Greseli Filtru Ulei Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am dat roata dreapta fata jos si am putut sa-l strangem cu mana fara cheie , s-a completat cu ulei , s-a pornit motorul s-a verificat cu el pornit sa nu curga dupa care s-a facut ture prin oras si iar verificat.Rezultat : nu curge deloc(strans cu mana) , dar vorba ta daca strangi sufficient de tare cu mana e ok.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Nu se strange "la mana" si nici "cu cheia"....se strange gandind intai adica, daca va uitati pe filtre, o sa vedeti ca sunt numerotate in ordine crescatoare 1-2-3-4....se strange 3 diviziuni indifferent ca folositi mana/cheie

      Toate filtrele de firma au aceasta numerotare, inclusive cele de origine (Purflux); se ia un reper fix cum te uiti la filtru, de obicei ora 12 pt ca acolo ai vizibilitatea cea mai buna si te uiti la nr scris pe carcasa lui ( unul din cele 4) si apoi se strange 3 diviziuni....atat

      Bineinteles a nu se uita umezirea garniturii de etansare cu ulei...

      Comment


      • NU toate filtrele au aceasta numerotare spre ex Mann de origine produs sub licenta Renault , da dispune de aceste marcaje , dar filtru Mann produs exclusive de ei nu dispune de aceste marcaje , asa ca cel mai bine se strange la mana pana cand "nu mai poti" si atat.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Eu le-am strans cu cheia un sfert de tura si tot eu le-am desfacut la schimburi. Asa am vazut ca faceau mecanicii cand masina era in garantie si ma duceam in service.
          Atata vreme cat pui putin ulei pe garnitura filtrului si nu strangi ca turbatu', e ok asa.
          Last edited by vitriol; 20 May 2014, 21:39.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Amicul meu l-a strans cu mana si nu curge absolut nimic , poate ca la strans exact cat a trebuit.Fiecare cu "obiceiurile" lui.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Originally posted by prometheus View Post
              NU toate filtrele au aceasta numerotare spre ex Mann de origine produs sub licenta Renault , da dispune de aceste marcaje , dar filtru Mann produs exclusive de ei nu dispune de aceste marcaje , asa ca cel mai bine se strange la mana pana cand "nu mai poti" si atat.

              In primul rand mie Mann numi place...la unele masini, consumabilele lor ( filtre ) nu se potrivesc ca repere

              In al doilea rand,Mann face filtre asa cum benzinariile particulare produc benzina.....Mann nu produce "hartie" de filtru, el doar cumpara si apoi asambleaza, sunt 3 producatori europeni care "fac" hartie de filtru...si Mann nu e printre ei

              In al treilea rand este posibil ca ce ai cumparat tu sa fie contrafacut....


              Observatia mea era ca info general; fiecare e liber sa faca cum doreste si chiar e indicat asa

              Comment


              • Şi care sunt cei 3 producători europeni care "fac" hârtia de filtru?

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Sa aveti grija cand schimbati uleiul sa nu strangeti filtru de ulei cu vreo cheie , ca nu-l mai scoateti de acolo asa usor .
                  Dupa strangere la cuplu de mana trebuie strans cu cheia ~1/2 ture.

                  Oricum il destrangi greu, la primul schimb facut de mine am dat vina pe Vasilica din service, la urmatorul schimb n-am mai avut pe cine sa dau vina decat pe mine...si nu l-am strans tare, dar probabil ca se umfla un pic garnitura.

                  Comment


                  • Eu l-am strans doar cu mana si uite ca nu curge deloc si motorul a vazut si 4000 de ture! se pare ca a fost sufficient.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Salutare,

                      Ma bag si eu in seama dupa ce am citit pe aici. Deci pentru diesel spuneti voi ca se alege filtrul care deschide la presiune mai mare (2 BAR), asta inseamna ca atunci cand uleiul este rece si filtrul deschide la de-abia la 2 bari el va trece mai greu prin filtru (fiind vascos) si ungerea se va face cu intarziere, fata de unul care deschide la 1.5 bari ceea ce ar fi mai bine zic eu, mai bine ajunge uleiul mai repede in rampa nefiltrat. Adica practic trebuie sa alegi intre o filtrare mai buna sau o ungere mai buna la rece, voi ce alegeti?

                      traducerea goolge din citatul in franceza din primul post al acestui topic:

                      "Aceasta este o dilemă constantă în care producătorii trebuie să aleagă , în acest moment crucial atunci când uleiul este rece , între lubrifiere preferat sau de filtrare :
                      Tare supapă inferioară : Dacă uleiul este vâscos , a fost un sistem de lubrifiere imediată de alimentare prin deschiderea supapei . Dar impuritățile dinuleiul nu sunt reținute dehârtie de filtru . Avantaj de lubrifiere.
                      Calibrarea supapă puternic : Dacă uleiul este vâscos , supapa de suprapresiune interzice ulei alimenta direct sistemul de lubrifiere și forțele de drum prin hârtia de filtru . Dardebitul de evacuare a filtrului de ulei poate fi mai mică . Avantaj filtrare.
                      În concluzie , vom vedea că alegerile nu conduc la un compromis și va fi dificil să se stabilească o legătură sistematică între eroarea de filtrare și cazul a turbocompresorului"
                      Last edited by poe; 28 May 2014, 15:22.

                      Comment


                      • ai inteles gresit, inchide! , nu deschide.
                        Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                        Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                        Comment


                        • Pentru intelegere.
                          Ambele variante de filtre, filtreaza uleiul imediat ce pompa de ulei intra in functiune, indiferent de presiunea la care este tarata supapa de by-pass. Daca la un moment dat, datorita vascozitatii mari a uleiului, se creeaza o presiune in filtru, supapa va ridica elementul filtrant din interiorul filtrului, asigurand un debit de ulei nefiltrat catre organele motorului.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Eu folosesc de cand am masina de noua numai ulei 10W40, pentru ca asa au pus si la reprezentanta, deci acest ulei este mai vascos la rece, pentru a trece prin filtru se va chinui mai tare sa treaca prin hartia filtrului sau de-abia la 2 bari se va face by-pass si va trece nefiltrat, pe cand la filtrul cu 1.5 bar se va asigura mai repede ungerea. Am cu masina 75000 km si de-abia zilele astea am aflat si eu ca filtrele astea difera de la benzina la diesel, sincer nu cred ca a fost foarte gresit sa folosesc filtrele W75/3 (cu deschidere 1.5 BAR), chiar am discutat si cu cel de la magazinul de unde il iau si a zis ca si reprezentantele il folosesc tot pe cel care deschide mai repede.

                            Acum intrebarea este: filtrarea se face numai la sub 2 BARI? Probabil numai in relanti sau turatii joase ai aceasta presiune.

                            Comment


                            • Nu asa se masoara presiunea aia. Presiunea la care deschide supapa este data de rezistenta pe care o opune hartia la trecerea uleiului prin ea. Daca de exemplu avem 6 bari la intrarea in filtru si 5 bari la iesire supapa nu actioneaza si uleiul este filtrat. La un anumit moment datorita uleiului gros sau hartiei care a acumulat destule mizerii diferenta dintre presiunea de intrare si cea de iesire poate fi mai mare decat a stabilit producatorul, moment in care deschide supapa si uleiul nu mai trece prin hartie, deci nu mai este filtrat.Daca s-ar continua trecerea prin hartia filtranta ori debitul de ulei nu ar mai fi suficient pentru buna functionare a motorului ori hartia s-ar rupe si ar bloca tot circuitul.Nu stiu daca m-am facut inteles, nu stiu sa iti spun mai tehnic.

                              Comment


                              • Deci sa inteleg ca presiunea la care este construit filtrul reprezinta diferenta intre presiunea de intrare si iesire din el? Daca este asa se confirma faptul ca un filtru care deschide la 1.5 bar este mai bun decat unul care deschide la 2 bar? Sau dimpotriva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google