Dacia Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Poate totuşi îi dau drumul în primul trimestru din 2010…

    @D-FENS: Să-ţi umble voios Prestige-ul!
    Last edited by Squirrel; 4 December 2008, 17:50. Reason: Urare de prestigiu…

    Comment


    • #62
      Multumesc,la fel si tie,Squirrel.
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • #63
        Iată că uşor-uşor se mişcă niţel cortina pe timp de criză…
        75% din Logan II va fi românesc, zice Ziarul Financiar, preluând de la MediaFax…
        Last edited by Squirrel; 24 March 2009, 14:42. Reason: ortografia bat-o vina

        Comment


        • #64
          cu unele retusuri Logan ph2..arata zic mai bine...s-ar fi putut sa existe loc si de mai mult si bine. PLUS: noul bloc optic de lumini,oglinzile mari in varianta standard gen mcv sau prestige,triplele spate,redecorarea capacului de pe portbagaj si butonul de deschidere,aceasi linie in forma masinii vopsita in intregime..cu toate ornamentele.MINUS:bara fata radiator avand un aspect urat..banda nichelata pe toata suprafata portbagajului...si cam atatea!

          Comment


          • #65
            Principala schimbare care ar trebui facuta la viitorul Logan ar fi introducerea unei caroserii galvanizate total.
            Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

            Comment


            • #66
              soto,fii mai explicit....
              adica dacia nu are nici un fel de protectie impotriva ruginii ?

              spune-ne si noua tot ce stii tu.

              Comment


              • #67
                Din ce stiu eu caroseria la Dacia e partial galvanizata, dar rog pe cei ce sunt in masura sa confirme.
                Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                Comment


                • #68
                  asa stiu si eu, ca numai capota motor si aripile fata sunt galvanizate.
                  a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                  Comment


                  • #69
                    Numai pragurile si aripile sunt galvanizate.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #70
                      Hmm, câtă răutate!
                      Dar de ce nu îi asigură o protecţie anticorozivă mai bună? Chiar nu vor să evolueze faţă de „bătrâna” Berlină?
                      Îi ridică atât de mult preţul încât nu merită să îi facă un tratament anticoroziv eficient?
                      Doar cu injectarea de ceară … Apropo, vara pe căldurile toride, ceara nu iese „la plimbare” prin exterior peste vopsea? Nu de alta, dar la Berlină se prelinge pe praguri ceara din portiere.

                      Comment


                      • #71
                        Daca tie ti se pare ca n-au evoluat fata de batrana 1310...da-mi voie sa-ti recomand un Bentley GT ca optiune de low cost
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #72
                          Nu am negat că au evoluat în celelalte direcţii.
                          Făceam referire doar la segmentul protecţie anticorozivă.
                          Deşi am văzut cazuri în care firme mai cu pretenţii(caz concret: VW Passat cu vechimea de 5 ani) s-au cancerizat aşijderea Berlinei.

                          Ca idee, o galvanizare completă a caroseriei cu cât ridică preţul de producţie/vânzare?

                          Comment


                          • #73
                            Pai ei nu au pus un banal filtru de habitaclu pe principii de low cost..de galvanizare totala ce sa mai zic? Oricum, stai linistit ca nu toti producatorii galvanizeaza total
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #74
                              Oh, da!
                              Mulţumesc pentru răsucirea cuţitului şi aplicarea clorurii de sodiu la locul torsionării lamei.
                              Altă abordare de managementul producţiei pe care nu am reuşit să o înţeleg…măcar dacă montau acel filtru de polen/habitaclu opţional sau doar pe modelele cu AC.
                              Astmaticii să umble ca Michael Jackson pe drumurile cu mult polen…

                              Comment


                              • #75
                                Se pare că cei de la Volkswagen văd mai bine Dacia Logan decât românii care aleargă după maşinile din Wolfsburg.

                                Textul pe larg, aici.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google