alea de taxi care sunt infoliate vai de ele, eu as alege vopseaua.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postblu navy am eu. asa ii spune la ph2.
ce ti se pare asa mare diferenta?! as vrea s-o fac alta nuanta de albastru. talonul nou imi permite, pt ca nu mai e trecut bleumarin sau altceva. decat "albastru"1.In talon (chiar si al vechi) e trecut albastru..atat....nu, nuantatorul! diferenta intre culorile blue-marine si blue-navy...sunt pt mine, tu poti sa iti faci orice culoare pe nuanta de albastru vrei......dar daca pui aceste 2 culori una langa alta, se vad clar diferentele....chiar si noaptea.Originally posted by maestrupiersic View PostCosmin(KYS) nu a avut colant pe masina? Intrebati-l pe el cum sta treaba ca ar trebui sa stie cel mai bine.
2...parerea privind colantul...chiar de la Cosmin o am.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
da si inainte tot asa scria, culoarea doar ... la mine in carte scrie albastru / galben !
Comment
-
asta stiam si eu. chiar zisesem mai inainte daca te uiti. eu intrebam estetic care e diferenta?! pt ca mie nu mi se pare. am spus ca am blu navy si mi se pare la fel de urata ca bleumarin. daca tot dai bani pt un vopsit total macar o faci un albastru frumos. si eu vreau s-o vopsesc desi nu cred ca se vor gasi vreodata 40-50 de milioane pt schimbarea culoriiOriginally posted by cristi3775 View Post1.In talon (chiar si al vechi) e trecut albastru..atat....nu, nuantatorul! diferenta intre culorile blue-marine si blue-navy...sunt pt mine, tu poti sa iti faci orice culoare pe nuanta de albastru vrei......dar daca pui aceste 2 culori una langa alta, se vad clar diferentele....chiar si noaptea.
2...parerea privind colantul...chiar de la Cosmin o am.
mereu va fi altceva de facut cu banii care nu prisosesc acum in perioada de criza.
mie sincer mi se pare aiurea sa dai atatia bani pt o culoare usor diferita a carei diferenta sa se vada numai daca le pui una langa alta.
plafonul il poti vopsi in culoarea colantului si nu se mai coace si nici nu trebuie sa schimbi talonul numai pt plafonOriginally posted by Dany_DNY View PostDaca e colantul prost ramane o gramada de lipici ... eu am masina colantata si unele elemente le-am decolantat si recolantat, nu a ramas decat foarte putin lipic, care se ia cu benzina si cu degresant ! Problema e ca pe capota fata si pe plafon, in 2-3 ani se "coace" efectiv colantul si abia il mai dai jos
am un prieten politist pe motocicleta si l-am intrebat
Comment
-
schimbi colantul mai des
! Ar fii aiurea sa vopsesc plafonul galben, masina fiind albastra din fabrica ... cand o decolantez sa ramana albastra si plafonul galben
Comment











Comment