If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am si eu o problema....de cateva zile mi se tot aprinde un senzor la bordul d kilometraj...e ca un dreptunghi si are in interior 2 valuri( mcv 1.5 dci) nu reusesc sa aflu ce specifica acest senzor cartea masinii e la firma nu o am...
salut! eu am alta problema .. cand franez mi se aprinde martorul de ceata pe spate.. sa fie ceva scurtcircuit pe undeva...apoi chiar daca merg 200 km incontinuu.. si motorul este la 4 liniute asa cum este normal.. scade dintr-o data la 2 liniute si apoi dupa ceva timp (mai lung (1 zi) sau mai scurt (20min) ) is revine la 4 . Uneori sta asa alteori iar alterneaza...
Ma poate ajuta cineva cu sfaturi sau ce sa ii fac.. ca daca ma duc in service.. mai mult ca sigur o sa functioneze normal.. asa am patit cu o planetara.. si dupa ce am iesit iar o inceput sa pacane..
Faza cu frana si martorul de ceata e de la contactele oxidate la o tripla spate. Scoate mufa de la tripla spate si bag-o din nou sa vezi daca mai face. Daca mai ai garantie du-te la service si zi-le sa curete mufa de la tripla spate cu probleme, dar sa o curete bine ca nu ai chef sa te plimbi la ei din doua in doua saptamani.
In legatura cu martorul de la Logan diesel cred ca e 'apa in motorina' dar poti sa pui o imagine ca sa fim siguri.
@ciocolatiu - martorul respectiv indica prezenta apei in filtrul de motorina
@donatio - trebuie curatate contactele la triplele spate. De preferat acum pana nu se incalzesc contactele sa inceapa sa se topeasca plasticul de la mufe. Incearca sa pui avariile noaptea, daca iti face "orga de lumini" cu martorii e clar ca trebuie sa umbli la amandoua triplele spate.
apa in motorina,pe filtru ai o supapa laterala pt a face purjare,purjare inseamna a scoata apa deptozitata in filtrul de motorina
tripla spate numai face contact dar mare grija si la cablajul care vine pe sub bancheta spate(sezut),acolo ai un manunchi de fire ai grija sa nu se fi strivit si iti face scurt
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
nu e deajuns sa cureti pinii triplei sau mufa mai trebuiesc stranse si lamelele de contact din mufa,cat despre martorul prezenta apa in combustibil e bine de scos senzorul,acum depinde si de tipul filtrului fiindca sunt 2 tipuri de filtre si totodata 2 tipuri de senzori,unu care iti inregistreaza prezenta apei si la 10 grame de apa iar celalalt nu inregistreaza nici daca ai filtru pe jumate plin cu apa
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment