Lucruri Care Nu Va Plac La Dacia Logan Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Zyxyz View Post
    nu se arde nimic? am inteles ca daca il pun pe direct se intampla niste chestii nasoale ...
    nu se intampla nimic

    Comment


    • l am uitat eu peste noapte aprins pe vol 2...a pornit perfect masina..

      uitat pozitie 10 ore...a pornit perfect..

      Comment


      • Temporizarea aceea de se opreste singur dupa nustiu cate minute, este din radio? Sau este din calculatorul masinii?
        Daca il muti de pe contact nu mai functioneaza?

        Comment


        • eu stiam doar ca iluminarea interioara si becul portabgajului...se sting dupa maxim 30 minute de functionate.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • La mine se opreste radio-ul sau CD-ul singur dupa un timp. Recunosc ca nu m-am uitat la ceas niciodata sa vad dupa cat timp.

            Comment


            • scrie in cartea masinii: dupa o jumatate de ora. N-am incercat.

              Comment


              • doar 3 lucruri nu imi plac la facelift

                1. Sticla prea clara la stopuri de se vad becurile (un - din partea mea)
                2. Jantele din echiparea prestige
                3. Suportii boxelor din usile din fata
                Logan by Renault Pure Blood
                Nothing beats Low Cost

                Comment


                • Asta cu sticla ai dreptate. Subscriu si eu.
                  Ce stiti sunt leduri pe dulie de bec?

                  Comment


                  • Aspectul exterior e mai frumos, in schimb:
                    - nu are bara stabilizatoare;
                    - are o bataie in viraje pe teren usor denivelat (la unele masini mai pronuntat, la altele mai putin);
                    - comparativ cu modelul vechi e mult mai prost antifonat;
                    - pana si mocheta din interior e mai de proasta calitate decat la celalalt model.
                    Deci in concluzie ,,romanul tot roman ramane'' a pus intr-o parte si a luat din alta, iar noi ca si clintii autohtoni suntem considerati o bataie de joc....

                    Comment


                    • Aspectul exterior e mai frumos
                      Corect, dar mai putin orientat spre tuning. Insa pt cine cauta o masina eleganta low-cost este solutia ideala.

                      nu are bara stabilizatoare
                      A mea are . Asta nu este o problema extraordinara. Daca stii ca ai un mers linistit si nu "fortezi in viraje" se poate rula fara nici un fel de problema si fara bara stabilizatoare. Pt cei care o vor cu tot dinadinsul, pot lua una de la dezmembrari.

                      are o bataie in viraje pe teren usor denivelat (la unele masini mai pronuntat, la altele mai putin)
                      A mea nu are nici un fel de bataie, pe nici un fel de teren. Poate ca te-ai uracat tu in vreuna "defecta". Este important ca atunci cand se constata nereguli in functionare sa se faca uz de garantie, altfel apar legende.
                      P.S.: Tehnic sunt la fel!

                      comparativ cu modelul vechi e mult mai prost antifonat
                      FALS!!! Conduc un Ph2 (personal - 10.000km rulati) si razlet un Ph1 (nepersonal - 30.000km) si cu siguranta la mine este mai liniste, dar am pus asta pe seama faptului ca este mai noua si mai bine intretinuta. Din pct asta de vedere, tehnic, nu stiu sa se fi schimbat ceva.

                      pana si mocheta din interior e mai de proasta calitate decat la celalalt model
                      FALS!!! Nu necesita decat efortul de a te fi urcat in amandoua ca sa-ti dai seama ca afirmatia ta este nefondata.

                      Deci in concluzie ,,romanul tot roman ramane'' a pus intr-o parte si a luat din alta, iar noi ca si clintii autohtoni suntem considerati o bataie de joc....
                      Toate companiile care vin aici si inteleg cum sta treaba incearca apoi sa depaseasca planurile de profit propuse inainte de instalare. Motivele sunt evidente si tin de societatea noastra, insa in cazul de fata consider ca facelift-ul este un pas inainte, mic, dar este. Cel mai mult as fi asteptat filtrul de habitaclu, dar pana la urma va trebui sa il pun eu aftermarket.
                      sigpic

                      Comment


                      • Ma pregateam sa dau quote pe postul userului colegul, dar a posta catalinux exact ce voiam sa spun eu, foarte bine punctat.Si eu am avut inainte ph1...Din alta parte s-a taiat la acesta masina nu de la mocheta...dar fiecare are perceptia lui.
                        Multa lume, putini oameni...

                        Comment


                        • nici a mea nu bate in viraje. Nu-i place violenta, cred.

                          Comment


                          • A mea era cam saltareata in viraje la inceput, dar acum s-a mai asezat si sta mai bine pe trasa.

                            Comment


                            • Pe care circuit?

                              Comment


                              • De la pomul de craciun.)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google