Vibratii In Volan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Intelg ce vrei sa spui ! Eu sincer nu stiu cum e construita caseta dar daca masina e suspendata si tragi de roata stanga sau dreapta de la ora 9 si 15 ,la ambele roti este acelas sunet de joc ( in caseta) ! Au fost desfacuti pivotii ca sa se observe mai bine ,tot in scopul de a elimina orice cauza!

    Deci eu cred ca jocul este la mijloc ( in pc 2) , deoarece ,din ce imi dau eu seama , rotile sunt legate intre ele prin cremaliera,bielete si pivoti ! Dar pinionu care este legat de volan are joc pe acea cremaliera! Sper ca intelegi ce zic !
    Se poate sa gresesc ,nu sunt sigur cum e facuta caseta!

    Si pana la urma ,solutia cea mai buna ar fi sa schimb caseta! Noua nu cred ca ma pot apropia de ea dar si din dezmembrari ,trebuie sa caut mult ca sa gasesc una fara uzura!
    Last edited by Al3x4nd7u; 22 July 2016, 13:19. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      daca cei doi capeti, 1 si 3 sunt bine fixati, in 2 n-ai avea joc decat la rotire. merge vlanul in gol pana sa vireze rotile? deobicei jocul se face in bucsele de ghidare de pe capeti. dai burduful jos si tii de captul casetei, pui pe cineva sa miste de roata si daca simti miscare acolo in capatul cremalierei, acolo e buba. cum ziceam, rezolvarea e inlocuirea bucselor de teflon de ghidare.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #63
        Eu nu am abservat nici o problema ! Adica cum ating putin volanul stanga dreapta ,se misca si roata ! Acum chiar daca e mai strans surubul ala putin ,tot exista bataia in volan ,e foarte mica si nu apare chiar mereu !

        Nici nu stiu ce sa fac,am gasit o caseta cu 1.5 milioane din dezmembrari,pe tip il stiu de mult timp ,am mai luat piese de la el ,e de incredere si zice ca acea caseta care o vinde nu are nicio problema! Caseta fara servo !

        Dar bucsile alea se gasesc sa le cumpar si sa le montez direct?? Sau trebuie facute la strung?? Ies mai bine asa decat cu alta caseta sau mai bine iau o caseta (dupa ce o verific sa nu aiba joc) si termin povestea... Voi ce imi recomandati? M-ar interesa bucsile alea daca se gasesc de cumparat si sa mearga la fix ,nu sa le mai faca Dorel la strung !

        Comment


        • #64
          bucsele vin pline, tocmai pentru ca nu toate casetele se uzeaza la fel (ovalizarea nu-i la fel de mare si nici unghiul deviatiei nu e acelasi) si tocmai de asta trebuie rectificata cremaliera pe strung cu comparator, apoi se gauresc bucsele (pe strung, cu cota -0.05).
          Fara sa fac reclama, in 2013 una din firmele care aveau kituri de reparatii era Eurotexso Distribution, Bucuresti, Calea Giulesti 6-8, sector 6. site web www.depozituldesimeringuri.ro si/sau www.eurotexso.eu
          Last edited by Seba; 27 July 2016, 10:33.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            Prea multe de facut! Defapt trebuie prea multa precizie,ori trebuie sa fii strungar tu ,ori strungarul sa-ti fie ruda ! Altii nu au rabdare !

            Pentru mine singura solutie ar fi sa caut in dezmenbrari!

            Comment


            • #66
              Vibratiile in volan pot fi si din cauza capacelor de la.roti, va întreb ca ma distruge psihic problema asta, in prima faza a început dupa ce am schimbat capetele de bara si bielete, am zis ca e de la unghi, l.am fcut de 3 ori tot la fel, am pus anvelopele de iarna înapoi numai fcea o perioada, acum dupa ceva timp au început si astea, azi le.am pus inapoi pe astea de vara, pe fata ma refer, si n.am mai pus capacele si am dat o tura scurta de 2km pana la 150km/h nici o probleme, maine fac un drum pana la Bucuresti si sa vad la drumu mai lung daca mai apare . Trepidatiile in volan stanga-dreapta începea dupa 140km/h, ar putea fi capacele o sursa a problemei, mentionez ca am schimbat cam tot pe fata in afara de bascule

              Comment


              • #67
                Salut ! Tu vorbesti de trepidatii stanga-dreapta ! Daca pe bucsaraie ai schimbat cam tot ,incearca o tura dara capace si daca face iar ,incearca sa pui rotile spate pe fata ! Si verfica sa fie stranse prezoanele! Eu am avut o data probleme cu niste inele le ghidaj la jante de aliaj ,nu lasau roata sa "se lipeasca" bine de disc si dupa 60 trepida volanul foarte rau !

                Comment


                • #68
                  Tot imi trepideze am verificat azi si fr capacele, le.am strâns de am.impresia ca nu le mai desfac in veci. Jur ca nu stiu ce sa.i mai fac , imi vine sa vând masina , de un an ma chinuie treaba asta. Pur si simplu nu.mi pot da seama motivul pentru care face asa. Ar putea fi si de la caseta, plus ca la viteze de 140km/h volanul e asa o jucrie daca il scap de mana o ia razna si isi face un balans grav, nu inteleg de ce a devenit asa instabila.

                  Comment


                  • #69
                    Trebuie sa o iei sistematic....ceva iti scapa
                    Anvelopele sunt de calitate?...sunt tocate uniform?
                    Jantele sunt tabla sau aluminiu? Le ai oem sau cu inele de centrare etc? Sunt echilibrate corect? Leai re-verificat?
                    Bucsaraia la directie ai veruficato? Tot, chiar daca e nou...e strans bine? Are joc? Ai joc in pivoti/ bucse bascule?
                    In final ajungi la caseta directie...tre si aia verificata...

                    Tiam mai scris undeva....daca alergi cu ea tre sa fii foarte meticulos si sai dai piese de calitate.....daca jantele sunt echilibrate in 1900 toamna de dorel iar cauciucurile sunt petarde atunci la 150 in veci nu o sa mearga ca lumea....

                    Ia-o sistematic si cu rabdare ca o cauza este....si probabil treci peste ea

                    LE : gaurile la jante sunt ovalizate cumva?
                    Vezi ca daca vibreaza asa de tare nui mai da in goarna pt ca ii rupi prezoanele de la vibratii si la viteza aia...doamne fereste...
                    Last edited by Hirayama; 13 September 2016, 03:50.

                    Comment


                    • #70
                      Anvelopele sunt motrio, dar nu vad problema, ai doi an , vreo 50k km, nu dau eu scarturi.



                      Jante de tabla si vara si iarna, cele de iarna sunt originale , cele de vara nu sunt originale, dar cel putin alea de iarna nu aveam nici o problema înainte sa le schimb in primvara cu cele de vara. Acum când le.am pus iar pe alea de iarna crezând ca e de la jante, trepideaz si astea deci clar am ajuns si eu elimin impoteza rotilor, le.am pus pe alea de spate , pe fata, m.am zpcit . Din punctul meu de vedere ma gândesc ca ar putea fi ori caseta, dar am ridicat masina pe butuci am iacat de roti, am tinut de cremaliera nu se misca nimic. Si ce am vazut eu sa zic asa ca are un joc, o sa fac azi o filmare , când am bgat levierul intre bucile de la bascula si mie nu mi s.a prut normal jocul ala. Acum când o sa fac video vreau sa arata sa.mi spuneti daca e normal. Tot astzi o sa schimb bieletele antiruliu care am impresia ca are un spatiu in partea de sus când ridic pe cric, sa vad.

                      Comment


                      • #71
                        Motrio rulate pe drumeagurile noastre cca. 50k km pot reprezenta o parte din posibilul raspuns la problema ta, sunt niste anvelope cel mult mediocre...dar, banuiala mea e ca n-ai reusit sa echilbrezi rotile cum trebuie.
                        Iti dau exemplul meu: gume noi premium, jante (de tabla) in stare buna, fara ovalizari, indoituri etc. M-am chinuit la cel putin 3 vulcanizari "de renume", Autosoft (ambele - Dristor si Fundeni) si Bestires. Rezultatul a fost de fiecare nesatisfacator, a.i. eram aproape sigur ca anvelopele mele luate de noi sunt nasoale.
                        Pana cand am ajuns la singurii care mi le-au scos "ata" - Autoaugusta, com. Catelu (da-i pe gugle si gasesti destule referinte despre ei) din prima! De atunci tin volanu' cu 2 dejte la 170 si doar la ei merg. O vulcanizare fara pretentii cu preturi foarte ok (cca. 50lei 4 x echilibrari, vs. cca. 80lei Autosoft)
                        Vad ca esti din Calarasi, in cca. 1 ora ajungi, e chiar unde incepe A2.
                        Incearca la baietii aia! Daca reusesc sa rezolve problema ta, te astept cu un 6 pack de heineken, daca nu, dau io...o cafea.
                        Last edited by Kojak; 13 September 2016, 18:14.

                        Comment


                        • #72
                          Ironia sortii este ca acolo am fost ultima data acum o luna aproximativ, ca eu stau in Bucuresti si stau pe la salajan si i.am gasit pe cei de la autoaugusta. Si am fcut si geometria si reechilibrare,ce ce voi nu intelegeti voi este ca face si ci rotile de iarna care înainte sa pun cele de vara nu fcea nimic, chiar nici o problema n.aveam, dupa ce le.am pus pe cele de vara si am schimbat capete de bara si bieletele de directie , au început belele, le.am mutat pe cele dupa spate pe fata, am fcut geometria si reechilibrare in alta parte, pe urma a doua oara am fost la astia, iar am fcut geometria si echilibrate, nimic schimbat. Le.am pus pe cele de iarna tot la fel faceau. Deci rotile le scot din calcul. Nu am decat sa mai încerc cu rotile altcuiva.

                          Comment


                          • #73
                            Ok, daca zici ca a inceput dupa ce ai schimbat capetele de bara+ bielete atunci nu ramane decat sa fie joc in caseta....

                            Sper ca mecanicul cand a desfacut bieletele nu a fortat in caseta....nu? ca multi asa procedeaza

                            Capetele de bara si bieletele ai zis ca sunt Lemforder....deci presupun ca nu este de acolo


                            Referitor la bielete si caseta :

                            - cand se schimba, bieleta intra pe bratul casetei si are acolo un filet de "forta"....cu pas marunt....se observa ca la mana se insurubeaza numai drept si DREPT trebuie sa o scoti

                            Iti subliniez drept, pt ca Doreii cand o scot ( chiar la mana ) o fac rapid si eventual balanseaza de ea in sus sin jos usor cand desurubeaza....asta poate duce la uzura in pasul surubului si joc axial in filet....la mana nu o simti dar la viteza da....

                            Cine a montat asa ceva stie la ce ma refer...

                            Apoi inca o chestie....scriai mai sus ca ai obs un joc in bucsile de la bascule....cati km si cati ani ai cu ele? daca se misca prea usor si ai joc...schimba-le....

                            Comment


                            • #74
                              mariusstf...ce sa mai zic, in cazu' asta-ti sunt dator cu o cafea la dozator.
                              Verifica si ce spune Hirayama, s-ar putea sa aiba dreptate.

                              Comment


                              • #75
                                Nu au fost schimbate niciodat bucsile de la bascula, au 123k km, bieletele si capetele sunt schimbate de mine. Când am fost la cei de la autoaugusta mi.a fcut si o verificare, pentru ca le.am zis ca am schimbat eu piesele, au zis ca totul e ok nu sunt probleme pe partea asta. Nu stiu deloc cum sa verific caseta asta... Daca e caseta s.o reconditionez sau sa iau din dezmembrri?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google