Presiune Ulei Scazuta

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pentru cultura mea generala vreau sa vad la cati km a schimbat omu toate aceste chestii sa stim si noi chiar daca e diesel pe la cat se fac astfel de operatiuni
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • #17
      Originally posted by @Crys View Post
      Salut, am un logan 1.5 dci 65cp an 2006 , 228000 km
      @Ten = Ai vazut ce scrie omu in primul lui post?
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #18
        @Crys, de unde stii ca ai presiunea mica la ulei? Unde ai verificat si ai vazut treaba asta?
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #19
          in service-urile dacia nu o sa-ti masoare niciodata presiunea la ulei ca nu au cu ce
          cauta pe la alea de cartier si o sa vezi ca au cu ce

          si daca stie cineva unde pot verifica vibrochenul pt ca nu cred ca l-au masurat bine (posibil sa nu fi stiut cotele in care trebuie sa se incadreze) si nu ma trimite_ti la diham ca acolo am fost

          Comment


          • #20
            Pai si cu ce ti-l masoara? Asta sunt curios sa aflu...
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #21
              Nu prea am inteles din ce ai scris ... ai rectificat arborele?
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • #22
                vitriol cu manometru (in genul celui cu care se masoara compresia) care se baga in locul sondei de ulei

                $$ilvviu nu am rectificat arborele , decat l-am verificat la cei de la diham si au zis ca e pe standard
                Last edited by @Crys; 5 October 2009, 22:17.

                Comment


                • #23
                  Ai putea sa ne spui ce presiuni ai? La ralanti si la 3000 ture?
                  ECUFix
                  Please don't visit my homepage!

                  Comment


                  • #24
                    1 bar la ralanti si 2.5 bari la 3000 de ture

                    vitriol daca te referi la arbore se masoara cu micrometrul
                    Last edited by @Crys; 5 October 2009, 22:28. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Sunt oarecum in grafic, eu cred ca ar trebui sa umbli putin la arcul supapei de retur al pompei de ulei daca vrei mai mult.
                      Dupa ce mi-a picat turbina si bucsa unei biele am masurat si eu presiunea si aveam cam aceleasi valori.
                      Arcul supapei din pompa era decalit. L-am schimbat cu unul nou de logan si acum am 3 la ralanti si 7 la 3000 ture.
                      Probabil producatorul vrea sa se asigure ca masinile astea trebuie inlocuite dupa 200 k km.

                      Arcul de la laguna e mai scurt si mai rigid, cu spira mai groasa decat cel de logan.
                      La tine poti incerca sa mai tragi de arc, sa il mai lungesti sau cauta unul cu 2-3 spire mai lung.
                      Last edited by $$ilvviu; 5 October 2009, 22:32.
                      ECUFix
                      Please don't visit my homepage!

                      Comment


                      • #26
                        de unde ai luat graficul ca peste tot aud ca minimul trebuie sa fie 1.2 , 1.5 , 2 bari ca sa nu cada turbina

                        am dat arborele jos si exact cum ma asteptam cuzinetii sunt pilaf asa ca de unde presiune
                        cuzinetii prosti ? sau arborele uzat si a facut praf cuzinetii ?

                        revin cu intrbarea:
                        unde verific arborele daca trebuie rectificat ? daca stiti un meserias bun nu tamplar
                        cuzineti de reparatie se gasesc ?
                        Last edited by @Crys; 6 October 2009, 18:58. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          am rezolvat prblema cu arbore si cuzineti noi
                          acum am alta buba : clantanit puternic de la injectoare si fum alb
                          are cineva idee ce ar putea fi ?
                          ultima data am alimentat de la lukoil si mi-a zis cineva ca da la motorina ar fi

                          Comment


                          • #28
                            vad ca nu mai zice nimeni nimic
                            se poate inchide

                            Comment


                            • #29
                              fum alb= papa ulei.....
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment


                              • #30
                                Fumul alb e semn ca e arsa garnitura de chiulasa. Fumul albastru indica "motorul prajit" (consumul de ulei).
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google