Demontare Comanda Climatizare PH2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by doru02 View Post
    Buna,
    Am montat pe un logan ph2 o consola climatizare de logan 2. Problema ar fi urmatoarea: toate functioneaza cu exceptia AC- ului. Martorul se aprinde dar compresorul nu vrea sa porneasca. Banuiesc faptul ca pinii de conectare nu mai corespund.
    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    singura rezolvare este sa schimbi partea electronica de la panou cu aia a masinii

    Comment


    • #17
      Ar trebui găsita schema celor doua mufe din spatele panoului de comanda, pe care si eu o caut. Pentru butonul de degivrare exista o mufa mica separata chiar in spatele lui si are 3 pini. Mufa mare este identica cu modelele anterioare, chiar si cu Logan 1 si are cele doua rânduri de pini A si B, diferența fiind numai la pinii din rândul A care sunt in număr de 7 in loc de 3. La cei 6 pini din rândul B nu exista nici o modificare, având aceleași funcții, respectiv cele 4 viteze ale aerotermei. Daca cineva are sau a reușit sa găsească schema electrica a acestor 2 conectori, este rugat frumos sa ne facă si noua un bine, cu mulțumirile de rigoare.

      Comment


      • #18
        NU merge din cauza placii electronice,cei 3 pini care sunt in plus sunt de la dezaburire,singura solutie este sa iei comanda de la panoul vechi si il muti pe panoul nou,panourile noi au folie care se poate da jos si se sterge si il faci orice culoare vrei pe urma.oricum e greu sa faci iluminarea panoului perfecta,daca nu ai experienta,am facut zeci de experimente pana i-am dat de cap
        Attached Files
        Last edited by gaboneygg; 12th June 2017, 11:16.

        Comment


        • #19
          Conectorul mic e de la sonda antiîngheț prezentă pe toată generația II - dar așa se întâmplă când vrei struțocămilă
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Originally posted by t0rquemada View Post
            Conectorul mic e de la sonda antiîngheț prezentă pe toată generația II - dar așa se întâmplă când vrei struțocămilă
            Am cautat ore in sir, dar Google nu știe nimic de aceasta "sonda antiinghet", care ar putea fi "sonda vaporizator clima". Daca aveti o schema electrica cu aceasta sonda cred ca ne-ar prinde bine. Totusi, butonul de dezaburire - degivrare nu are legătură cu partea de climatizare iar mufa mica din spatele acestui buton (128) este dedicata celor 3 fire ale butonului, conform acestei scheme in care un fir vine de la siguranța un fir pleacă la uch si un fir este masa. Cine știe mai multe si mai bine, este rugat frumos sa ne spuna si noua.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              La generația II (X52/X79ph2) 128 e inclus în 319. La generația I (X90) 128 e separat de 319
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #22
                Originally posted by t0rquemada View Post
                La generația II (X52/X79ph2) 128 e inclus în 319. La generația I (X90) 128 e separat de 319
                Corect. Din schema (pentru care va mulțumesc), constat ca butonul 128 deși este poziționat separat de 319, preia tensiunea de aici (prin racordul motor-habitaclu) si o trimite la blocul celor doua relee de comanda, nemaiavând nevoie de masa. Încep sa ma luminez, dar simt nevoia sa aprofundez problema, motiv pentru care va rog frumos sa-mi spuneți unde ați găsit aceasta schema (ar putea fi chiar un manual pe care eu nu il am, dar din care as putea învăța mult mai multe). Va mulțumesc anticipat.

                Comment


                • #23
                  Schema e de X90(visu nt8464) nu de X52(alea nu sunt publice)
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google