Cum Repari Injectoarele De Pe DCI ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • merge si la dci de 85cp?

    Comment


    • Nu exagera djhmusic!!! Injector original, se poate achizitiona prin firme care comercializeaza piese auto, la un pret de aproximativ 1000 de lei plus-minus in functie de firma!!! Nu e musai sa iei de la dealer acelasi injector cu 13-14 mil. cum spui tu!!! Iar cei la care se preteaza reparatia injectorului e recomandabil sa se faca la firme autorizate Delphi si nu prin posta, altfel se intimpla sa ajungem in situatia colegului care a postat mai sus!!!

      Comment


      • Acum o luna mi-au picat injectoarele. Am umblat prin magazine sa caut cel mai ieftin injector delphi si am gasit ceva si mai tare.O doamna dintr-un magazin mi-a recomandat un service autorizat DELPHI unde si-a reparat loganul diesel de la firma acum 2 ani(masina merge brici si acum spunea). Am luat legatura cu directorul de la service,m-am programat si a doua zi am dus masina tractata acolo.Super multumit sunt de cum merge masina acum,vreau sa spun ca m-a tinut directorul numai cu el langa masina si la aparatura de calibrare sa vad tot ce fac ei. Au numai truse de scule delphi totul e delphi acolo aparatura de calibrare si resoftare este de cateva sute de mii de euro, mi-a pus toata injectia la punct fara sa mai cumpar injectoare noi(se inlocuiesc piesele din interiorul injectoarelor cu altele sigilate originale delphi dupa care calibrare si resoftare). Daca aveti ghinion ca mine sa va pice injectoarele si vreti sa alegeti varianta mea puteti sa ma sunati la 0765029509

        Comment


        • Buna treaba, sa mai gasesti firma reprezentanta Delphi care sa repare injectoare. E si un filmulet pe YouTube cu chitul si instalatia de reparare injectoare de la Renault. Nu ai zis nimic de pret si garantie. Sa ne tii la curent cu ele.
          Pentru ceilalti cu probleme la injectoare.
          1. injectoarele se pot duce si din cauza piliturii scoase de pompa
          2. este recomandat sa fie luata o monstra de motorina si sa se verifice daca pilitura exista.
          Daca exista:
          3. se curata toata instalatia de alimentare cu motorina, inclusiv rezervor si conducte (preferabil sa fie inlocuite)
          4. se schimba filtrul de motorina
          5. se schimba rampa de inalta presiune
          6. se schimba tevile de inalta presiune
          7. .......se inlocuieste pompa de injectie
          Nu stiu sigur, am auzit ca sistemul Delphi de pe Logan poate fi inlocuit cu Bosch (mai fiabil). Este adevarat oare ?
          Dieselul de Logan din pacate este o loterie (pompa de injectie Delphi) la care e bine sa nu fii "castigator".
          Last edited by lau; 10 April 2010, 22:15.

          Comment


          • Daca nu se baga motorina de la peco sant ,merita reparate .Adevaru e ca Delphi e naspa nu numai la renault ci peste tot(citroen ford peugeot mercedes)

            Comment


            • Lasati protiile ca motorina dela tiristi pai aia nu din peco o alimenteaza sau alti de exemplu eu am alimentat numai de la mol si petromv si sau dus dupa 18mii alta dupa 5mii asusa din germania acolo o mers si si aici vreo jumate de an fara probleme si iata a picat la 105 mii am cumparato la 95 mii acum am reparat injectoarele si am vreo 1500km merg bine si va merge pina mai baga iara dracu gherara la pompa sau la injector motorina in romania este problema de cand iasa pe poarta rafinariei.
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • 425 ron de injector si garantie 3 luni asta din cauza motorinei din Romania dar mi-au zis sa stau linistit sa nu ma gandesc la garantia aia ca reparatia e de durata

                Comment


                • Reparatie injectoare 1,5 dci logan diesel

                  Salut baieti!
                  Trebuie in primul rand sa stabilesc cateva aspecte,care ,vad, ca toti isi dau cu presupusul!!!
                  1.injectoarele busite le verificati cupland la retur la fiecare injector cate un tub de perfuzie si in capat cate o seringa de 15ml (cu tija scoasa).Se da o cheie si se lasa sa mearga 10-15 secunde.Nivele de motorina mai mari injectoare busite!
                  2.chit de reparatie(supapa de retur...nu diuze cum spun altii) se schimba ft. usor si este aceeasi pt toate tipurile de 1,5 cdi euro3 sau4!
                  3.injectoarele in 90% din cazuri se blocheaza datorita faptului ca intre pompa de inalte si injectoare nu exista nici un filtru(pompa DELPHI este cea mai proasta pompa inventata vreodata!!!).Cauza blocarii fiind spanul de uzura de la pompa!Cand desfaceti injectorul pe partea corpului electric exista un arculet si (va trebui sa va straduiti sa-l scoateti)un dopulet mic....acolo se aduna spanul(pulbere fina metalica)....daca aveti posibilitatea sa curatati totul in baie cu ultrasunete este si mai bine...nemaifiind necesara schimbarea chitului!
                  4.daca totusi ati schimbat chitul sa luati neaparat codul de pe el si va duceti cu acel cod sa vi-l rescrie in calculatorul de bord(daca nu, injectorul nu va lucra in parametri)
                  5.UN PONT....pe capacul de la valva de reglaj presiune motorina(capacul din care pleaca radial conductele catre injectoare) puneti un magnet(de la orice difuzor stricat)si va scuteste de o groza de batai de cap!!!
                  Tot spanul va fi retinut in interior inlocuind un filtru(care trebuia pus in mod normal)!....Dar nu ar mai fi avut clienti,nu?
                  In incheiere va recomand sa va rezolvati singuri injectoarele ....nu aveti ce sa stricati sau sa puneti altfel componentele din interior!!!
                  P.S.
                  Pentru cei care deja nu le mai porneste motorul(supapa de retur este blocata si nu se mai asigura pe instalatie presiunea minima de pornire de 300 barr data doar de rotirea alternatorului),nu mai omorati bateria si electromotorul si cumparati un spray de pornire de iarna si dati un fas de o secunda sau 2 maxim in admisie(scoateti tubul de langa farul fata stanga).
                  Este o solutie de moment pana va rezolvati problema!
                  i.d. mess solan_1975 ...daca aveti nelamuriri sau solan_1975(arond)yahoo.com

                  Comment


                  • cateva mici observatii: la partea cu codul rescris in calculator, nu prea ai idee ce e cu codul ala, in primul rand daca e cum spui tu si schimbi "chitul de reparatie" care de fapt e o piesa mecanica , de unde se prinde calculatorul de injectie ca ai schimbat supapa in injector de consideri tu ca trebuie rescris codul? Iti dai seama ca daca pui injectorul la acelasi piston de la care l-ai demontat calculatorul nici n-o sa visesze sa-si steaga codul . a 2-a chestie ar fii ca acel cod de fapt e o calibrare a injectorului, o data ce ai schimbat supapa in el degeaba mai ai codul scris pe injector ca ala s-a schimbat de mult, injectorul ar trebui pus pe un stand special si regenerat un alt cod pentru el, lucru care doar la un delae delphi se cam face. Si a 3-a ar fii: chiar crezi ca magnetul ala strabate aproape 1 cm de fonta cat are grosime rampa de injectie si retine spanul din calea motorinei venite cu pana la 1000 de bari presiune? si dca venea cu 2 bari iti spala spanul apai la 1000 ...
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • sal

                      eu nu inteleg. In Romania nu exista reprezentanta delphi? nu ma refer la serviceuri agreate delphi ci pur si simplu reprezentanta delphi care sa vanda produse din aceasta gama. Cine e din iasi am inteles ca exista o fabrica acolo. nu au si ei un site sau nr de tel?

                      Comment


                      • pai si daca e service si au si magazin nu are cam acelasi efect pe piata? poti cumpara si fara sa apelezi la manopera lor. Sau tu cauti doar magazin fara service de-i spui "reprezentanta"
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment


                        • Salut baieti!
                          As vrea sa-i raspund inginerului EUGEN 2008!
                          Esti inginer de orice dar numai de motoare nu!
                          1.acel chit (supapa de retur) cand il schimbi trebuie sa resoftezi calculatorul de bord! De ce? Pentru ca fiecare supapa de retur este unica in felul ei(centraj,echilibrare,greutate) si este incadrata intr-o categorie din cele 5 categorii de etalonare!
                          De aici si codurile(ca altfel ar fi fost facute si vandute la kilogram!!)
                          Pentru fiecare din aceste categorii timpii de injectie difera ele facandu-se din soft din testari prestabilite!Injectoarele functioneaza si fara softare!!!...dar o sa observati ca va dardaie motorul la relanti,va scoate fum mai mult ca de obicei la pornire,injectorul cu pricina va tacane mai tare,pierdeti din putere, motorul practic nu mai merge rotund!!
                          Un chit aveti sanse de 1 la 5 sa nu va faca aceste figuri el nimerindu-se sa fie in aceeasi categorie etalon!
                          2.Da ! magnetul reuseste sa retina spanul printr-un centimetru de fonta!
                          Eu cred ca confunzi presiunea cu viteza!!
                          Poate sa fie si 10000 barr ...daca viteza motorinei este insignifiant de mica ...ce-ti deplaseaza tie spanul de pe interiorul capacului?!?
                          Mai precis volumul de motorina circulat este de aproximativ 500 de ml/min!! Ati dai seama ce viteza ai la motorina/ min. ...ma mir ca nu se incalzesc conductele pe la coturi de la asemenea viteze naucitoare! )
                          Acum fara gluma...atasarea magnetului stopeaza distrugerea injectoarelor dar nu elimina cauza...produrea spanului!
                          Din ce am vazut si din propria experienta ,odata la 60000 de Km trebuie dat tot jos si curatat!
                          La 100000Km trebuie scimbat chitul din pompa(paleti,oringuri,supape...7-8mil chitul sau daca dati pompa la reconditionat 12-13mil)
                          La 130000-140000Km aruncati pompa cu totul...nu mai aveti ce sa-i faceti!
                          Apropo de experienta mea...sincer nu mai stiu cate motoare am demontat si montat la loc...250-300?!? Am acumulat destula experienta incat sa-mi dau seama ca motoarele sunt cea mai proasta realizare din prezent! De aceea am in asteptare doua brevete de inventie (un motor care functioneaza pe apa fara parti in miscare si un motor magnetic cu un randament extraordinar) si un model de utilitate(tot o inventie) de propulsor naval care bate la cur orice sistem de propulsie inventat pana acum...peste 80% randament!!
                          Cautati la O.S.I.M. ....propulsor naval...Chiorpec Bogdan...model de utilitate!!
                          Sa auzim numai de bine!

                          Comment


                          • domnule solan si cum iti explici am am prins masini cu peste 200.000 la bord la nici o interventie la instalatia de alimentare?(inafara filtrului ,evident)si daca se schimba supapa de retur ,automat ai dat peste cap parametrii de lucru ai acelui injector

                            Comment


                            • Imi cer scuze ca fac dublu post, rog un moderator daca e cazul sa stearga celalalt post, de pe topicul " Zgomot Anormal Peste Sunetul Motorului".


                              Deci revenind la subiect:

                              A "decedat" iar un injector la mine, tot ala reparat anul trecut la Galati, este important de mentionat asta, pt. ca aceasta inseamna ca:
                              *celelelate inj. inca sunt bune, dau relativ normal pe la retur
                              *pompa inca nu produce span, acum un an au gasit doar 2aschii mici in tot filtrul de motorina

                              Oricum a tinut 10.000km reparatia de la Galati, destul de rentabil zic eu pt. 450RON.

                              Acum am observat ca service-ul de la Galati a fost scos de pe lista partenerilor autorizati "Delphi Diesel Service", de fapt au mai ramas 10 parteneri in tara, 3 in Prahova+Bv deci prin urmare MA DUC LA MUNTE.
                              Tin foarte mult sa merg la un service Delphi pt. ca acolo am siguranta unei reparatii cu kit original, calibrare , curatare cu ultrasunete, aparat computerizat EPS200 garantie, nu doar "3 zile" etc.

                              Unde ma sfatuiti sa merg de data asta: la Electromecanica OP Sinaia sau la Carlex Diesel -Campina? ultimii am auzit ca dau sigur 3luni garantie. Ce experiente ati avut la aceste service-uri care ati fost?

                              PS: ar mai fi Sermecom Iasi-service Daewoo, autorizat Delphi, deci mai aproape de mine la 80km dar am auzit ca un baiat a patzit-o cam naspa acolo cu un ford, intai i-au schimbat pompa 40mil, apoi 2injectoare, apoi cand au vazut ca nu porneste i-au sugerat sa o vanda, deci nu as risca.

                              Si inca un aspect: cineva spunea ca doar 1% din Dci-uri au probleme, daca e asa atunci de ce majoritatea de pe acest forum afirma ca au reparat/schimbat injectoare?
                              Last edited by lord_wader; 18 May 2010, 20:40.

                              Comment


                              • Salut pe toti colegii de forum.Pentru inceput am sa spun ca am intrat aici pentru a sti care este(aproximativ)solutia in cazul in care...Dupa ce am citit pe aici cel mai sigur este cu alte injectoare sau alta masina(multi dintre dumneavoastra ati zice nu Logan).Eu am un Logan diesel din 2006 care face scoala de la perioada de rodaj pana in prezent fara probleme cu injectia(filtrul la 15.000 si numai Renault de la reprezentanta si motorina PetromV OMV sau Luk).Masina acum are fix 224.482. Daca am fost off scuze.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google