Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    am mers 120 km si la temperatura nu s-a ridicat mai mult de 2 linii.help

    Comment


    • #47
      Senzorul de temperatura e dus. Inlocuieste-l cu unul nou si totul va fi ok .

      Comment


      • #48
        Raman de parere ca e normal la frig sa nu creasca repede apa...2 liniute inseamna ca este deja in temperatura si baga caldura super ok...vara nu a stat niciodata pe 2 linii,ci numai pe 4...iarna nu-i ca vara...vorba unuia intelept...

        Comment


        • #49
          pt danyel: 2 liniute in 120 km la temeperatura exterioara de 5 grade..caldura era ok...problema e ca atunci cand erau -20 grade,anul trecut,temperatura se ridica in 4 linii...deci o problema exista si nu aceea nu este temperatura exterioara.o problema tehnica.posilbil senzorul de temperatura,cum zicea mai sus MISUCELMIC.cand am mers cu ea turata in rampa sa dus in 4 linii,deci nu e nici termostatul...ms fain baieti.mai astept un raspuns de la voi.D

          Comment


          • #50
            pai si la mine se ridica la 4 linii,ce'i drept mai greu,dar scade innapoi la 2!,zilele astea dupa ce s'au aprins 4 linii au ramas mai mult aprinse,dar tot s'au stins ultimele 2,cat despre caldura mi se pare ca baga normal!

            Comment


            • #51
              salut, aceeasi problema o am si eu de cateva zile.
              mi se aprind 2 liniute dupa 2 km apoi 4 liniute dupa inca 1,5- 2 km, iar dupa 1 min scade iar la 2 liniute si apoi mai trec cateva minute pana se aprind si celelalte 2 apoi ramane asa tot drumul.

              azi dimineata am fost la service si cei de acolo mi-au zis ca "e normal" apa se incalzeste la 4 liniute apoi se deschide termostatul si iar se racesta apa si apoi cand se incazeste tot circuitul ramane la 4 liniunte. asta a fost explicatia lor. eu le-am zis ca e prima oara cand face asa, nici in diminetile geroase nu mi s-a mai intamplat.....

              nu stiu ce sa cred... cel mai probabil termostatul sau senzorul de apa e defect...

              Comment


              • #52
                deci o problema exista.nu are voie sa mearga in 2 liniute.ca e vara,ca e iarna,ea trebuie sa mearga in 4 liniutze,adica 80-90 grade apa la motor(ceea ce inseamna parametrii normali,consum mic),mai putin la -20 grade afara,cand e ft frig,cand e normal sa mearga in 2 linii.la mine cand arata 2,cand 4,caldura in masina baga normal,zic eu...atunci ce problema ar fi? cei care ati mai auzit de acesta problema,poate imi dati un raspuns mai clar.cei mai multi dintre mecanici merg dupa ureche..cred k voi pune masina pe un laptop sa vad ce erori imi va da

                Comment


                • #53
                  daca-ti variaza liniutele in bord inseamna ca e sonda de temperatura. dac=o pui pe laptop nu cred ca-ti va arata vrteo eroare. mergi in service si spune ca vrei sa schimbi sonda de temperatura pentru ca nu-ti indica bine in bord temperatura motorului.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • #54
                    se schimba greu o sonda de temperatura? unde este localizata? cit costa?
                    va multumesc

                    Comment


                    • #55
                      Sonda de temperatura este localizata deasupra carterului ambreiajului, pe chiulasa.

                      Comment


                      • #56
                        Aceeasi problema o am si eu. Am parcurs 60 km si indicatia a fost de doar 2 linii. Oricum, tinand cont si de celelalte posturi,consider ca este o problema doar de indicatie, doar afisajul fiind deficitar; parametrii reali fiind normali.
                        Solutia este de schimbat sonda de temparatura, solutie pe care o voi aplica in curand.

                        Comment


                        • #57
                          eu am făcut azi București-Ploiești și retur.Indicatorul s-a ridicat după 1km la 2 liniuțe și acolo a rămas tot drumul.Am făcut și un filmuleț.ideea e că electroventilatorul pornește,deci temp. ajunge la 85-90grade.o fi sonda defectă? arată----to.ce e defect?
                          Last edited by emyemanuel; 15 November 2009, 17:29.
                          sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                          Comment


                          • #58
                            credeti ca as putea sa schimb singur sonda de temperatura?
                            cit costa sonda?
                            va multu mesc

                            Comment


                            • #59
                              Sonda se poate schimba usor; eu n-am stiut si am platit 2 milioane la reprezentanta; e drept ca problema a disparut

                              Comment


                              • #60
                                dar unde este localizat termostatul? că aș vrea să-l schimb eu...
                                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google