Ai mai multe detalii pe PM.
Problema catalizator???
Collapse
X
-
-
Salut. Problema s-a rezolvat,am fost azi in service, diagnosticul, rateu combustie pistonul 3. Am stat langa mecanici, am vazut si pe tester eroarea, iar remedierea ei a constat intr-o plimbare cu masina in forja.....nu am inteles exact de ce, dar am inteles ca din cauza aceasta s-a intamplat....pt ca eu merg prea lejer (schimb la 2500 rot/min, si cateodata mi-e lene sa bag intr-o treapta inferioara, in cazul unui viraj....etc). Am revenit dupa plimbarea cu masina pe tester, si eroarea nu mai era.....totul s-a rezolvat pe garantie, fara probleme. Ce parere aveti? P.S Apa in benzina nu era, deoarece am inteles ca daca era apa in benzina, eroarea era pe toate 3 pistoanele.....nu doar pe unulLogan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Da, 4, nu 3Originally posted by gabrielcred ca ai vrut sa spui toate patru pistoane sau tu ai alta motorizare.
bine ca ai rezolvat usor problema nu a fost ceva mai grav.
) am tastat eu aiurea, si cred ca am ramas cu obsesia de pe urma pistonului 3
) Motorul este 1.6 8V;) asa ca treceti la forjat de loganuri baietii
) ca de benzina, mergem in iraq si ne facem plinu'
Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Deh, eu ma gandeam sa nu rup masina, obisnuit de pe vechea dacie din 79.....dar se vede ca mai mult rau am facut. Care ar fi turatia optima de schimbare, nici sa fie consumul mare, dar nici sa fie subturata? P.S Deja am probl cu masina mai multe cat am avut la dacia aia.....pe cuvantOriginally posted by sonykeltotusi un benzinar mers doar la 2500 e cam subturat
Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Da, adevarul asta este, schimb mult mai des, cel putin in treaptele 1,2 ajung imediat la 2500 rot/min, intr-adevar, e un pic incomod, vorba ta.....insa o sa ma dezobisnuiesc;) sper.....Originally posted by sonykeleu nu merg cu a mea la 2500de cat al drum lung in a4a a5a in rest nu stiu parca e incomod
oricum bine ca ai rezolvat problema cu golanasulLogan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Cum vad astia la service daca e apa sau nu??? Si mai am o nelamurire in cazul asta cu apa... se stie clar ca apa e mai grea decat benzina, deci intotdeauna va sta la fund, asta ar insemna ca pompa ar trage apa, nu benzina, si atunci chiar nu are cum sa mearga motorul... Ma poate lamuri cineva, va rog?Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Toate erorile sunt inregistrate si analizate de computerul de bord. In clipa in care masina este pusa pe tester, practic se apeleaza computerul de bord, in sectiunea unde este inregistrata eroarea, iar in functie de eroare, mecanicii isi dau seama de fapt ce se intampla, iar in cazul apei in benzina, se recurge la golirea rezervorului si curatarea instalatiei. Intr-adevar, benzina este mai usoara ca apa, dar nu te gandi ca este aceeasi situatie ca in cazul unui pahar unde pui apa si ulei, iar uleiul va sta la suprafata....deoarece paharul nu are trepidatii, iar daca il vei zdruncina, apa se combina cu uleiul.....ceva in genul asta se intampla la rezervor, doar ca densitatea apei este cu f putin mai mare decat ceea a benzinei (fata de ulei unde este diferenta mare)!!! in clipa in care pompa de injectie trage, va trage si apa (mai multa) si benzina (mai putin), iar consecinta va fi trepidatia puternica (in clipa in care amestecul trece in injectoare), si eroarea recunoscuta de computerul de bordOriginally posted by golanuCum vad astia la service daca e apa sau nu??? Si mai am o nelamurire in cazul asta cu apa... se stie clar ca apa e mai grea decat benzina, deci intotdeauna va sta la fund, asta ar insemna ca pompa ar trage apa, nu benzina, si atunci chiar nu are cum sa mearga motorul... Ma poate lamuri cineva, va rog?Last edited by blanarucristi; 5 November 2007, 17:51.Logan Ambition 1.6 8V
Comment






D
Comment