recunosc ca n-am citit toata discutia , deci ai pus etrieri de van si acum ai lagul asta? Sau ai pus deja si pompa si servofrana de van- pickup ? . Ca altfel banuiesc ca pompa berlinei e subdimensionata si nu pompeaza destul volum de lichid. Altfel: cauta un van si da o tura cu el , poate asa fac toate vanurile!?
Intrebare Despre Sistemul De Franare
Collapse
X
-
salut,Originally posted by CataFOF View Postam pus si lichidul de frana Racing Blue .
am folosit o pompa de presiune pentru introducerea lichidul , nu am mai folosit eterna zicala "fa pedale"
pe tumburusul de la etrier am pus furtun de perfuzie sa vad daca sunt bule de aer pe instalatie.
am frana acuma , tine bine , dar aceasi problema , lagul de la inceputul pedalei.
ce se mai poate zice ? mai dati o parere , o minciuna...poate poate.
Trage 2 dinti la frana de mana si vezi daca sa miscsorat lagul.Daca da ai nevoie de un reglaj de saboti.
La mine dupa reglajul de saboti s-a diminuat lagul dar tot mai exista.
bafta
Comment
-
A pus Dsign si pompa de van (mitul este darman cu subdimensionare),a facut pedale,a aerisit einshpe mii de ori,lagul tot este,eu am impresia ca "asa face toate"Originally posted by EUGEN2008 View Postrecunosc ca n-am citit toata discutia , deci ai pus etrieri de van si acum ai lagul asta? Sau ai pus deja si pompa si servofrana de van- pickup ? . Ca altfel banuiesc ca pompa berlinei e subdimensionata si nu pompeaza destul volum de lichid. Altfel: cauta un van si da o tura cu el , poate asa fac toate vanurile!?
Si eu am frane de van pe berl;ina si are aceeasi "buba"
sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
corect , sunt cativa de au pus frane de van si la primul centimetru din pedala musti din volan , ex: COsmin cgk , golan91 si cred ca mai sunt.
am un prieten cu un logan van , abia ce i`am schimbat discurile si placutele acum 2 saptamani , o sa dau o tura sa vad cum se prezinta.
Comment
-
pai atunci o fii avand treaba cu abs-ul , FOF fa un sondaj scurt si vezi ce tip de frana au cei care le-a tinut figura si ce frana ai tu. Poate calculatorul cu modulul de ABS nu stiu sa compenseze schimbarea de-ati facut-o , sau invers , cele cu repartitor mecanic si fara ABS nu realizeaza presiunea suficienta. Oricum , merita facut sondajulPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
CGK, unul dintre cei cu frane beton, are ABS, la fel ca FOF. Deci...
Comment
-
MARE (!!!) atentie la lichidul de frana daca ai ABS. Degeaba e un lichid bun/premium daca nu e potrivit pentru sistemul de franare. ATE Racing nu e deloc bun pentru ABS, are o vascozitate mult prea ridicata (Vascozitae max 1400 mm² / s), la Logan cu ABS se recomanda maxim 700-750 asadar grija mare ce bagat/recomandati ca fiind bun.
Consider ca lichidul de frana Dacia e foarte ok, din cate stiu are punct umed de fierbere la 170* adica arhisuficient si e foarte potrivit ca vascozitate pentru Loganurile cu ABS. Daca bagi unul cu vascozitate prea mare o sa iti mearga ABS-ul in "reluare", majoritatea lichidelor de tip racing au vascozitate peste 1200.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
esti sigur ca ala este punct de fierbere umed ? eu zic ca este uscat ceea ce inseamna ca este prost si foarte prost . daca intr adevar este umed posibil sa aibe un 230 250 grade uscat
exista doua lichide perfecte pentru Logan cu ABS
ATE SL.6 265 grade fierbere http://www.daciashop.ro/frana/lichid-frana/ATE-SL6
Ferodo ESP 270 grade fierbere http://www.daciashop.ro/frana/lichid...ichid-dot4-ESP
daca se pun in balanta nu se merita ATE Racing Blue pentru ca fierbe cu 10 15 grade mai sus
Comment
-
lasati lichidele de frana , eu l`am schimbam pentru ca cel vechi era unul ordinar la 15-16 lei de pe Jiului si pentru ca il combinasem cu alta porcarie de dot 4.
probleme este la pedala , de ce la altii tin de la primul centrimetru si la unii nu?
Comment
-
Daca ar avea 170 uscat , cel umed ar fi considerabil mai jos si sub ~150 nu are cum sa fie deoarece e DOT4 si nu ar lua certificarea. Plus ca un lichid cu 170 uscat e cam ordinar si piese OEM nu au cum sa fie atat de proaste, indiferent de producator. Lichidul Dacia e chiar ok.Originally posted by alessandro View Postesti sigur ca ala este punct de fierbere umed ? eu zic ca este uscat ceea ce inseamna ca este prost si foarte prost . daca intr adevar este umed posibil sa aibe un 230 250 grade uscat
exista doua lichide perfecte pentru Logan cu ABS
ATE SL.6 265 grade fierbere http://www.daciashop.ro/frana/lichid-frana/ATE-SL6
Ferodo ESP 270 grade fierbere http://www.daciashop.ro/frana/lichid...ichid-dot4-ESP
daca se pun in balanta nu se merita ATE Racing Blue pentru ca fierbe cu 10 15 grade mai sus'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
prefer sa reinvii acest topic decat sa deschid altul....tot legat de problema lagului de inceput a pedalei...Am lag la pedala de frana..cam 1 cm.... am schimbat placute, lichid de frana, aerisire... degeaba.. tot are lag. Precizez ca de franat franeaza foarte bine...dupa ce trece de lag.
PS. am discurile si etrierii de fabrica ( logan berlina din 2007 cu ABS)
A descoperit cineva cauza problemei?
Comment












Comment