salutare golanilor.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salutare golanilor.....

    am luat de curand un golan pe gaz si sunt mandru de el .......dar am sa-i zicem un mic defect, asa il consider io. cand pornesc motorul si il turez pe la 2500--->3000 de ture se aude un zgomot in bord undeva in zona centrala, mai concret in zona dezaburire parbriz, ai impresie ca bate ceva plastic pe plastic, iar daca depasesc 3000 de turati zgomotul dispare, asa imi face si in mers nu numai pe loc si ma enerveaza cand schimb vitezele si aud zgomotul acela........poate sa ma ajute careva cu o explicatie...
    sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

  • #2
    si eu am tot pe gaz, mi s-a intamplat odata de se auzea ceva in bord vreo 2 min, nu stiu ce a fost ca acum nu mai face. motorul era cald, mersesem cu el vreo ora, nu era aeroterma ca m-am dat jos afara nu se auzea nimic numai in masina, se poate sa fi fost de la servoditrectie, uneori mai trepideaza si mai ales pe zapada, da am inteles ca asa este golanul la servo
    sigpic

    Comment


    • #3
      E foarte posibil sa vibreze vreo conducta pe la motor, sa nu fie prinsa calumea in coliere si sa vibreze la turatii mai mari. Chiar la ultima intalnire la noi in Constanta povestea un prieten de-al nostru loganist ca a patit asa ceva si era de la conductele de AC care vibrau puternic si se auzea la fel cum te plangi si tu, in zona centrala. Incerca sa pui pe cineva sa tureze putin motorul si tu sa pui mana pe conducte sa vezi daca vibreaza.
      In tara momentan.

      Comment


      • #4
        la mine nu conteaza daca e rece sau cald motoru si nici de la gaz nu face , e ceva de bate plastic pe plastic , nici macar nu pot sa ma uit ca sa vad de unde e zgomotul asta numai sa dau poate bordul jos ..
        sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

        Comment


        • #5
          uita ca asta nu mi-a trecut prin cap cu conductele de la AC o sa verific sa vad daca o fi de la ele....oricum mersi frumos..
          sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

          Comment


          • #6
            Turometrul zornaie intre 2.000 si 2.500 rpm pentru ca rotile dintate din interior sunt de foarta proasta calitate si dupa un timp se declanseaza fenomenul... nu mai calca corect una pe alta. In acest caz se schimba tabloul de bord cu totul.
            Si vezi sa nu fie de la cablul de acceleratie, pozitioneaza-l putin mai bine.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google