Salut baieti .. stie careva de unde pot lua si eu un STOP de logan ph2 ?
Probleme Ph2
Collapse
X
-
"Am si eu acel luft, in ambele colturi ale barii fata. Putem spune ca am fost ghinionisti pt ca masinile noastre au facut parte din primul lot. Am inteles ca intre timp s-au schimbat anumite repere si acel luft nu mai exista."
Asta s-o crezi ca nu exista
) logan ph2 fabricat in aprilie (fara reglaj lombar): lufturi la bara fata, bara spate, grila fata, portbagaj (aici e cel mai rau) nici la dacie nu era asa pe bune, de asta sunt chiar dezamagit, am avut un luft si la tripla de pe dreapta dar l-am rezolvat cu cutterul
Nu am avut probleme cu pornirea nici la soare nici la umbra.
Comment
-
Sincer nu prea stiu despre ce tamburuce zici, daca ai fi avut niste poze era mai simplu. Mie in service mi-au zis ca nu se poate face nimic, pentru ca punctele de prindere sunt fixe, pe caroserie si ... asta e.Originally posted by catalinux View PostPt colegul de mai sus care intreba ce se poate face cu acel luft dintre bara fata si aripa, eu am rezolvat-o in service. Bara are niste "tamburuce" de ghidaj in ambele colturi. Se taie alea (se largeste putin cu un "cutit" si gaura de prindere a surubului) si apoi se trage un pic de bara pana dispare luftul; apoi se prinde surubul si gata. Recomand totusi sa faci operatiunea in service la un ciubuc.
Daca ai putea sa ne mai dai niste lamuriri, mi-as dori sa scap de luftul ala nasol!
Merci!
Comment
-
Nu am cum sa pun poze pt ca nu am facut, iar o imagine de calitate cu o bara fata nu am gasit pe google. Iti pun insa o imagine cu un colt de bara oarecare pe care am desenat reperele despre care vorbesc, unde:
- cercul este gaura de prindere a surubului
- iar punctul solid este acel "tamburuc" de ghidaj.
Intradevar prinderea este fixa, pt ca gaura de surub si tamburucul au gaura lor in aripa, insa tocmai deaia se taie ghidajul ala de plastic si se lungeste putin (in sensul catre far) gaura pt surub. Iti permite apoi sa tragi putin de bara (in sensul catre usa) cat sa dispara luftul. Mai mult de atat nu pot explica.Attached Filessigpic
Comment
-
Ai mai postat problema asta si pe un alt forum, acolo nu erai lamurit sau nu mai tineai bine minte, daca au zis caseta de directie sau coloana de directie.La ph2 nu esxista problema la caseta de directie cum ti-au zis tie marii specialisti.Este doar un zvon lansat de niste necunascatori care nu mai stiu pe unde sa scoata camasa.Ce ti-au spus tie lasa loc de interpretare ca ar fi o buba la cam toate casetele de directie de pe ph2, cea ce nu este adevarat .Pe ce ma bazez? Pe niste statistici din service la care nu are acces toata lumea...Eu zic ca alta-i buba la tine.Si ti-am mai spus du-te si la alt service, daca tot ai grantie.Originally posted by tzeegunoo View Post.Cei de la service au zis ca trebuie schimbata caseta de directie(o problema intalnita de ei la ph2) chiar daca, dupa spusele lor, dupa un anumit timp va troncani si ceaseta noua.Multa lume, putini oameni...
Comment
-
-
catalinux, dar nu se intampla nimic daca tai tamburucul de care vorbesti tu? Care e rolul lui de fapt?Originally posted by catalinux View PostNu am cum sa pun poze pt ca nu am facut, iar o imagine de calitate cu o bara fata nu am gasit pe google. Iti pun insa o imagine cu un colt de bara oarecare pe care am desenat reperele despre care vorbesc, unde:
- cercul este gaura de prindere a surubului
- iar punctul solid este acel "tamburuc" de ghidaj.
Intradevar prinderea este fixa, pt ca gaura de surub si tamburucul au gaura lor in aripa, insa tocmai deaia se taie ghidajul ala de plastic si se lungeste putin (in sensul catre far) gaura pt surub. Iti permite apoi sa tragi putin de bara (in sensul catre usa) cat sa dispara luftul. Mai mult de atat nu pot explica.
Comment
-
Iti dai seama ca asta am intrebat si eu prima data. De fapt m-am speriat putin pt ca intai l-am intrebat pe tip daca se poate face ceva, apoi el desface coltul barei si "pac" taie tamburucul... iti dai seama ca m-am ingalbenit. Rolul lui este de ghidaj, adica in momentul cand montezi bara el trebuie sa vina in orificiul lui pt ca sa fi sigur ca aceasta se aseaza bine. Nu are rol de prindere. Totusi pt orice eventualitate eu le-am pastrat si in caz de ceva le lipesc cu superlipici :d
P.S.: Baiatul mi-a spus ca este o practica frecventa in service pt a rezolva lufturile de genul asta.Last edited by catalinux; 17 September 2009, 10:14.sigpic
Comment
-
Eu am tot PH2 1.4 MPI din sept 2008. In 1 an am facut 34000km dar nu am avut probleme.
Cu pornirea imi face "figuri" dupa ce o la in soare puternic de dimineata pana pe la 5-6 dupa amiaza....cand intru in ea e cel putin sauna...pun contactul....se sting beculetele de la bord...iar cand ii dau cheie....se chinuie putin sa porneasca (daca ii dai un pic pedala pleaca imediat...dar daca nu ...din a 2-a incercare sigur merge)....dar nu mi-a facut figuri sa nu porneasca deloc...
sunt multumit de masina...
Salut!
Comment
-
am fost, au diagnosticat, s-a facut comanda de o caseta noua de directie si urmeaza sa ma sune sa ma duc sa o schimbe.Originally posted by Simon View Postmi-au facut programare pentru marti dimineata la 08:00 , sa faca un control mai amanuntit. Apoi sa completeze nu stiu ce fisa si sa o trimita la uzina (sau nu am inteles eu bine) ca cei de acolo sa-si dea acordul si sa schimbe piesa/piesele cu problema.Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.
Comment
-
Salut. Eu am un altfel de problema cind pornesc se aude un troncanit, un tremurat care nu stiu de unde vine iar in mers pe drum pietruit un troncanit pe partea dreapta(cred) ca de cauciuc pe cauciuc, a inceput sa-mi scirtiie telescopul pe stinga si deabea am 9000, pot gasi resolvare pe la voi sau ma duc la service. Mai am pina la revizie 03.2010
Comment







Comment