Desfundare Scurgere Condens AC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    flipper - sa nu fie belita bieleta antirasturnare (in forma de S adica indoita) sau rupta

    Comment


    • #17
      nu e nici aia belita. Hai ca devine offtopic. Va multumesc pt raspunsuri

      Comment


      • #18
        scz de off,verifica bucsile tobei de esapament sau daca ai posibilitate sa o urci pe rampa si sa faci acolo o accelerare brusca si o decelarare ca sa vada mecanete de unde vine asa sunt multe chestii,poate iti joaca roata de rezerva in locas,am intalnit asa ceva,poate ai tampoanele moi,numa pe rampa o poti verifica si sa faci aceasi chestie ca mai sus acccel si decel. vb ciao scz de off
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #19
          Cu masina stationata si pe liber nu se aude nimic. Numai in sarcina la accelerare puternic si apoiridic de pe acceleratie atunci se aude.

          Comment


          • #20
            inseamna ca e ceva legat de tampoane bucsi de toba..pai pe elevator o bagi in viteza si faci ce ti-am zis mai sus nu doar accelerezi in gol,faci exact ca si cum ai merge cu ea numai ca esti cu toate rotile suspendate sa iti dai seama de unde vine
            scz de off,dar trebuie sa ne ajutam cand avem buba
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #21
              Dar ceva pe la injectie nu ar putea sa fie ca deasta mie cel mai frica?

              Comment


              • #22
                nu e de la injectie,da jos roata scoate etrierul si verifica cu mina placutele in locasul lor miscale si vezi daca au joc,asa ceva ma descoperit la cineva care mi-a cerut sa vad ce are si nu imi dadeam seama pina am verificat placutele cum am zis mai sus si acolo era buba,hai ca de la aer infundat am dato in batai ...scz de off
                sigpic
                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                Comment


                • #23
                  teoretic la accelerari bruste, in sarcina ECU opreste AC automat si-l porneste la loc la terminarea manevrei.

                  eu asa stiam

                  Comment


                  • #24
                    Am si eu o problema curge condensul pe la imbinarea cutiei aerotermei ,si pe la scurgere pauza
                    am bagat sa desfund gaura de scurgere nu pare sa fie infundata, se poate remedia cumva ?
                    schimb masina ?

                    Comment


                    • #25
                      Salut, am un 1.6 MPI 90 CP, din 2006 pana acum a functionat fara probleme, incepind din aceasta vara, condensul de la AC imi intra in masina pe la aeroterma si sub masina
                      nu mai curge pe la furtunul din dotare ci se prelinge pe la lonjeroane, iar balta de apa nu
                      se mai face sub motor ci sub scaunul pasagerului din dreapta.

                      Imi poate spune cineva ce trebuie facut sa nu mai intre condensul in masina?Faptul ca mocheta din partea dreapta este mai tot timpul umeda da un miros urat.
                      Last edited by ugly; 5 August 2009, 09:53. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Iti trebuie o chestie lunga, subtire si eventual flexibila, o groapa sau un elevator. Ajungi sub masina si, cam in dreptul pedaleu de acceleratie, in spatele scutului, exista o teava care este obturata din cel putin unul din motivele urmatoare: mizerie intrata de jos in sus, mizerie scursa de sus in jos (din cauza a ceea ce intra in aeroterma, se imbiba cu apa de condens si infunda conducta). Dai drumul la AC, te bagi sub masina (in groapa sau ridici masina) bagi chestia lunga, subtire si flexibila pe teava si scormonesti pe acolo. Ai grija sa te si feresti cand incepe sa curga mizeria cu apa de condens sau sa-ti cumperi detergent cu balsam frumos mirositor, ca maglavaisul ala mai si pute cateodata. Bafta.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #27
                          Poate fi si altceva intra pe forumul sandero, se pare ca aveti aceeasi problema: http://www.clubsandero.ro/mocheta_im...675.html?t=675

                          Comment


                          • #28
                            Aia nu e supapa, ci e un cadru flexibil de cauciuc pe care intra stutul de la carcasa aerotermei. Traseul de scurgere al condensului de AC este liber, fara niciun obstacol sau supapa (gandeste-te ca pe acea conducta de scurgere se introduce spuma de curatat si dezinfectat instalatia AC in service. Daca ar fi acolo o supapa - iar orice supapa de pe planeta asta este unidirectionala - nu ar mai intra nimic pe acolo). Cei din service i-au spus supapa ca nu au gasit alta rima. E foarte tare faza de pe forumul Sandero, ca i-au demontat bietului om jumate de masina doar ca sa repozitioneze carcasa aerotermei. De regula, traseul de scurgere se infunda. Ne gandim la mai rau dupa ce, in urma verificarii scurgerii, totul e OK; adica, beleaua e altundeva (poate acolo unde spune Marisan).
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #29
                              Scurgere condens aer conditionat

                              Cum a descris colegul JREwing e bine sa o ridicati pe elevator ca sa va fie mai usor sa va feriti de ce curge de acolo. tubul ala de cauciuc cred ca avea vreun capacel si tot ce a fost pe instalatia de aerisire a blocat orificiul ala de scurgere a condensului si capacelul(de obicei frunze, muuuuuuulte frunze). la loganu meu erau urmatoarele simptome: mergea f putin si incepea sa scoata ca un abur pe aeratoare, pe la baza consolei se scurgea condens iar dupa vreo 10 min aerul isi pierdea din putere si incepea sa scoata aburul amintit.O sa pun si niste poze ca sa vedeti cam pe unde este si cum arata celebrul orificiu.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                apa pe presurile din fata

                                De cateva zile am presurile din fata(mai ales dreapta) pline cu apa iar mocheta este uda dedesupt. Banuiesc o scurgere de condens de la AC ,insa nu imi dau seama daca acesta se scurge sub masina sau nu, pentru ca a plouat in ultimele zile. In afara de a merge la un service,se poate face ceva ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google