Nu Mai Trec De 110km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    vreun rezultat ceva?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #17
      ...ink asteptam vesti

      Comment


      • #18
        DECI ? Ce era de fapt cu masina ?
        1.6 MPi Icy White

        Comment


        • #19
          Nu va mai chinuiti degeaba, aceeasi problema am avuto si eu, detin un MCV 1.5 DCI 70 CP cu 26.000 Km, am dat tot sistemul de admisie jos si am constatat ca era infundat de la EGR pana la incalzitorul de gaze, am curatat si berge brici. Va dau un sfat NU UMBLATI LA INJECTOARE SAU POMPA DE MOTORINA, ca va dati de lucru singuri.

          Am uitat sa mentionez ca rulez masina mai mult in oras.
          Last edited by vasy10n; 2 July 2009, 23:15. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            multumim vasy10n pentru lamuriri, se pare ca giugiuc nu a mai revenit pentru a ne lamuri si pe noi !

            Comment


            • #21
              giugiuc s-a rezolvat ce era,sau ai vandut monopostu' si esti pe alte forumuri ,noi asteptam inca vesti
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #22
                S-au dus doua injectoare acum porneste si greu dimineata asa ca ii dau drumul la vale cu a treia.Acum caut injectoare preturile difera de la 2000 la 4000lei chiar daca toti spun ca sunt originale.

                Comment


                • #23
                  Imi pare rau ptr problemele la motor, sper sa iti rezolvi problema asta fii tare
                  sigpic
                  Maică, ce mafioți de treabă !!!

                  Comment


                  • #24
                    E bine sa iei injectoare originale, de preferinta de la un service Dacia si sa le montezi tot acolo! Macar esti acoperit de un pic de garantie, nu lua injectoare ieftine ca te tin de toti banii pe care i-ai dat pe ele!

                    Comment


                    • #25
                      vezi ca se discuta pe aici poti sa schimbi doar diuzele care sau stricat nu tot injectoru si iesi mai ieftin am auzit si eu la cineva a schimbat la un clio si merge nu ai treaba

                      Comment


                      • #26
                        inseamna ca asta a patit si a mea. cred ca s-a cam dus injectoarele. eu ma duc cu ea pana la 150 in blana dar ca sa ajung la viteza asta imi trebe cativa km buni. am sa incerc si eu sa dau joc injectoarele si sa urmaresc conductele de motorina sa vad daca rezolv ceva. am si eu 103000 km cu ea tot dci de 75 de cai mcv.

                        Comment


                        • #27
                          de preferinta luati piese de origine,nu trebuiesc schimbate neaparat in service,dar cand piesa e deja scumpa si o platesti de preferat in service
                          injectoarele fiind scumpe ca si pompa de injectie,e de preferat service-ul autorizat si agreat de dacia unde ,retine-ti are si banc de calibrare a pompei de injectie cu injectoarele,degeaba le cumperi noi si le montezi daca nu le si calibrezi(cine stie cunoaste)
                          atasez thred-ul cu demontarea si schimbarea diuzelor de injector
                          Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #28
                            Am pus injectoare fara coduri s-au nimerit sa mearga ,acum cit o tine ...ne mai auzim,dar nu-i dau de capat cu aerul de pe conducte si nici pompa aia de mina nu merge, dau in gol asa ca tot la automat dau de ma plictisesc.

                            Comment


                            • #29
                              Daca problema cu aerul a aparut dupa ce ai schimbat injectoarele inseamna ca prinde aer pe la un injector ori pe la furtunasele de retur(a fost cazul meu) ori pe partea de inalta presiune

                              Comment


                              • #30
                                Dupa ce opresc motorul se simte un miros de motorina incinsa,salt capota si constat in jurul celor care le-am schimbat ca umezesc.Sun la firma de unde le-am luat si mi-au zis sa le dau jos si sa le mai string putin ca si-au dat drumul de la caldura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google