Nu Sta La Relanti Dupa Ce Se Incalzeste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Sta La Relanti Dupa Ce Se Incalzeste!

    Porneste bine, chiar daca e frig. Dar dupa ce se incalzeste turatia scade pana se opreste motorul in mers. Am mai citit pe forum pe alte topicuri dar nu am tras o concluzie, am curatat motorasul pas cu pas, am curatat senzorul de turatie, dar e la fel. Care a patit la fel sa-mi dea si mie un sfat?
    Multumesc!

  • #2
    Nu prea am inteles eu bine, cum sa se opreasca din mers . Dar dupa cum zici tu este ca si cum ar ramane fara combustibil.
    O repornesti , o turezi putin, si cand e sa o lasi la relanti , motorul se opreste ? Poate ai apa in combustibil . Cati km ai cu masina ? Cand ai schimbat ultima oara bujiile ?
    Da-ne si tu mai multe detali.
    Last edited by FLORYN; 19 December 2009, 00:05.
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      O pornesc, porneste bine, si dupa ce se incalzeste(ajunge la 2 linii) turatia scade pana se opreste motorul. Benzina am, nu se pune problema. La bord am 67000 km si bujiile le-am schimbat acum 15.000 de km.

      Comment


      • #4
        Schimba-i motorasul pas cu pas,asa am patit si eu Daca vrei mai multe detalii da mesaj privat si o sa-ti raspund

        Comment


        • #5
          dacat sa dai 200 si ceva de roni pe un motoras pas cu pas dute la un service sa puna testeru pe masina sa stii sigur ce are . nu neaparat la dealer sunt si service-uri care au tester dacia si apoi baga banii in masina ca poate nu este motorasu poate fi si sonda de apa care sa trimita informatie eronata catre ECM

          Comment


          • #6
            "Benzina am, nu se pune problema" De unde ai benzina, e de la PECO? In orasul meu vand Basarabenii benzina "foarte buna" la pret bun! E posibil sa fie infundat filtrul de benzina, la "rece" merge bine pentru ca trage benzina multa, la "cald" daca e infundat filtrul, moare!

            Comment


            • #7
              Dar unde are loganul pe benzina filtru de benzina, pentru ca nu am schimbat niciodata asa ceva si nici nu am auzit sa se schimbe la revizii!

              Comment


              • #8
                e incorporat in pompa de benzina, in rezervor, sub sezutu de la bancheta, e un capac negru, remove it, si o sa ai acces la pompa

                consulta manualul de reparatii pentru a demonta totul fara probleme
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  filtru de benzina se inlocuieste odata cu pompa de benzina ....ar fi bine sa nu aveti probleme niciodata cu pompa

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am o problema asemanatoare.Imi scade turatia la prima linie, imi tremura motoru si moare, iar pe bord mi se aprind 2 martori luminosi : bateria si ala de la apa.Eu am schimbat corp clapeta si mpp, si vreo o luna jumate nu am avut probleme, dat vad ca acum problema a reaparut si s-a cam agravat ca mi se opreste motorul cam des.Cineva spunea ca trebuie curatati colbutorii sau ceva de genul asta.Voi ce parere aveti,a rezolvat cineva problema asta?Sa auzim numai de bine!!
                    Tinc fest !!

                    Comment


                    • #11
                      testerul fratilor ce naiba va e frica de el(costa? stiu dar ne scapa de cheltuieli aiurea) kalimera la tine sar putea sa fie sonda de apa ? pe duca si sa nu stie ECU ce temperatura are apa nici rece sa tina deschis motorasu pas cu pas nici calda sal inchida si sa scada turatia motorului am patito am schimbat sonda de apa si

                      gata dar pana la sonda am schimbat aiurea corp clapeta motorasu pas cu pas...asa ca testeru e cea mai buna solutie dar costa stiu
                      Last edited by nicunicu; 21 December 2009, 22:45. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        nicunicu: eu am pus-o pe tester si nu iesea nimic anormal, dar mecanicul de la service (autorizat dacia) mi-a spus ca relantiul nu sta din cauza amsamblului corp clapeta/mpp.La ei era 900 ron, dar eu l-am luat cu 300.O perioada nu am avut probleme, dar acum vad ca problema a reaparut.O sa schimb si sonda aia sa vad daca mai face,dar ce pret are?
                        Last edited by Kalimera22; 22 December 2009, 01:07.
                        Tinc fest !!

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat astazi MPP si filtrul de aer. Dupa ce am pornit-o turatia era la 2500rpm si daca calc un pic acceleratia se duce in 4500 rpm si sta acolo. Apoi a mai coborat turatia la 1800 rpm, dar problema cu acceleratia se mentine, adica sta turata in 3500-4500 rpm. Ce sa-i fac, am urgent nevoie de masina!!!

                          Comment


                          • #14
                            @costelish , verifica repede, dar pe un tester, senzorii de temperatura. sigur aici e buba.

                            Comment


                            • #15
                              Pana la urma dupa mai multe porniri si opriri s-a autoreglat MPP-ul si acuma am mers cativa chilometri si e OK. Sper ca de la el sa fi fost problema! Numai bine si Sarbatori Fericite la toata lumea!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google