Tabla din gura rezervorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Parerea mea in legatura cu acea tablita.
    Pistolul pompei de la statiile de ,in momentul cand sesizeaza un foarte mic obstacol ce se opune curgerii benzinei(vezi situatiile cand faci plinul si benzina ajunge la nivelul pistolului), dezarmeaza manerul pe care il tinem armat in timp ce alimentam,oprind alimentarea.Ei bine daca nu se introduce suficient de mult pistolul in canalizatia rezervorului si acesta nu impinge acea placuta,alimentarea nu se poate face pentru a evita ca benzina sa se scurga in afara rezervorului(prelingandu-se in afara acestuia)
    In ceea ce priveste busonul rezervorului,raman categoric,este eteans ca si intreg sistemul de alimentare.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Eu intr-o zi am gasit acea tablita blocata si nu voia deloc sa coboare. A trebuit sa pun pistolul inapoi si sa vortez destul de tare cu mana ca sa cedeze. Nu stiu cum era inainte dar acum deasupra are o fanta destul de mare.

      Comment


      • #18
        Acum urmeaza sa vina cineva sa spuna ca lui i-a cazut tablita de tot pe jos sau mai rau, i-a cazut in rezervor.
        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

        Comment


        • #19
          Si eu stiam aceeasi chestie sa impiedice sa nu poti baga pistolul de motorina in rezervor... sa incurci combustibilul..
          LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
          Enter the Matrix

          Comment


          • #20
            N-as zice...au fost destule situatii in care benzinarii au bagat motorina.Si atunci?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              Am maşina din 2009 şi tot de atunci tăbliţa mi-a căzut în rezervor. (e adevărat că am încercat să scot benzină cu un furtun)

              Comment


              • #22
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Rezervorul de benzina este etans.Echilibrarea presiunii in rezervor se face prin circuitul canistrei de carbon.La Dacia se facea echilibrarea presiunii prin busonul rezervorului.
                De aia cand scot busonul de la rezervor pt a alimenta ies niste vapori de acolo, se elibereaza o presiune de zici ca-si da duhul...

                Comment


                • #23
                  Eu spun cum ar trebui sa sa intample, mai bine zis cum e gandita instalatia; daca din diferite motive nu se face echilibrarea presiunii asta inseamna ca nu functioneaza valva de purjare. Ar mai fi ceva; e posibil ca echilibrarea urmeaza sa se faca; valva care deschide cand masina stationeaza pe timp indelungat, fara a fi pornit motorul, nu deschide pentru ca nu s-a acumulat presiunea necesara.
                  Last edited by IancuMIC; 26 July 2012, 12:19.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google