problema in timpul mersului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema in timpul mersului

    salutare , am urmatoarea problema la masina , descoperita acum 1 ora.
    in timpul mersului masina se leagana , de parca ar avea o roata ovala , ideea e ca m-am uitat la roti , am apasat pe ele cu piciorul si nu pare niciuna desumflata sparta,etc..
    avand in vedere ca e sambata si n-am cum s-o rezolv , va intreb pe voi..poate stie careva ce-ar putea avea si daca e ok sa merg cu ea..pana luni..
    multam fain

  • #2
    de cat timp ai masina, la ce viteza si in ce conditii... poate ai lovit vreo bordura si nu iti mai aduci aminte..
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

    Comment


    • #3
      pai o am din august , pana acum 1 ora n-am observat chestia asta iar de mers..in mare parte se merge usor cu ea , eu o mai calc din cand in cand.., cat despre borduri azi n-am luat , nu stiu ce sa zic..de cand o am , am mai luat si borduri dar nu la viteze de genul 50 /h ..

      Comment


      • #4
        Am si eu parca problema asta ,cred ca este un cauciuc care are insertia dusa si este ovalizat dar nu am bagat de seama mai trec cu vederea ca nu este asa rau
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • #5
          se poate sa fie o galma sau o sarrma rupta
          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

          Comment


          • #6
            La ce viteza?
            Multa lume, putini oameni...

            Comment


            • #7
              Mihai , mergi la o vulcanizare si echilibreaza-ti rotile. Acolo vei afla ce este de vina : jentile sau cauciucurile.
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #8
                Aceeasi problema

                Am avut aceasi problema anul trecut. Am spalat seara masina si peste noapte a in ghetat apa pe interiorul jentii . Cand treceam de 70/h ma legana ca dracul .Am plecat direct la service si cand am ridicat-o pe elevator s-a vazut problema .

                Comment


                • #9
                  Daca se leagana masina cu totul atunci e o problema de suspensie/articulatii, daca trebideaza volanul atunci sunt urmatoarele cauze:
                  - plumbul de echilibrare a sarit de pe una (sau mai multe) roti;
                  - roti pline de noroi/gheatza pe interiorul jantei;
                  - daca masina se leagana in franare atunci unul din discuri/tamburi este ovalizat...
                  As fi vrut mai multe detalii...

                  Comment


                  • #10
                    Pai cum naiba sa fie tamburul ovalizat? Poate un sabot ovalizat sau stricat, dar nu tamburul, ala e facut dintr-un fier foarte gros si nu se indoaie asa usor...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by andrei
                      Pai cum naiba sa fie tamburul ovalizat? Poate un sabot ovalizat sau stricat, dar nu tamburul, ala e facut dintr-un fier foarte gros si nu se indoaie asa usor...
                      Tamburul e facut din fonta, nu e din fier, fonta in anumite conditii (in special temperaturi ridicate) isi modifica forma daca in compozitia ei nu e suficient carbon incat sa impiedice acest lucru.

                      Comment


                      • #12
                        Nu e numai fonta, are si o niste fier pentru ca altfel ar fi casant si s-ar sparge. Dar fooooarte rar am auzit de tambur ovalizat, doar vreo 2 cazuri am auzit.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Am avut tambur ovalizat (la Nova). Nu cunosc compozitia exacta a tamburului, dar e fonta cu siguranta. Dupa ce mi-am schimbat un tambur, de nervi am dat cu ciocanul in el si s-a facut tandari...

                          Comment


                          • #14
                            va multumesc de sfaturi si pareri , pana la urma n-am mai ajuns in service cu ea , pentru ca nu s-a mai manifestat asa a doua zi.
                            thanks again

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Sp!ke
                              Am avut tambur ovalizat (la Nova). Nu cunosc compozitia exacta a tamburului, dar e fonta cu siguranta. Dupa ce mi-am schimbat un tambur, de nervi am dat cu ciocanul in el si s-a facut tandari...
                              Ai dreptate. E fonta. Nu e fonta ordinara dar e fonta.
                              Mult noroc.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google