Problema Blocul de Lumini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    am si eu problema cu intervalul de intuneric intre faze dar nu ma deranjeaza
    eu am pe masina alarma care cand dau inapoi ticaie si a oxidat cv pe la tripla dreata cand franam incepea sa ticaie si cand semnalizam dreapta pan' la urma am rezolvat dar tot am intuneric intre faze sa-l ia...
    I changed her oil , she changed my life
    sigpic

    Comment


    • #62
      Colegilor problema mea este ca atunci cand semnalizez stanga sau dreapta se misca intreg blocul de lumini pe axul volanului...am desfacut cochilia si nu prea stiu cum se strange dracia sa nu se mai miste. E enervant.

      Comment


      • #63
        ai acolo un surub care tine tot ansamblul cu semnalizarea si stergatoarele,pe ala il mai strangi

        Comment


        • #64
          Multam colegu.este cel situat in partea de jos a ansamblului?

          Comment


          • #65
            da ala, pun 2 poze cu treaba in fapt
            are un sistem ceva conic de starngere ,cu torx de 10 parca merge de starns surubul;spor la treaba
            Attached Files
            Last edited by romeo-alex; 31 January 2012, 22:17.

            Comment


            • #66
              Respect!!! Dimineata ma pun pe treaba!Drumuri bune!!!

              Comment


              • #67
                Tin sa cred ca loganul are de departe printre cele mai proaste parti electrice din multe marci... Ieri am vazut ca nu imi mai merge faza scurta la farul din dreapta, in timp ce faza lunga mergea fara probleme. Azi am cumparat un h4, l-am pus, nu a mers...Din ce am citit aici tind sa cred ca e de la blocul de lumini...de unde bani acum de schimbat. Cu 2 ani in urma am avut vestita problema, in care la apasatul pedalei de frana se aprindeau si avariille, zici ca eram pom de craciun....

                Comment


                • #68
                  Vezi ca ai sigurante, cate 2 pe fiecare far, F10- faza scurta, F12-faza lunga pentru dreapta si F9- faza scurta, F11-faza lunga, pentru stanga. Nu e de la blocul de lumini.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by nudabuzzzz View Post
                    Tin sa cred ca loganul are de departe printre cele mai proaste parti electrice din multe marci... Ieri am vazut ca nu imi mai merge faza scurta la farul din dreapta, in timp ce faza lunga mergea fara probleme. Azi am cumparat un h4, l-am pus, nu a mers...Din ce am citit aici tind sa cred ca e de la blocul de lumini...de unde bani acum de schimbat. Cu 2 ani in urma am avut vestita problema, in care la apasatul pedalei de frana se aprindeau si avariille, zici ca eram pom de craciun....
                    Daca era din blocul de lumini nu mai se sprindea de loc faza scurta ca nu o singura iesire care e impartita la ambele faruri in tabloul de sigurante .
                    Cum a zis si IancuMIC verifica siguranta si verifica cu o lampa de control daca vine curent ca poate fi si noul bec defect .
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      sigur ai siguranta arsa!
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by ciprianeduard View Post
                        Daca era din blocul de lumini nu mai se sprindea de loc faza scurta ca nu o singura iesire care e impartita la ambele faruri in tabloul de sigurante .
                        Cum a zis si IancuMIC verifica siguranta si verifica cu o lampa de control daca vine curent ca poate fi si noul bec defect .

                        nu e nici-o siguranta arsa....ERA BECUL ARS !! DECI AL 2 LEA BEC ARS DIN MAGAZIN!!! se arsese becul din far. bun m-am dus am luat 1 bec din auchan, l-am pus, nu a mers. am zis hai ca poate e ars asta din magazin,m-am dus am luat altul, la fel, nu mergea. cine s-a gandit ca 2 becuri consecutiv luate din magazin sunt arse... daca il puneam pe cel din stanga si il incercam de la inceput, fiindca cel din stanga mergea. mai rau ca in filme cu prosti, eu fiind pers principal.

                        Comment


                        • #72
                          Verificarea - scuteste,timp si bani!

                          Comment


                          • #73
                            Ma inscriu si eu pe lista nefericitilor cu blocul de luminic bulbushit...
                            Imi facea niste faze, cu ceva timp in urma, de genul: maneta comutata pe semnalizare, nu aveam claxon. Ma intreb daca o fi corect. Am trecut peste, nu era chiar problematic.
                            Insa in seara trecuta nu mi-a placut: cand sa claxonez, pauza. Dar totala, in sensul ca nu claxona deloc. Am zis: e... mi s-a dus siguranta. Le verific si imi zic: mai sa fie, acum chiar am ramas fara.
                            Merg mai departe, ajung la destinatie, intentez un stop de lumini, insa de-abia comuta pe neutru, nu prea ramane ferm in acea pozitie, daca atingi putin capatul manetei, revine pe modul pozitie.
                            Ma si intreb de cat ma scurm prin buzunare...caci nu prea ii dau sanse de resuscitare
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #74
                              Poti sa o desfaci sa o faci la clanxon. Este un piciorus care impinge o lamela si acae lamela nu mai ajunge. Cat despre lumini e cam greu si nu stiu cum ajungi acolo. Eu zic sa cauti pe forum ca vei gasi una originala si noua pana in 100 lei.

                              Comment


                              • #75
                                cu claxonul am rezolvat.o si eu, exact cum spune si 08 melc e vorba de o lamela, cu revenitul pe pozitie nu am avut probleme, deci n.am umblat acolo si nici nu stiu cum!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google