Problema Contact/bord Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Contact/bord Pornire

    Salutare!

    Am și eu următoarea problemă: când am pus contactul la un moment dat s-au resetat toate datele mai puțin kilometrajul absolut al mașinii. Motorul nu mai pornește (nici electromotorul nu se pune în funcțiune) iar din bord se aud niște zgomotele care pot fi observate și în clipul postat la linkul de youtube. Menționez că acele zgomote se aud doar din bord și din zona siguranțelor (nu de la motor). Aceleași zgomote se aud, de exemplu, și dacă încerc să dau fază lungă în loc să pornesc motorul.

    Mi s-a mai întâmplat chestia asta acum vreo 3 săptămâni, dar atunci motorul a încercat să pornească și abia la a 4-a încercare a mers/pornit cum trebuie.
    Apoi nu s-a mai repetat această situație vreo 2 săptămâni în care am folosit mașina aproape zilnic, până când iarăși a avut loc și de data asta într-o formă mai severă.

    Inițial am crezut că e vorba de bateria de la telecomandă/cheie așa că am schimbat bateria, dar fără rezultat. Nu cred că este vorba nici de bateria mașinii, deoarece este relativ nouă și curent mai are din ce am încercat la cd-player. Și oricum, spre deosebire de alte dăți când am rămas fără baterie, acum electromotorul nu se pune în funcțiune.
    Bănuiala mea este că e fie altă problemă electrică (poate la siguranțe, deși din ce am văzut nu e niciuna arsă, atâta tot că unele au un aspect mai oxidat la picioare/lamele) sau una pe partea de electronică.

    Are cineva vreo sugestie, sau a mai întâlnit chestia asta?

    Filmarea:

    https://www.youtube.com/watch?v=1o3u...ature=youtu.be

  • #2
    Pare ca nu-ti recunoaste cheia , incerca cu cea de rezerva.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      1. Verifică bateria, obligatoriu cu tester dedicat de baterii
      dacă pct 1 e cu SOH(state of health) și SOC(state of charge) în limite normale pentru vârsta bateriei

      2. Posibil o masă proastă
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        nu are treaba cheia, in nici un caz, cu comportamentul descris.
        daca face asa cand pune contactul, fara sa dea la demaror, sau doar cand aprinde farurile, mai degraba e bateria moarta; masa imperfecta e mai putin probabila, dar nu-i de exclus. eu as incerca cu bateria unui vecin/prieten...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Din filmare se vede ca martorul antidemaraj clipeste repede, comportament avut la nerecunoastere cipului.
          De p;arere ca ii bateria problema.

          Comment


          • #6
            toate ecu-urile intra in regim de avarie daca tensiunea de alimentare e sub un anumit prag. cum tensiunea pica la cresterea numarului de consumatori (gen faruri, ventilatie bord, dar care nu se compara cu actionarea demarorului, ca si curent consumat), e normal sa "baraie" toate, sa nu functioneze stabil. de aia probabil si clipirea martorului antidemaraj. ca sa se intample asta, sunt doua posibilitati, cum a zis si torquemada, ori o masa lipsa, ori baterie moarta. uneori la masa lipsa reusesti sa pornesti cumva, daca nu lipseste masa principala, de la electromotor, dar cand aprinzi farurile si toate o iau razna, aia cam e bateria. la mine fix asa a fost si am pus alta baterie, a mers perfect. nasol e ca fazele astea pur si simplu se intampla fara nici un "preaviz" din partea bateriei, eu am patit-o dimineata la 3, la plecarea in concediu n-a mai pornit trotineta
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Baterie slaba!

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google