Indicator Temperatura Apa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Poze cu pozitia termostatului - postul #35, pagina 2.

    Originally posted by angel View Post
    ... ori ai usor slabita cureaua de accesorii si la turatii mari, patineaza cureaua pe pompa, insesizabil acustic.
    Cureaua de accesorii nu antreneaza pompa de apa ...

    Originally posted by Dreamer View Post
    o problema asemanatoare cu a unora dintre voi am si eu,plec cu masina dimineata ,dupa aproximativ 1,5-2 km incepe sa bage caldura si mi se aprind 2 liniute la temperatura,apoi dupa o anumita perioada de functionare nu stiu sigur durata,mi se aprind si celelalte 2 linute ajungand la 4 apoi se sting innapoi ultimele 2,si se mai aprind "mai tarziu",insa astazi am plecat de la scoala cu masina si am mers in jur de 8 km prin oras..semafoare...aglomeratie si am stat numai cu ochi pe temperatura insa nu a crescut mai mult de 2 liniute,apoi m'am enervat un pic si am inceput sa merg destul de turat cu ea in jur 4500-5000 RPM ,mi'a crescut la 4 liniutse apa ,apoi cum am incetinit la 40 km/h a scazut la 2 liniutse!acum o sa astept sa fac un drum mai lung sa vad daca temperatura se ridica la 4 liniute.motivu sa fie termostatu' cum am citit in posturile anterioare sau altceva?masina este din 2006 si nu a mai facut asa pana acum.
    Originally posted by silviu novac View Post
    am mers 120 km si la temperatura nu s-a ridicat mai mult de 2 linii.help
    Aceeasi problema am avut-o si eu. Am inlocuit termostatul (33 lei) si problema s-a rezolvat.

    Indicatia normala de temperatura, trebuie sa fie constant la 4 liniute. Nu 2, nu 6! Fix 4! Practic, asta este rolul termostatului: sa mentina temperatura lichidului de racire cat mai constanta (~89*C) indiferent de temperatura mediului ambiant! Asta la un condus moderat, cu sarcini moderate. In unele cazuri (forje, stationari prelunugite, suprasarcini) temperatura poate creste la 6 liniute dar pentru foarte putin timp (1-2 minute).
    Pentru cei care vor sa inlocuiasca termostatul, sa fie atenti ca cel nou sa aiba inscriptionat pe el temperatura de deschidere: 89*C, valabil pentru toate motoarele care echipeaza Loganul.

    Comment


    • #62
      Cam in ce loc este pozitionat acest termostat la DCI?

      Comment


      • #63
        Cam deasupra ambreiajului.

        Comment


        • #64
          am fost și mi-am schimbat termostatul. DEGEABA!!! tot 2 linii apar la apă
          prost și eu că mă iau după toți
          ca să nu faceți ca mine, puteți verifica dacă termostatul rămâne blocat pe deschis, ținând mâna pe furtunul cu termostat. cu motorul pornit se observă că este rece, iar cele 2 furtune care duc la calooriferul interior sunt calde...cam după 2-3 minute de la pornire. dacă este așa înseamnă că termostatul NU este blocat pe deschis, iar CAUZA pt. care ne arată la bord numai 2 linii este pur și simplu SENZORUL de TEMPERATURĂ. Ce mă oftic cel mai mult e că am dat pe el 110ron, că nu avea altul la magazin decât ăsta original! de banii ăștia, mai bine luam zenzorul te temperatură, care este adevăratul vinovat. cel puțin știu acum că apa din motor(antigelul) are temperatura care trebuie(cel puțin 89*C). Așa că verificați cum am spus, înainte să vă apucați să cumpărați termostat!!! am să pun și o poză cu cel cumpărat de mine...110ron...
          Attached Files
          sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

          Comment


          • #65
            Originally posted by Flipper View Post
            Cam in ce loc este pozitionat acest termostat la DCI?
            la benzină este situat între cele 2 furtune cu coliere galbene.(desfaci cele 3 șuruburi cu inelară de 10).
            Attached Files
            Last edited by emyemanuel; 30 November 2009, 19:24.
            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

            Comment


            • #66
              Salut! Am si eu o problema asemanatoare! Mie nu-mi creste temperatura apei mai mult de 2 liniute! Ala e maximum! Termostatul sa fie de vina? Oricat de mult a-si tura-o ramane la 2 liniute.

              Comment


              • #67
                probează cum am spus eu mai sus. dacă furtunul gros se încălzește odată cu cele 2 care intră în mașină, înseamnă că este blocat pe deschis. dacă stă-stă-stă și se încinge dintr-o dată,înseamnă că e ok și este de vină sonda de apă. eu am făcut rost de una cu 80ron. a mea are 3 piciorușe.

                am reușit s-o schimb. nenprpcita...ea era de vină. acum după 5-10 minute se ridică și la mine la 4 liniuțe. aste e am schimbat și termostatul....știu că sunt noi amândouă acum. sonda de apă cine vrea de la AUTOTOTAL este 79,24 RON. la magazine eu găsisem doar la 150-170RON.
                Last edited by emyemanuel; 3 December 2009, 17:22. Reason: Automerged Doublepost
                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                Comment


                • #68
                  Indicator Temp. Apa

                  cred ca am o problema? linile de la temp .apei ajunge la 4 dupa care scad la 2 dupa care urca inapoi la 4 si ramane asa.

                  Comment


                  • #69
                    baieti si eu am avut aceeasi problema si am facut asa cum a zis emy emauel si a trebuit sa schimb termostatul.. asta a fost 45 de lei si este original perfect identic ca cel pe care l-am scos.. aveti grija cand scoateti termostatul o sa curga antigel din vas cam vreo juma de litru cxhiar mai bine .. asa luati si un litru de antigel glaceol rx tip D sau doar tip D sa fie.. montatul dureaza max 30 min..

                    luati pozele pe care le-a pus emy, pe mine m-au ajutat...

                    spor la lucru!!

                    Comment


                    • #70
                      Daca nu schimb senzorul de temperatura ce se intampla se strica ceva? in afara ca imi indica temperatura, sunt si eu in accelasi caz ca ceilalti, nu cred ca ar fi o problema senzorul de temp. la mine furtunurile care duc la vasul de expansiune erau reci dupa 65 km, caldura normala in masina si -5 grade afara, tuarti 2500, 3000 mers normal

                      Comment


                      • #71
                        pai nu furtunul care duce la vasul de expansiune trebuie sa fie cald.cel gros pe care este pus termostatul trebuie sa fie! daca nu iti arata bine senzorul poate sa-ti consume mai mult, deoarece aceleasi valori le vede si calculatorul si imbunatateste amestecul! mie parca mi-a consumat un pic mai mult...parca...
                        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                        Comment


                        • #72
                          intradevar atunci cand imi fluctuau liniile de la apa parca am avut un consum mai mare .. sa estimez din ochi .. cam 1 - 1,5 l in plus ...

                          Comment


                          • #73
                            Salut, eu am urmatoarea problema daca merg in aglomeratie sau o harai pe loc mai mult timp creste la 4 linii temperatura, daca plec de pe loc si merg la drum intins scade la 2 liniute, iar daca am mers cu ea la drum intins si opresc dar tin motorul pornit cam in 15 minute creste temperatura la 4 liniute. Deci cam care ar fi defectu termostatul sau senzorul?

                            Comment


                            • #74
                              Eu zic ca e termostatu (aproape sigur).

                              Comment


                              • #75
                                si la mine ii c-am asa treaba cu termostatu, creste repede la 2 linii mai greu ajunge la 4, si dupa ce ajunge la patru scade la 2 si cu mult timp creste la valoarea normala la 4 liniute, am pornit motorul dimineata si am facut proba, a urcat la 2 linii si furtunul care duce la radiator era caldut, deci cred ca numi inchide complet termostatu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google