Caldura In Interior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caldura In Interior

    salut. sunt nou pe forum desi sunt impatimit de logane. am un 16v prestige ph2 si de ceva vreme parca ma sufoc in el daca nu dau drumu la aer cond. daca las doar ventilatia normala sa mearga am impresia ca aerul care intra de afara este mai cald decat cel de afara. deci o las pe pozitia aer de afara si parca intra mai cald. alta problema este ca mi se pare ca intra ceva aer cald sau este ceva incins in zona picioarelor, a pedalierului. m am bagat pe dedesubu la pedale si am vazut niste tevi goale pe acolo si foarte fierbinti( temperatura este data pe albastru la maxim adik rece). este normal. si oricum mi se pare mult mai calduroasa sau chiar sufocanta decat alte masini(ca sa merg fara aer trebuie sa tin geamu deschis la maxim cand afara sunt 20 25 grd, ceea ce nu mi se pare normal).
    spuneti mi va rog care ar fi problema si ce sa fac. mai am si garantie

  • #2
    O izolare termica si fonica suplimentara (dynamat si pasla) si cu simt de raspundere nu strica. Apoi si geamuri ionizate si deja diferenta e enorma.
    Spor la treaba.


    PS. Nu tine de garantie.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #3
      pe aeratoare baga aer mai cald numai un timp...dupa cateva minute de functionare o sa bage aer un pic mai rece decat cel din masina.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        am mers cu alte masini fara geamuri ionozate si era aceiasi temp ca afara se putea merge. baga aer caldut si dupa 100 km. am plecat de la buc la tusnad si cand am ajuns la brasov era la fel. ai o senzatie de sufocare de lipsa de aer si curg apele pe mine chiar si pe treapta a 3 a la ventilatie. ma gandesc ca nu se inchid bine clapetele alea pe la aer care fac recerea rece - cald

        Comment


        • #5
          posibil..da o fuga pana la un service...banuiesc ca e inca in garantie.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            la garantie mi au spus ca tevile alea goale si foarte fierbinti de pe acolo sunt normale si ca na aste e mai da aer cald de pe acolo dar mie mi se pare prea de tot

            Comment


            • #7
              daca te iei dupa ce spun ei, asa o sa ramai. la dealeri daca nu mergi hotarat de scandal nu rezolvi nimic, si o sa iti spuna ca asa e normal indiferent de problemele care le ai. te duci inca o data si eventual le ceri o masina de test drive si sa vina unu cu tine, si apoi cu masina ta. poate asa o sa vada ca ai o problema. si nu te lasa batut!
              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

              Comment


              • #8
                Acele tevi fierbinti din dreptul pedalelor sunt normale si sunt la toate loganurile la fel.
                Singura problema ar putea si la clapeta de dirijare aer, cand da de pe rece pe cald sa nu mai dirijeze aerul cum trebuie (adica prin sau pe langa calorifer).
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Uita-te si la clapeta care regleaza circulatia aerului (aer exterior sau recircularea celui interior). Si aia ar putea sa-ti faca figuri: sa ramana partial blocata pe recirculare si atunci, aerul devine umed si mai greu de respirat, cu senzatia ca in masina e cald.
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • #10
                    Exact...verifica clapeta recirculare aer. Trebuie sa-ti vina aer din afara nu recirculat.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      Daca e cald tare afara n-ai ce face, baga cald si-n masina pt ca circuitul/sistemul de circulare aer e prost izolat.
                      La Focus (exemplu, pt ca il am toata ziua langa mine) daca pun numai pe aer rece (fara clima) simti cat de cat ca vine asa mai ''fresh'' , la Logan e jale. Tre' sa fie racoare bine afara ca sa simti ca baga ceva aer ''fresh''.
                      Last edited by Octavian; 18 August 2009, 10:16.

                      Comment


                      • #12
                        se_ko60, nu inteleg de ce te agiti asa, pe bune. Vad la tine in semnatura ca ai 1.6 16v, deci ai si aer conditionat (din cate stiu eu nu exista 16v fara ac). Tot la fel se simte si la mine cand e cald afara dar pornesc ac-ul si se rezolva imediat.
                        Acum nu-mi dau seama, dar tu vrei racoare fara sa pornesti ac-ul?
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #13
                          incearca sa dai pe cald de la buton si vezi cum iti baga daca nu e nici o schimbare si tot la fel e aerul inseamna ca ti-a ramas blocat pe cald acel buton,cum oare?.. simplu,el e comandat printr-un calbu care e prins de o ureche din plastic,acel plastic se rupe(ca la mine) si schimbarea o faci manual adica dai jos panoul respectiv si tragi sau imipngi de cablu apoi vezi daca e vreo ameliorare

                          dar mai e e buba la golan din cauza ca se incinge bordul foarte tare iar tubulatura de aer e foarte prost gandita pina raceste dureaza,asa ca AC fara numar

                          revino cu ce ai facut
                          Last edited by AGENTUL NYT; 18 August 2009, 11:34.
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #14
                            @Vitriol: Poate omului ii este mai bine fara sa dea drumul la clima sau, daca B 74 NYT are dreptate, poate sa dea drumul la clima pe maxim: compresorul nu porneste daca butonul de cald/rece nu e full pe rece (sau cel putin asa e la mine: nevasta-mea a vrut sa reduca un pic frigul dinauntru de la buton. S-a oprit compresorul si in mai putin de un minut fierbeam in suc propriu de cald ce-mi era. Nu stiu cat e de normala si treaba asta, dar nici nu-mi bat capul).
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by B 74 NYT View Post
                              incearca sa dai pe cald de la buton si vezi cum iti baga daca nu e nici o schimbare si tot la fel e aerul inseamna ca ti-a ramas blocat pe cald acel buton,cum oare?.. simplu,el e comandat printr-un calbu care e prins de o ureche din plastic,acel plastic se rupe..............................
                              Iti dai seama ca daca ii ramanea pe cald , la caldurile astea ii baga aer super fierbinte in masina ))
                              El spune ca ii baga parca ceva mai cald aeru ca afara, si daca afara e cald, asa se intampla de la izolarea proasta a sist de ventilatie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google