Scartait La Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu am un prieten cu un opel kadett căruia i s-a rupt cureaua de distribuție când a vrut s-o bage în a-II-a după ce a plecat de la semafor. ''s-a oprit motorul pur și simplu'' a zis el...ce a pățit la motor??? NIMIC. după ce a schimbat cureaua am învârtit cu cheia usor de arbore. nu s-a simșit nimic la mâna, așa că i-am dat o cheie. a luat-o mai greu, dar a luat-o. de atunci a mers vreo 1000-1500km. NU A PĂȚIT NIMIC. CE BULAN A AVUT!!!
    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

    Comment


    • #32
      salutare.am schimbat kitul de distributie si cureaua de alternatot prin luna iulie.pana acum s-a comportat masina foarte bine,de cand s-a racit afara,se aude dimineata cand pornesc un scartait vre-o 5secunde pe urma nu mai are nimic.ce poate sa fie?nu e stransa cureaua de la alternator cum trebuie sau ce poate sa fie altceva?

      Comment


      • #33
        Exact, unul din principalele motive e slaba intindere a curelei de alternator. Intoarce'te in service si zi'le sa remedieze problema.
        I don't ride low, I fly high...

        Comment


        • #34
          dupa un an si doua luni am reusit sa schimb cureaua.sunt tare nu?cred ca mai mergea si cea veche daca o mai intindeam putin.se lungise cevacca 5mm in diametru
          CT-97-VIPsigpic

          Comment


          • #35
            Scartait

            Salut.Am si eu o problema .Poate ma poate ajuta cineva ca mecanici pe care i-am consultat sunt ....Am un logan 1,4 benzina,fara ac,51 000 km.Am schimbat kitul de distributie si cureaua de accesorie plus intinzatorul .din acel moment a aparut un scartait la pornire care tine 3-4 secunde.Fata de altii la mine e invers face mai rau cand e motorul incins si mai putin cand e rece.Am incercat toate variantele.Am strans cureaua,am slabit-o.am dat cu spray de curele pe ea si degeaba.Toate piesele originare.Face numai la pornire nu si in mers sau la aprinderea farurilor.Daca ma poate ajuta cineva as fii recunascator.

            Comment


            • #36
              prima data incearca sa dai jos cureaua de accesorii si porneste fara ea, sa incerci sa izolezi zgomotul
              daca face cu ea data jos inseamna ca face de la distributie
              daca nu mai face inseamna ca era cureaua aia de vina sau intinzatorul, tensiunea ai zis ca ai incercat s-o schimbi (strans/slabit)
              ce marca/marci ai folosit pentru piese?
              cureaua de distributie a fost masurata cu diapazul dupa intindere?

              Comment


              • #37
                Salut. La fel s-a intamplat si la mine cu acea curea de la alternator, dupa ce mi-au schimbat kitul de distributie (in service Dacia). Problema a fost ca nu au verificat intinderea cu diapazul, cu toate ca le-am zis sa o faca. Ulterior s-a remediat prin strangerea conforma a alternatorului si verificarea cu diapazul.
                Toate bune!
                Last edited by 77sky; 24 May 2011, 17:56.
                I don't ride low, I fly high...

                Comment


                • #38
                  aceeasi problema si eu scartait la pornire... nu intotdeauna dar e enervant rau...ms de info , am sa merg si eu cu ea la service s-o rezolv ... mentionez ca a inceput sa faca asa la 98000 + . pana acum a mers bine loganelu (1.4 mpi din 2005)

                  Comment


                  • #39
                    curea distributie

                    La mine a inceput sa se auda scartaiala dupa ce am schimbat distributia, doar la pornire la rece se auzea, apoi dupa 5 ani s-a rupt in mers cureaua de distributie datorita uzurii, curea contitech, la 90 -100 km/h in linie dreapta, fara fortare, avea 41000 km, din pacate si dupa ce am schimbat distributia la fel face, la rece se aude scartaiala cateva secunde, apoi nu se mai aude,
                    0720 276400 / Adrian

                    Comment


                    • #40
                      Scartaiala aia vine de obicei de la kitul de accesorii (curea prost aliniata sau slabita, role cu uzura pronuntata) sau fulia de la alternator. N are legatura cu distributia.
                      Distributia care ti a sărit la 41k km era OEM?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google