Lovitura In Bordura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lovitura In Bordura

    Buna dimineata si la multi ani !

    Recent am facut cunostinta cu geniul arhitectural al asfaltatorilor din romania.

    Mai exact, incercand sa ies pe partea opusa a parcarii din fata unui bloc, aflata pe trotuar, acolo unde trebuia sa fie o partea mai lasata a trotuarului apoi ceva asfalt eventual ca sa faca legatura cu strada, nu am vazut decat partea lasata si am zis sa cobor.

    Nu am mai apucat sa franez asa ca am lovit muchia bordurii, foarte ridicata, cu sasiul. Se pare ca nu sunt singurul patit, acea bordura avand nenumarate semne ale trecerii pe acolo.

    Intrebarea mea este ce se poate intampla si daca se poate face ceva, eventual sa apelez la casco pentru a fi mai impacat.
    Last edited by boitandmg; 1 January 2014, 09:41. Reason: am uitat sa mai adaug ceva

  • #2
    Pai ai avarii la masina ?? daca da apeleaza la casco , asa e in Romania pana o sa se schimbe ceva va dura muult si bine .
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      M-am uitat prin zona rotii atat cat am putut, insa nu am vazut nimic. Probabil ridicata pe elevator as vedea mai exact cum e sub ea. In rest nu bate nimic, motorul nu tuseste de la soc, directia si suspensiile in parametri normali.

      M-a speriat zgomotul metalic la coboratea de pe bordura de aceea m-am gandit sa nu fie ceva mai rau.

      Comment


      • #4
        Ca sa ramai cu inima impacata viziteaza un service care e dotat cu un elevator si vezi ce si cum s-a "barbierit" pe sub masinuta.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          E prima masina?...Daca nu ai nimic indoit pe dedesut e bine....Alta data sa fii tu mai atent la coborari.
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #6
            E prima mea masina. Are 14000 km. De obicei am menajat-o cat am putut mai bine, dar drumurile de vis ale romaniei lasa mult de dorit.

            Comment


            • #7
              Loganul e o masina potrivita pentru drumurile din Romania; pentru escaladarea bordurilor se recomanda alt tip de masina.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                Sunt ferm convins. Un Duster ar fi fost mult mai ok pentru orice situatie. Dar pentru inceput loganul a fost cea mai buna alternativa si sunt chiar multumit.

                Neprevazutul se intampla. Daca avem stalpi uitati in mijlocul soselelor, o bordura prost asezata nici nu ar mai trebui sa ne surprinda.

                Comment


                • #9
                  Stai linistit ca nu a patit nimic. Sa ai grija ca data viitoare sa cobori mai intai cu o roata si apoi si cu cealalta (adica putin pe diagonala).
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    Loganul e o masina potrivita pentru drumurile din Romania; pentru escaladarea bordurilor se recomanda alt tip de masina.
                    La multi ani si un an nou fecicit colegi de forum!
                    Loganul se descurca bine si la capitolul asta fiindca nu e atat de joasa, in comparatie cu un Passat sa zic, cu care imediat freci cu burta pe jos la o denivelare mai pronuntata... Am escaladat si eu de cateva ori borduri cand n-am avut chef sa mai ocolesc pe nu stiu pe unde, dar nu de multe ori si m-am uitat bine inainte sa nu fie mai inalte de ~15 cm.
                    N-am frecat pe jos doar cand m-am bagat prin zapada mare dar asta nu se pune ca nu face stricaciuni. O singura data am lovit jos cand am iesit din curtea unui depozit de materiale de constructii cu 4 saci de ciment in portbagaj, iesirea era peste linii de tramvai si prost amenajata(cu piatra cubica si in rampa) n-am putut sa o iau in diagonala ca s-a bagat un destept langa mine. Am dat jos cu tablia cu priza electrica de la carlig care s-a rasucit din surub. Altceva nimic. Am inspectat imediat ca am simtit lovitura si am auzit zgomot, dar n-am putut indrepla priza cu mana ca era strans tare surubul. Am dat putin cu dumnezeii si am plecat mai departe....

                    Colegu patzit: Urca masina pe elevator si inspecteaz-o pe dedesupt, suportii evacuarii, conductele care mai sunt pe acolo sa fie intacte. Poate ai atins cu pragurile doar si n-ai stricat nimic pe dedesupt dar cel mai bine sa verifici, o conducta de frana fisurata e o problema care poate pune viata in pericol.

                    Comment


                    • #11
                      Asta cu bordura am patit-o si eu, de destept ce-am fost ca am zis ca merge si zdrong de am zis ca rup masina in doua. Norocul a fost ca am coborat pe diagonala si a atins spre roata din fata la prag, fara pagube sau alte belele. Am tras pe dreapta si m-am uitat lung la masina, nu am vazut nimic. Acasa m-a bagat sub ea si m-am uitat mai bine. N-a patit nimic, a sters putin bordura, fara sa se vada deformari sau ceva concret. De coborat am coborat bordura tot la iesirea dintr-o parcare, unde se pare ca nu s-a inventat culoar ca sa iesi si tu ca omul. Asta e! Nu-ti face griji, fa-i o verificare si o sa vezi ca nu poate sa fie asa grav.

                      Comment


                      • #12
                        Tot ce se poate intampla nasol e sa se ia vopseaua si sa rugineasca.
                        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google