Probleme Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire

    salutare
    am un logan 1.4 gpl laureat si de cateva zile am observat ca porneste mai greu
    azi dimineata na mai pornit decat impinsa
    masina e din 2008 si a iesit din garantzie de curand
    in mod sigur e bateria descarcata
    ce imi recomandatzi: sa iau alta baterie sau sa cumpar un redresor sa o incarc

    si cam cat e un redresor daca stie cineva
    mentionez ca am masina de 2 luni si permis de 2 luni si o sapt

  • #2
    face "clant" cand dai la cheie ?
    vezi sa nu ai vrun consumator ascuns.

    Comment


    • #3
      pai daca e bateria,schimb-o,desi ar trebui sa iti incarce in timp ce mergi!dar mai intai sa ne zici,nu porneste cand dai la automat sau nu face decat'clantz'?
      Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

      Comment


      • #4
        face clant clant de cateva ori si o ia pana la urma asta cand porneste azi dimineatza a facut clant odata si sa stins si bord si tot apoi am observat ca se resetase si ceasu de pe bord
        a pornit impinsa da am intzeles ca nu e bine sa o pornesc asa ca are transmisie pe curea si bla bla bla.....
        in leg cu consumatoru ascuns cum aflu daca am


        si inca odata intreb cam cat costa un redresor??!!

        Comment


        • #5
          Mergi la un atelier auto sau un electronist sau eventual cumperi un multimetru de 15 lei si masori curentul tras din baterie cu motorul si toti consumatorii opriti.
          Referitor la redresor unul bun costa cat o baterie.
          ECUFix
          Please don't visit my homepage!

          Comment


          • #6
            Pai si cat curent trebuie sa consume in stand by?

            Comment


            • #7
              un redresor este in jur de 40-50 de lei.Un robot de pornire costa cat o baterie!
              fa rost de un redresor si la-so la incarcat o noapte intreaga.Daca e cu intretinere bateria sa-scoti capacelele de deasupra.Dupa ce o pui vezi cum se comporta la 2-3 zile.
              Last edited by shogwn; 10 July 2009, 19:51.
              CT-97-VIPsigpic

              Comment


              • #8
                pai depinde de consumatorii pe care ii accepti in instalatie. undeva pana la 100 mA este unanim acceptat.
                1. Opresti absolut toti consumatorii de la masina (faruri, casetofon, etc.);
                2. Desfaci firul de minus de la baterie ( - ) ;
                3. Iei un multimetru ieftin, pui pe borna de 10A, iar de la "cadran" (switch) pui si aici pe 10A.
                4. O borna a aparatului de masura o pui pe firul de minus ce era pe baterie, iar cealalta borna a aparatului o pui pe baterie.
                5. Te uiti cat iti indica: daca e pana in 0,2 atunci poti pune aparatul de masura pe borna de mA si sa pui "cadranul" la 200 mA . Daca arata sub 100 mA instalatia electrica este buna sau bateria este complet moarta. Daca arata peste 100 mA ai pe undeva ceva scurt, consumator defect sau vreun consumator pornit (si nu-l vezi), caz in care recomand vizita la "medic".
                Toate cele bune...
                Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                Comment


                • #9
                  am cumparat redresor acu vreo ora de la praktiker 12 v 5 A ca asa mia zis nenea deacolo ca trebuie am dat pe el 110 ron ( stiu mai bine mai puneam 100 ron si luam alta baterie ) o firma germana zice ca la produs
                  ajuns acasa vesel citit manual de utilizare lamurit plus la plus minus la minu
                  desfaacut borne baterie in ordinea din manual apoi surpriza am constatat cu stupoare ca bateria nu iese si am vazut ca mai e prinsa in ditamai surubu undeva jos
                  cautat nervos o tubulara de 10 sau 12 cat o trebui
                  nu gasit tubulara
                  pus borne la loc in fuga si injurat mama ei de baterie
                  maine cu curaj sa cumpar un set de chei (primul meu set de chei)
                  din pacate nu am garaj ca as pune redresoru direct pe baterie fara sa o mai dau jos da cum spuneam masina sta afara si daca da vreo ploaie la noapte .....
                  apropo cheie de cat imi trebuie sa desfac surubu ala ca poate cer la cineva

                  Comment


                  • #10
                    Daca nu ma insel eu, surubul care strange placuta pe baterie e un M 8, cu hexagon de 13 mm (asadar o tubulara de 13).
                    Iti mai trebuie si un prelungitor lung (150mm) de tubulara
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by beso View Post
                      pai depinde de consumatorii pe care ii accepti in instalatie. undeva pana la 100 mA este unanim acceptat.
                      1. Opresti absolut toti consumatorii de la masina (faruri, casetofon, etc.);
                      2. Desfaci firul de minus de la baterie ( - ) ;
                      3. Iei un multimetru ieftin, pui pe borna de 10A, iar de la "cadran" (switch) pui si aici pe 10A.
                      4. O borna a aparatului de masura o pui pe firul de minus ce era pe baterie, iar cealalta borna a aparatului o pui pe baterie.
                      5. Te uiti cat iti indica: daca e pana in 0,2 atunci poti pune aparatul de masura pe borna de mA si sa pui "cadranul" la 200 mA . Daca arata sub 100 mA instalatia electrica este buna sau bateria este complet moarta. Daca arata peste 100 mA ai pe undeva ceva scurt, consumator defect sau vreun consumator pornit (si nu-l vezi), caz in care recomand vizita la "medic".
                      Toate cele bune...


                      Salut.
                      Daca ar fi cu spui tu, adica 100 mA curentul consumat in standby, ar insemna ca in 24 ore acumulatorul este complet descarcat.

                      Curectul maxim admis consumat in standby este de maxim 20mA. Undeva la max 40..50 mA la marcile premium, pentru ca are foarte multe calculatoare care se "culca mai tarziu". Pentru Logan, consumul in stationare trebuie sa fie maxim de 20mA. Gandeste-te 0.1 A este foarte mult.
                      Last edited by adicata2003; 10 July 2009, 22:55.

                      Comment


                      • #12
                        nu stiam sigur ca-i 20 mA, asa stiam ca-i la masinile vechi, ma gandeam ca loganul avand mai multe "calculatoare" plus alarma papa ceva mai mult. De aceea am zis ca pana in 100 mA.
                        Si, daca-mi permiti, as vrea sa te corectez... cu un consum de 100 mA o baterie 100% incarcata, de 55 Ah, ar rezista cam 550 ore, adica cam 22 de zile.
                        Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by beso View Post
                          nu stiam sigur ca-i 20 mA, asa stiam ca-i la masinile vechi, ma gandeam ca loganul avand mai multe "calculatoare" plus alarma papa ceva mai mult. De aceea am zis ca pana in 100 mA.
                          Si, daca-mi permiti, as vrea sa te corectez... cu un consum de 100 mA o baterie 100% incarcata, de 55 Ah, ar rezista cam 550 ore, adica cam 22 de zile.
                          OK! E asa cum spui tu. Fa te rog o proba.
                          Lasa un consumator care consum cca 0,1A. Las-o peste noapte si spune-mi dacamai porneste dimineata?

                          Comment


                          • #14
                            nu este o abordare constructiva sa spui "ok, e asa cum zici" hai cu argumente, asa e constructiv.
                            Fii atent, eu am dedus matematic ca daca o baterie este de 55 Amperi/ora aia inseamna ca la un consum de 0,1 Amperi, voi avea 55/0,1 = 550 ore si daca impart la 24 cate ore-s intr-o zi imi rezulta 22 zile.
                            Daca ar fi cum spui tu, adica pana dimineata bateria este moarta la un consum de 0,1 Amperi, intrebarea mea ar fi: la un consum de 0,02 amperi bateria moare in 5 zile?
                            Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                            Comment


                            • #15
                              0.1A*12V=1.2W.
                              Pe unde om avea un bec de 1.2W, pe la plafoniera?
                              Deci daca las o noapte plafoniera aprinsa mi se duce bateria? :d

                              0.1A e un consum OK pentru o masina, depinde acum ce ai montat pe ea.
                              ECUFix
                              Please don't visit my homepage!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google