Incalzire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andrei
    Tendinta de a baga aer cald e de la rezistentele electrice pe care le are pentru a baga caldura pana se incalzeste motorul. Cand dai pe AC aerul se mai raceste un pic, pentru ca se combina aerul cald de la motor cu cel rece de la AC si da un aer caldut. Numai pe masinile care au clima automata se incalzeste aerul cand pornesti AC.
    dar nu e posibil ca si tremostatul si fi ramas pe deschis si atunci niciodata nu i se va incalzi motorul cum trebuie

    Comment


    • #17
      INTREBARE !!! Cand e motorul rece ( nici o liniuta) e bine sa dam drumul la ventilare (caldura)...??? io am auzit ca numai atunci cand este cald motoru. Lamuriti-ma si pe mine !! ms
      sigpic

      Comment


      • #18
        dorutz...da drumul la caldura...chiar daca nu s-au aprins liniutele la bord tot o sa iti bage caldura(ica) dupa o perioada de timp.Asfel previi si aburirea geamurilor.
        sigpic

        Comment


        • #19
          lausem intr-o zi un preten in masina plecam de la un chef....si ii dadusem pe tyreapta " 1" la ventilare si zicea: " ce faci ma ca strici motoru!! , nu mai da drumul daca nu e motorul cald " .....ms valeriu ;)
          sigpic

          Comment


          • #20
            Originally posted by dorutz View Post
            INTREBARE !!! Cand e motorul rece ( nici o liniuta) e bine sa dam drumul la ventilare (caldura)...??? io am auzit ca numai atunci cand este cald motoru. Lamuriti-ma si pe mine !! ms
            teorertic se incalzeste ceva mai greu motorul, dar ori stai 5 minute pana e cald si apoi pornesti caldura din plin, ori dupa 2-3 minutre ai caldutz si apoi tot mai cald, eu zic ca tot aia e...acu' sa nu zici ca faci economie in minutul ala cat motorul merge "cu socul tras" (in regim de imbogatire ralanti)...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              aha va multumesc pentru sfaturi ;)
              sigpic

              Comment


              • #22
                ma un dci se incalzeste mai greu dar shi cand sa incalzit stati in bikini ) shi voi si fetele

                iar k sa se duca in 4 liniute trebuie sa o fugaresti pe dealuri,munti etc : sau daca trece o blonda buna tare ku marimea 5 la sutien sar putea sa se duca si in 5-6 liniute
                Last edited by andrei; 16 January 2008, 21:54.
                ym! dorinu2005@yahoo.com
                BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                Comment


                • #23
                  Lasati, nu va mai plingeti de caldura va imbracati mai gros si ati scapat de frig,luati si manusi in mina! Mai rau este pentru motor ca el pe linga faptul ca ne cara nu se poate imbraca! El sufera mai mult!ar fi buna o solutie (mai tehnica) montarea unor bujii aditionale pentru incalzire apei pe circuitul mic(incalzire habitaclu).Eu consider ca la tigaia mea nu este necesar, dar cu un montaj -releu, un comutator,ceva sigurante bujii preincalzire) v-ati rezolva necazul vostru si al motorului.Modelele nordice folosecs asa ceva in acest scop! A...., Stiu ce se spune de oamenii cu idei ! Nu ma atinge!
                  Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                  Comment


                  • #24
                    Modelele nordice folosesc sirocouri si pentru preincalzit motorul si pentru habitaclu chiar daca motorul e oprit (ca sa ne facem acum masinile cu tot felul de inventii adica ca un pom electric numai ca sa avem caldura............eu unul nu am asemenea probleme sunt ff multumit de caldura de la masina si nu mi sa ridicat mai mult de doua linii

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by MESERIASU' View Post
                      Lasati, nu va mai plingeti de caldura va imbracati mai gros si ati scapat de frig,luati si manusi in mina! Mai rau este pentru motor ca el pe linga faptul ca ne cara nu se poate imbraca! El sufera mai mult!ar fi buna o solutie (mai tehnica) montarea unor bujii aditionale pentru incalzire apei pe circuitul mic(incalzire habitaclu).Eu consider ca la tigaia mea nu este necesar, dar cu un montaj -releu, un comutator,ceva sigurante bujii preincalzire) v-ati rezolva necazul vostru si al motorului.Modelele nordice folosecs asa ceva in acest scop! A...., Stiu ce se spune de oamenii cu idei ! Nu ma atinge!
                      Si o tigaie in care sa se faca cartofii prajiti nu vrei?! Hai sa fim seriosi! Ce dracu vrem acum sa avem conditii de Marriot intr-un motel... Eu sunt super multumit de autobuzul meu, avea 3-4 mm de gheata pe el, am pornit motorul, am pornit toti consumatorii electrici generatori de caldura si in 10 min am plecat cu masina fara sa dau cu racleta nici macar un mm. Sa fim seriosi, la masini cu pretentii stai pe langa ele, sau in ele pana cade poleiul...

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu o intrebare. Conductele de la calorifer(cele de langa picioarele soferului) sunt fierbinti tot timpul(frig de nu poti pune mana pe ele) chiar daca comutatorul de caldura este dat pe rece. Este normal asa ceva?
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #27
                          Pai la toate este asa. E normal.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #28
                            Dupa ce ca este cald afara mai incalzesc si astea .
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #29
                              Da, dar incalzesc si iarna.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Cristi_LCD View Post
                                Am si eu o intrebare. Conductele de la calorifer(cele de langa picioarele soferului) sunt fierbinti tot timpul(frig de nu poti pune mana pe ele) chiar daca comutatorul de caldura este dat pe rece. Este normal asa ceva?
                                la logan nu exista robinet ptr caldura asa ca acel calorifer este cald tot timpul in schimb el este izolat prin niste voleti in aeroterma

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google