Apa Infiltrata In Spate Dreapta La Picioare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu zic ca cel mai bine sa va verificati gaurile de scurgere ale apei sa nu fie infundate.
    Ele se afla in partea de jos ale fiecarei portiere. Daca alea sunt infundate, automat apa o sa va intre la un moment dat in masina.
    Fata de usa, nu are nici o treaba cu apa.
    Asa ca ori vreun cheder nu etanseaza corect, ori gaurile de scurgere sunt infundate.

    Iar referitor la ce spune Dani...
    Revin: azi, dupa vreo 100 de km nu se mai vede ca picura pe nicaieri dar mocheta totusi este parca umeda, nu mai balteste apa ca zilele trecute. Deja nu mai stiu ce sa cred.
    ... lasa si tu masina in soare, cu toate usile deschise ca sa se usuce complet mocheta.
    Apoi daca fenomenul reapare, inseamna ca problema nu fost remediata cum trebuie.

    Comment


    • #17
      La 5-6 luni de la achizitie s-au infundat gaurile de la usi. Cam greu zic eu.
      Oricum la mine erau super clear. Fara mizerie cand mi-a intrat prima oara apa.

      Comment


      • #18
        Pai la 5-6 luni de la achizitie deja ai avut apa in masina? Cam nasol, zic eu.
        Eu deja am 6 ani si ceva cu loganul si nu am avut apa in habitaclu pe nicaieri.

        Comment


        • #19
          @Ivan Marian - nu prea am timpul necesar să las maşina deschisă la soare... cam greu când alergi într-una... plus că nici nu am unde ! Sper să se usuce din mers ... oricum, cu AC -ul mai mergem vreo lună de acum încolo !
          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

          Comment


          • #20
            Originally posted by Ivan Marian View Post
            Pai la 5-6 luni de la achizitie deja ai avut apa in masina? Cam nasol, zic eu.
            Eu deja am 6 ani si ceva cu loganul si nu am avut apa in habitaclu pe nicaieri.
            Pai nu mai am. Urmarit si rasurmarit.

            Comment


            • #21
              Dar ai avut?
              Oricum, e bine sa urmariti si sa va asigurati ca si gaurile alea sa fie desfundate.

              Comment


              • #22
                Am avut. Gaurile nu erau infundate. Am scris si pe forum. La vreo 8 -9 luni mi-a aparut problema. Dupa ce am facut operatia respectiva cu WD40, pt o cu totul alta idee, nu mai am problema asta.

                Comment


                • #23
                  Unde dai si unde crapa ! Bine ca ai nimerit-o !
                  http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                  Comment


                  • #24
                    ATENTIE URMEAZA UN POST LUUNG!
                    si eu am avut acceasi problema, apa la picioarele pasagerilor si am rezolvat-o prin repozitionarea chederului pe caroserie...
                    am scos chederul si l-am pozitionat cu imbinarea in cel mai jos punct de pe marginea de prindere a lui de caroserie...
                    am fost atent intr-o zi cand eram in masina si ploua torential. vazusem de muult apa pe acolo dar am ignorat.
                    toata treaba se intampla pentru ca intre "balonul chederului" si "buza cu metal in interior ce se fixeaza pe caroserie", este un șanț unde de obicei se aduna praf si se transforma in mâl(primul indiciu ca acolo stă apa. apa se infiltreaza din ce in ce mai multa printre usa si "balonul chederului" pe undeva pe la partea de sus, pana cand dă pe dinafara dar nu inafara masinii, ci in interiorul acesteia.
                    acest lucru se poate vedea cu ochiul liber(conditia e sa fie lumina), ca atunci cand usa este inchisa, "balonul chederului" este presat si "balonul chederului" este mai sus ca "buza cu metal in interior ce se fixeaza pe caroserie"...fiind mai sus, apa se va scurge in interiorul masinii, pe deasupra"buzei cu metal in interior ce se fixeaza pe caroserie".

                    LE: la mine intra apa dupa ce ploua mult timp si nu intra apa siroaie, intra cam o picatura la un minut, suficent s-o gasesc baltoaca in covorasele tip tăviță de plăcinți.
                    Last edited by mariannn; 5 September 2014, 11:36. Reason: Automerged Doublepost
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • #25
                      Fel si fel de infiltrari... la mine am rezolvat-o si era de la AC.

                      De la ploi nu am probleme, nici macar cand am intrat intr-o balta si apa a trecut de partea de jos a usilor de pe dreapta nu am gasit nimic inauntru.
                      http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                      Comment


                      • #26
                        Verificat azi, totul este uscat.

                        Cu masina fac zilnic intre 50 si 400 de km, marea majoritate cu AC-ul pornit deci daca nu era rezolvata sigur era balta la locul ei...

                        Rezolvarea pare sa fi fost tija bagata pe furtunul de scurgere si scormonit un pic in el, mentionez ca nu a iesit vreun reziduu ceva asa ca nu-mi ramane decat sa fiu bucuros ca nu mai trebuie sa dau bordul jos !
                        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                        Comment


                        • #27
                          eu cred a apa de la AC, ramane in fata, la picioarele pasagerului/soferului... nu cred ca are cum sa ajunga apa de la AC la picioarele pasagerului din spate...
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • #28
                            Era si in fata dreapta dar mult mai putina decat in spate dreapta, pe partea stanga absolut nimic. Banuiesc ca se prelingea pe langa schimbatorul de viteze cumva si apoi pe mijloc spre spate altfel nu imi explic nici eu si nici cine s-a uitat la ea. Imi pare rau ca atunci cand am descoperit cum curgea sub bord nu am filmat...

                            Acum totul este uscat, masina a vazut vreo 3 spalari si vreo 2 ploi in ultimile 2 saptamani plus AC aproape zilnic pret de vreo 4000 de km.
                            http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                            Comment


                            • #29
                              totusi verifica si chederul...sa nu fi contribuit si ala.
                              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                              Comment


                              • #30
                                Cheder-ul a fost primul lucru pe care l-am verificat, mai ales ca in perioada in care am descoperit balta plouase destul de mult. De fapt le-am verificat pe toate 4 + portbagaj, sunt in perfecta stare, nu intra nicio picatura pe nicaieri.
                                http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google