Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ar putea fi si scutul slabit din suruburi, daca zici ca se aude si la franari.

    Comment


    • eu unu zic ca sunt amortizoarele pe duca, dupa mai multe teste gropi, drumuri si asa...am ajuns la concluzia cu amotizoarele

      Comment


      • Originally posted by smaci View Post
        Problema aparauta recent, termostat decalibrat. Deschide la 85 si scade la 80 grade. A inceput sa consume mai mult benzina si de aceea am apelat la un test. Pana acum pe autostrada consuma 7,2-7,6 acum 8,4 Lit. Insa problema ce am mai observat teava de esapament e negru afumat.
        Problema de consum poate fi si de la sonda oxigen aval. Fa o verificare pe tester.

        Originally posted by cyuri View Post
        De ceva timp cand virez maxim sau merg pe drum denivelat am un zgomot, nu am schimbat pana acuma decat un capat de bara am aproape 50.000 km, ce poate sa fie? se aude incet in mers si la frane mai bruste sau asa se aude mai tare
        Daca ai verificat jocurile la trenul de rulare si nu ai gasit nimic ,mai mult ca sigur zgomotul se aude de la rulmentul palier amortizor[rulment viraj].
        Last edited by iulius s.p.; 11 May 2013, 16:44. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Am si eu o intrebare. Ce trebuie facut la bord ca sa nu mai scartaie la orice denivelare? Trebuie dat jos si prins cu simt de raspundere? Este foarte deranjant, orice denivelare mica pe care o iau, canta bordul. Daca trec peste un petec de asfalt mai inalt se aude o lovitura in bord, ca si cum nu ar fi strans bine. Ce naiba, chiar asa de scumpa este prinderea bordului? Folosesc ACul foarte mult si tot brodul se contracta de la frig si paraie si scartaie de zici ca e 1310.

          Comment


          • Poti incerca folosirea radierelor (guma de sters). Era un baiat pe forum care a folosit metoda asta la un Megane 2.

            Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

            Comment


            • Salut, am si eu o problema mi-au aparut pe capacul de la portbagaj langa stop pete mici de rugina.
              Am fost la Meridian, au facut poze si au trimis la Dacia iar raspunsul a fost ca sunt din cauze externe.
              Ce pot face in continuare, deoarece masina e in garantie inca 1 an si alea clar nu sunt din cauze externe.

              Comment


              • E cam greu sa dovedesti ca e de la ei, din fabrica. Probabil sa mergi la ANPC. Nu stiu ce sa-ti zic. Totusi un baiat de pe celalat forum are pe aripi, pe usi, si in jurul lunetei, si i-au facut totul pe garantie.

                Comment


                • Dupa 78.000km am si eu urmatoarele probleme care sper sa le rezolv cat de curand :
                  - Pierde antigel , la revizia de 75.000km a observat si mecanicul , antigelul il tin la maxim si in 1000km maxim scade la minim , cred ca pierde la termostat unde este capacul de ventil , acolo a crezut initial mecanicul , schimband capacul cu altul nou (cel vechi era crapat) , dar tot pierde
                  - Sinele de la ambele scaune nu mai merg "cum mergeau" , la cea din dreapta au sarit bilutele metalice + ca au iesit bucati din tubul de plastic/distantierul dintre bile si la plecari de pe loc , gropi se aude bataie metalica din scaun
                  - Sezutul de la ambele scaune fata s-a rupt/crapat pe lateral , unde este partea aceea de plastic "ca de musama"
                  - Bataia pe partea stanga a disparut odata cu schimbarea capaului de bara , dar exista o bataie pe partea dreapta (la plecari de pe loc , viteze mici se simte , cand mai iau cate o groapa ) , nu stiu ce ar putea fi , urmeaza sa vedem ce are
                  - Fluctuatiile la turatie/viteza au efectuat cei de la Dacia test si au spus ca nu arde masina cum trebuie carburantul , acesta fiind de vina , uneori avand apa )
                  - Ca printr-un miracol dupa schimbarea capului de bara pe stanga pe garantie + geometrie , amortizoarele pe fata lucreaza ok , dar au o "deviatie" de unghi , iar rotile stau putin /____\ (negative camber pot spune) , mie mi s-a parut mai demult ca este o problema la amortizoare , si am fost sa le testeze cat inca erau in garantie dar totul a fost ok atunci . Amortizoarele lucreaza ok , dar ar fi recomandata schimbarea lor (urmeaza ) .
                  In rest apa , paie si bataie .

                  Comment


                  • Nimeni
                    Incearca sa verifici daca nu cumva iti pierde antigel pe la pompa de apa?

                    Comment


                    • Eu am constatat cu groaza ca mi-a ruginit urit detot in locul unde vine bateria. A curs din baterie in tava aia de plastic apoi cred ca a ajuns fier si a ruginit.

                      Comment


                      • Nu pierde antigel pe la pompa de apa , se vede pe unde curge/pierde, locul este exact la capacelul de ventil , de la termostat. Antigelul este prelins pe tot motorul , si vine de sub locul acela . La 75.000 era scutul motor plin de antigel uscat . Oricum eu verific des nivelul la antigel,ulei,lichid frana si completez la nevoie. Ce mi se pare ciudat , am completat mai mereu cu antigel dacia si nu am diluat cu apa distilata , si am avut pierderi . Ultimele data am pus doar apa distilata si vad ca acum a ramas la maxim.

                        Comment


                        • Antigelul simplu nediluat nu e bun ca iti topeste garniturile. Eu am patit-o cand aveam Matiz mi-a mancat o garnitura si era sa raman fara apa. De atunci cand completez il diluez cu apa.

                          Comment


                          • Exact. Şi asta ar putea fi explicaţia pentru că nu a mai curs după ce a pus apă. Atunci când este nediluat mai curge pe la ventil sau pe la eventualele îmbinări.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Ar fi ceva , intre timp s-au mai adunat 1000km si mai avem un drum de 500-600 , vad dupa ce vin de la drum cum se prezinta . Ce pot sa spun este ca acum era la maxim , si acum a scazut sa zic un sfert din nivelul care este intre minim si maxim. Iar la motor se vede pe unde se prelinge si are niste zone unde sunt 2 suruburi mai in adancitura si a ramas antigelul acolo .

                              Comment


                              • Originally posted by marstasym View Post
                                Antigelul simplu nediluat nu e bun ca iti topeste garniturile. Eu am patit-o cand aveam Matiz mi-a mancat o garnitura si era sa raman fara apa. De atunci cand completez il diluez cu apa.
                                Sunt fara indoiala multe dezavantaje in ceea ce priveste utilizarea antigelului nediluat, dar faza cu topirea garniturilor, chiar nu pot sa o agreez; e mai degraba un mit aceasta idee.
                                Antigelul concentrat NU mai are aceleasi calitati de racire; conductivitatea termica este de sub 55% in timp ce, la cel diluat (maxim 60% antigel), aceasta ajunge la 90 - 98%, functie de calitatea acestuia.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google