Cum Depistez Motivul Pentru Care Raman Frecvent Fara Baterie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Depistez Motivul Pentru Care Raman Frecvent Fara Baterie

    am si eu o problema care ma depaseste.
    daca las masina in stationare 3-4 zile si ma duc sa o pornesc dupa aceasta perioada, constat ca nu porneste din lipsa de baterie. undeva am un consumator sau o alta defectiune la partea electrica.
    cum depistez problema?

    logan 1.6 8 volti 2004
    Fuarte Nervos !!!

  • #2
    Eu am aceesi problema, dar, la mine cred ca-i gata bateria, avand in vedere ca de vre-o 2-3 ori am lasat muzica sa mearga cate 4-5 ore si mi-a fost moarta de tot bateria!
    Oricum, daca are in jur de 2ani, 2 ani jumate, e cam pe duca!
    aham......Restul e LOGAN


    http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

    Comment


    • #3
      indiferent de starea bateriei, noua sau veche , dupa 4-5 zile maxim ..o gasesc cu 8 volti in ea.
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #4
        Salut.
        Casetofonul il ai pe direct?
        Alarma ai pe masina?
        E posibil sa ai un scurt pe undeva,sau un consumator pus pe direct.
        Ce modificari ai adus masini?
        Numai bine.
        La Multi Ani!!!!!!!!
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          Cunosc pe cineva care a avut aceeasi problema cu descarcatul bateriei dupa 3-4 zile de stationare. A fost la service si i-au gasit o punere la masa la mufa de conectare a CD-ului. Ceva de genul asta.

          Comment


          • #6
            faci rost mataluta de un cleste ampermetru [orce electrician are asa ceva in dotare] si-l pui pe firele rosii [+] de la baterie
            daca indica sub 0.5 instalatia e ok .bateria de defecta daca indica mai mult incepi sa scoti din sigurante [cele din habitaclu] pina dai de circuiul care iti papa curent iar dupa iei circuitul respectiv la puricat
            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

            Comment


            • #7
              Hm, simtomul este de baterie dusa, dar poti masura cu un ampermetru consumul in momentul cand ai masina oprita. Desfaci borna de pe plusul bateriei si pui cablurile ampermetrului, unul pe borna de plus a bateriei iar celalalt pe cablul de plus pe care l-ai scos de pe borna. Consumul dat de cineva tot aici pe forum era undeva la 5o mA adica 0,05 A. Daca este prea mare, pot fi mai multe cauze, din ce am vazut pana acum o cauza poate fi consumul radiocd-ului. Poti verifica prin scoaterea sigurantei iar in locul de unde ai scos siguranta pui cablurile ampermetrului sau mai simplu desfaci firul de plus care alimenteaza radiocd-ul si conectezi ampermetrul, cu un cablu al ampermetrului pe firul de plus care alimenteaza radiocd-ul si celalalt cablu al ampermetrului pe cele doua fire de plus care merg in radiocd. Am mai vazut la cineva ca ii ramanea starterul electromotorului blocat dar nu intr-atat cat sa faca contact perfect si sa invarta electromotorul dar sufucient cat sa ii consume bateria. Verifica incarcarea si aici poate fi o problema sau poate odata ai avut vreun accident si intr-un anumit loc a fost strangulat cablajul. Greu de spus, in primul rand masoara cu un ampermetru consumul din instalatia electrica la bornele bateriei. Pleaca cu scala ampermetrului de undeva de sus pentru a nu avea vreo surpriza sa arzi aparatul.

              Comment


              • #8
                eu am avut aceias problema la mine a fost casul pe care lam schimbat un alpine si lam pus pe direct
                iar dupa ce lam lasat pe contact cum era normal nu mia mai descarcat bateria

                Comment


                • #9
                  k-ule baieti zic bine, trebuie sa masori consumul cu motorul pornit, dar eu mai am o banuiala, sa verifici fisele de la buji sa nu faca arc intre ele si motor si as nu iti mai incarce bateria in timpul mersului si ea sa se descarce chiar in mers.
                  sigpic
                  The MVP

                  Comment


                  • #10
                    Pana sa faci verificarile descrise de baieti mai sus, mai vin si eu cu o idee...lasa masina 3-4 zile cu borna scoasa si vezi daca mai porneste dupa ce o reconectezi la baterie...asa vei sti daca e bateria pe duca sau ai ceva probleme la instalatia electrica.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      ms de idei....o sa scot intai borna la baterie...ca mi-e cel mai simplu...si vad ce dezvolta.
                      Fuarte Nervos !!!

                      Comment


                      • #12
                        am un prieten care a avut aceeasi problema...el avea statia legata pe direct si ii consuma .....sau daca ai tot ceva de genu legate prin alta parte in afara de borna + a bateriei adica pe la firele care intra de la habitaclu motor in masina....atunci iti fura curent....ia pe rand cele scrise in acest thread si sigur o sa gasesti problema.toate cele bune si la multi ani!

                        Comment


                        • #13
                          off topic: Da...eu zic mai bine, sa desfaci toata masina, scoti toate cablurile, si sa le pui inapoi in masina, functionand pe unde electromagtice, astfel incat sa te repereze si radarul din Texas.....
                          BA fratilor, daca s-ar lua lumea dupa toate ideile care va vin in cap...are trebuie facut in "how to..".

                          on topic:si eu am casu legat pe direct,si geamurile chiar (le folosesc fara cheie in contact), si nu am avut probleme de genu asta. DomnulK eu sunt de parere ca postul lui mmaxalb e cel mai indicat de realizat pentru gasirea problemei tale.
                          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                          Comment


                          • #14
                            da cristi, postul ala il si luasem in calcul...acum sa vina si caldura...
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mmaxalb View Post
                              faci rost mataluta de un cleste ampermetru [orce electrician are asa ceva in dotare] si-l pui pe firele rosii [+] de la baterie
                              daca indica sub 0.5 instalatia e ok .bateria de defecta daca indica mai mult incepi sa scoti din sigurante [cele din habitaclu] pina dai de circuiul care iti papa curent iar dupa iei circuitul respectiv la puricat
                              0,5 CE???
                              daca sunt 0,5Amperi /ora(500mA) ceea ce este foarte mult
                              Cu alarma armata cassul in st by la mine consuma 35mA.
                              normal o alarma auto consuma in jur de 25-50mA .
                              Captain of the black pearl

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google