Schimb Motor, Din 1.4 In 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    am gresit eu, ma gandeam la un un tsi : 1,4 are 160 cp iar 2,0 are 210 cp
    cele doua combinate cu o cutie DSG sunt rachete
    eu m-am dat cu motorul ala mic de 1,4 si m-a impresionat
    Acum sa vedem cum se va descurca 1,2 16v - noul motor de logan si sandero

    Comment


    • #47
      ca o racheta mai mica...asa, cam ca un fluture de badminton...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        Multumesc tuturor pentru idei. Am fost la un drive test cun 1.6 16V si vrea sa spun ca m-a deceptionat total. Motorul e super lenes, deci nu merita deloc transformarea. Voi vinde masina cit de repede si gata cu Loganu...poate un Duster de 110 cai, diesel...Daca nu e cumva si ala o deceptie.

        Comment


        • #49
          Mai bine un Golf 5 1,6 FSI. Am vazut din 2005 cu 7000 euro negociabil. Duster, doar daca ai casa pe deal si n-ai drum pana acolo.

          Comment


          • #50
            Pai daca o fi schimbat treptele la maxim 3000 RPM cred si eu ca i s-a parut lenes ))....nici mie nu mi s-a parut ca rupe norma 1.6 16v (bine eu nici de 170 de cai nu-s impresionat) dar se misca ok pentru o masina normala.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #51
              Duster pe teren accidentat a iesit la teste mai bun decat : Ford Kuga, Nissan Qashqai, Wv Tiguan, Hyunday Tucson. Skoda Yeti.http://www.***********/teste-auto-teste-comparative/articol-comparativ-duster-vs-concurenta-ep-i-duster-vs-tiguan-6164013
              Si mai ieftin cu mult. Bine, ca si el prin interior arata saracut de tot, coane Fanica, dupa buget.
              Sorry de off topic, nu m-am putut abtine.

              Comment


              • #52
                @ftitus: daca loganul 1.6_16v ti se pare "super lenes", mi-e teama ca orice masina de 1200kile si 100 de cai va fi o mare deceptie pt tine. ti-as sugera sa cauti un benzinar mare, daca vrei senzatii, gen a6 4.2 v8...problema e ca ala nu vine la pret de logan...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Seba View Post
                  @ftitus: daca loganul 1.6_16v ti se pare "super lenes", mi-e teama ca orice masina de 1200kile si 100 de cai va fi o mare deceptie pt tine. ti-as sugera sa cauti un benzinar mare, daca vrei senzatii, gen a6 4.2 v8...problema e ca ala nu vine la pret de logan...
                  Ideea e ca comparativ cu un 206 1.6 16V, de exemplu, loganul e lenes. Nu ma asteptam sa zboare, dar parca totusi... Si peugeotul 206, 1.4 8 valve, masina sotiei, e mult mai sprintena decit loganu 16v. Poate masina aia de la reprezentanta nu avea rodajul facut (avea cam 5000km). Da, buna sugestia, daca n-ar costa cit costa, si daca am si avea drumuri pentru asa ceva!!

                  Originally posted by darksid3 View Post
                  Pai daca o fi schimbat treptele la maxim 3000 RPM cred si eu ca i s-a parut lenes ))....nici mie nu mi s-a parut ca rupe norma 1.6 16v (bine eu nici de 170 de cai nu-s impresionat) dar se misca ok pentru o masina normala.
                  Darksid3: As fi vrut sa iti trimit un mesaj privat, dar nu se poate. Binenteles ca n-ai cum sa-ti dai seama ce as fi vrut sa iti spun, asa ca ... sanatate si tine-o tot asa, ca asa e bine!!! Asta ne defineste cel mai bine, pe noi, ca popor! Cit despre nu stiu ce avertisment mi-ai dat...mi-au si dat lacrimile de tristete!
                  Last edited by ftitus; 16 June 2010, 06:14. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    Invata sa citesti datele tehnice scrise de producator, enumerate de dumneata si apoi faci axiome pe forum. Simturile inseala, cronometrul spune adevarul. Lasa-o cu poporul ca nu ma cunosti personal si nici nu are legatura contextul.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by ftitus View Post
                      ... Si peugeotul 206, 1.4 8 valve, masina sotiei, e mult mai sprintena decit loganu 16v. ....
                      Sigur. Si marmota invelea ciocolata. Sau spui de motorul de 1,2 16v de la Logan?
                      Last edited by Cristi_LCD; 16 June 2010, 08:40.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #56
                        mai, daca tot vreti motor mare si puternic mergeti in germania ,luati o tigaie cu motor mare si puternic pana in doua mii de euro,mai dati in jur de 1000 ca sa-l inmatriculati si gata.treaba asta o faceti cu banii de pe amaratul ala de logan.si eu vreau mai mult, dar ca sa modific tigaia mea ca sa mearga ca un bmw de 4 l nu merita.asa cum am vazut ca au facut si altii cu minte asa am sa fac si eu.vrei masina de tavalela cauti una mai potenta si lasi loganul asa cum e de la mama lui.
                        Last edited by margelatu; 16 June 2010, 09:13.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #57
                          Eu am renuntat la ideea de schimb de motor! Pentru banii pe care i-am dat pe Logan, e o masina ideala, si clar superioara tuturor cojilor second hand din occident, cu sute de mii de km. Daca si motorul ar fi fost ceva mai puternic, ar fi fost perfect.
                          Raspuns la ce zice cartea, cartea zice printre altele ca viteza maxima la 1.4 e 160km/h. Dar nu specifica conditiile: Obligatoriu la vale, cu vint din spate si pe ceas sa afiseze 170, ca 10 oricum ii fura.
                          Daca conduceam de ieri masina, si nu aveam peste 1mil. km facuti, as zice ca ma insala simturile...dar...
                          Parerea mea ramine neschimbata! 1.6 16v e un motor lenes! E parerea mea si nu trebuie sa o accepte nimeni, doar d'aia e forum, sa avem "pareri"!!!!!

                          Comment


                          • #58
                            O fi, cam orice motor e lenese, depinde la ce il raportezi. Daca e sa compari un M3 de 420CP cu Veyron, M-ul pare o gluma.

                            Cert este ca din gama Dacia, 1.6 16V este cel mai performant si pentru un sedan low cost este ideal, performantele sunt mai mult decat decente. Cat despre 1.4, atinge viteza maxima declarata (162 km/h) fara sa fie vale sau sa ai vant din spate. Cat despre kilometri "furati", orice masina are eroare la vitezometru, nu e nimic iesit din comun la Logan.

                            PS - pune pejo-ul ala 1.4 8V langa 1.6 16V la o liniuta sa vezi ce lenes este, performantele se masoara cu ceasul nu cu fundul, ca ai tu sau nu impresia ca e mai rapid sau mai lent.

                            PPS - pejo-ul ala nu e mai rapid ca un 1.4 8V de pe Logan iar tu il scoti "mult mai sprinten" decat 16V...mai taie din ele .
                            Last edited by Shakar; 16 June 2010, 12:48.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • #59
                              1 mil de km...hai mai taie, ca te faci de ras.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by cris_iasi View Post
                                Duster pe teren accidentat a iesit la teste mai bun decat : Ford Kuga, Nissan Qashqai, Wv Tiguan, Hyunday Tucson. Skoda Yeti.http://www.***********/teste-auto-teste-comparative/articol-comparativ-duster-vs-concurenta-ep-i-duster-vs-tiguan-6164013
                                Si mai ieftin cu mult. Bine, ca si el prin interior arata saracut de tot, coane Fanica, dupa buget.
                                Sorry de off topic, nu m-am putut abtine.
                                Acolo se compara cu VW Tiguan versiunea Trend&Fun, adica versiunea de "fite in oras". Off-road trebuia comparata cu versunea Track&Field - caz in care Tiguan iesea net superioara pe toata linia, de departe. Inclusiv la pret, evident. La celelalte modele nu m-am uitat, banuiesc ca exista explicatii asemanatoare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google