Help! Urgent!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pai da , el mergea pe GPL si benzina n-avea deloc , a alimentat cu bidonul dupa ce i s-a oprit pe gaz probabil din cauza frigului. Deci masina functiona pe gaz si in timpul asta de 20 km pompa de benzina tragea aer si iti dai seama cam ce aer tragea din moment ce e calculata sa impinga benzina cu peste 1 bar presiune.
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #17
      Originally posted by blackufo View Post
      banuiesc ca asta ii o regula doar ptr. autoturismele care au si GPL,ca daca ar fi valabila regula si ptr. cele pe benzina fara gpl ,cred ca as schimba pompe in fie care saptamana .
      Nu prea are sens
      Gandestete, daca masina ta e doar pe benzina si nu si pe gpl, iti mai permiti sa te deplasezi fara benzina in rezervor? Tot timpu ai macar 2 liniute care indica nivelul de benzina in masina. Daca ai face cum a facut el, nu ai fi ajuns asa de departe cum a ajuns is el
      Este o regula si pentru benzinarele simple!!! Baga benzina ca altfel...

      Comment


      • #18
        Originally posted by DaniD View Post
        Nu prea are sens
        Gandestete, daca masina ta e doar pe benzina si nu si pe gpl, iti mai permiti sa te deplasezi fara benzina in rezervor? Tot timpu ai macar 2 liniute care indica nivelul de benzina in masina. Daca ai face cum a facut el, nu ai fi ajuns asa de departe cum a ajuns is el
        Este o regula si pentru benzinarele simple!!! Baga benzina ca altfel...
        ) Asa ma gandeam si eu, femeie fiind... A promis sotul oricum ca va reveni el cu postarea pe forum. Da'm-a distrat si pe mine ideea.

        Uff, am schimbat pompa la service ca daca tot o bibilisera aia si ne luau banii... Sa va mai zic peripetii?

        Cumparat pompa, venit la service, montat pompa, dat o cheie.. O IA! SUNT SALVAT! 2 secunde mai tarziu din Rai in Iad. MOARE! Desface ala din nou pompa, se uita, analizeaza.... I-a sarit nu stiu ce capacel din palstic de trebuia sa stea etans pe fund... Nu e buna! Alta! ..... 100 de drumuri, schimbat pompa, montat alta... My god.... S-o schimba o pompa in 5 minute dar pe el l-a costat o zi din viata ....

        Morala: Cand e sa n-ai noroc... si-n P(...ompa) dai de cuie...

        Revin sa multumesc tuturor celor care ne-au sprijinit moral in aceasta incercare initiatica...

        Oki, eu am sa postez mai degraba invatamintele din toata distractia din ultima zi si o seara.
        In primul rand sa-i dea dumnezeu "sanatate" aluia care a proiectat pompa intr-o carcasa dintr-un plastic subtire - suficient de subtire ca atunci cand se arde motorul sa topeasca carcasa pompei si astfel sa te oblige sa inlocuiesti toata dracia la costuri astronomice si nu motorul din ea, care este mult mai ieftin(sub 200 de lei fata de 650lei pompa la service dacia). De altfel si pozitionarea motorului este extrem de inspirata.
        In al doilea rand, indicatia celor de la Dacia ar fi sa nu se circule cu mai putin de 10 litri in rezervor, adica sa nu fie pe rosu. Bonus, in manual zice ca e posibil sa se circule si pe rosu dar nu mai mult de cca 60 de km parca.
        In privinta defectului ca atare. La Logan GPL cand moare pompa de benzina moare si instalatia de gaz, pentru ca sunt legate prin computer. In acest caz, am observat ca daca se deconecteaza pompa, care e sub bancheta din spate, se aprinde din nou butonul de control de la GPL si e posibil sa se faca trecerea fortata pe gaz si mers in continuare asa (chestia asta presupune si pornirea motorului prin procedura de urgenta de pornire direct pe gaz). Atentie, nu sunt sigur, dar la service a pornit motorul direct pe gaz cu pompa de benzina deconectata, deci ar putea fi un sfat foarte bun pentru cei care se trezesc in situatia mea.
        Pe mine unul m-ar fi tentat foarte tare sa incerc chestia asta alaltaseara in loc sa stau in ger.
        In final, impresii despre noua pompa. Turceasca. Mult mai ieftina. Desi aparent se gasesc in Vitan si de origine la preturi apropiate de cele turcesti.
        Plasticul pare mai naspa. E sigur mai zgomotoasa. De fiabilitate.... presupun ca voi afla. Sa speram ca nu undeva pe un camp la zeci de kilometri de vreun oras ceva si nu prea curand.
        Last edited by urecheatu007; 5 February 2010, 17:17. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Ce chestie...
          Da si a doua pompa l-ai platit sau ti s-a schimbat in garantie aia?

          Comment


          • #20
            ha! au trecut 3 ore ce raspuns ne dai, ce problema avea?? un raspuns ar fi plauzibil, sa nu mai ramai niciodata fara combustibil altfel lasi aerul sa curga prin conducte.
            lipsa text

            Comment


            • #21
              Originally posted by DaniD View Post
              Ce chestie...
              Da si a doua pompa l-ai platit sau ti s-a schimbat in garantie aia?
              In garantie... ar fi fost culmea s-o platesc din nou cand avea garantie de 2 ani. Deh, m-am dus cu stindardu-n batz sa-mi iau banii inapoi si eventual sa dau si diferenta pana la 6 milioane pentru a lua ceva de firma... insa n-au fost de acord cretinii... Ma rog... sambata am ajuns la Constanta si inapoi in conditii decente..

              Am facut un plin de gaz, si am mai pus un rest de benzina (zic s-ajung totusi la 15 litri aia...). Benzina pe rosu non-stop. Ma rog, la intoarcere spre Bucuresti i-am mai bagat 5 litri si-a sarit indicatorul la 3 liniute... Cred ca nu ma pot baza prea mult pe ce arata ala, probabil o sa ajung sa verific rezervorul cu chibritul (adicatelea sa bag chibritul in rezervor sa masor nivelul )).

              Ufff.. Ultimul post nu l-am inteles.. Fiti mai expliciti va rog.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google