Nu Reusesc Sa Echilibreze Directia Deloc !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Reusesc Sa Echilibreze Directia Deloc !

    Am si eu o problema,am schimbat un capt de bara stanga la un servis ce nu avea reglare directie,asa ca am fost la altu care avea un fel de aparat antic,a incercat mesterul de vreo 5 ori,sa regleze, cand ieaeam cu ea pe sosea ba traga dreapta, ba tragea stanga,dupa fiecare reglaj,asa ca mi-a dat banii inapoi,si am plecat la alt servis,acolo,aveau reglare computerizata,a pus la aparat, am platit,si can am plecat spre casa, tot aceeasi problema, trage stanga !
    Ce-i de facut?
    De ce nu-s in stare toti sa regleze directia ,cu toate aparatele lor ?

  • #2
    Uita-te si la roti...sa fie cauciucurile de acelasi fel...echilibreaza si baga presiunea recomandata si...mergi la un service Dacia sa iti faca bracajul.
    sigpic

    Comment


    • #3
      si pe langa asta cand schimbati capetele - e bine sa le schimbati pe amandoua - eu tot asa am schimbat unu si imi tragea ba intr-o parte ba intr-alta
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • #4
        te-ai gandit ca poate ai brobleme la frane si una din roti merge infranata? de exemplu un sabot pe spate freaca putin in tambur si deviaza masina de pe drum? sau un rulment e pe duca si are acelasi efect? Lucrurile astea nu se vad pe standul de directie
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #5
          un sabot nu poate trage masina decat daca blocheaza roata, un etrier sa frece putin da
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            da cand virezi volanul la maxim ai vreun hop sua ceva de genul??
            sigpic
            The MVP

            Comment


            • #7
              nici pompa de servo nu poate face asta,

              domnu, ce joc ai in caseta?
              ai cauciucurile uzate in mod egal? in special pe spate
              sigpicMy ride

              Comment


              • #8
                asa am patit si eu e chesita din nimerelea ca ei iti da putin din suruburile de la capete si daca da prea mult trage stanga daca da in partea cealalta trage dreapta, da-i ceva la un mecanic si spune-i sa regleze pana cand e volanul drept
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #9
                  Spune-i meșterului să facă reglajele cu motorul pornit. La fel am pățit și eu cu geometria după „operațiuni mecanice”. După două ore fără niciun rezultat, i-am sugerat să facă reglajele cu motorul pornit. Zis și făcut, iar mașina merge ață. Am cerut și o explicație. Am rămas cu cererea, dar mașina merge drept, indiferent de viteză.
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • #10
                    Uite ce am patit eu: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...4&postcount=14
                    Mi-a scos peri albi. In cativa metri, imi pleca masina intr-o parte.
                    Prima data am fost contrazis vehement de cei din service (mai ales ca fusese efectuata analiza unghiurilor geometriei).
                    A ramas uimit nenea cu care am testat, de felul cum pleca intr-o parte; ziceai ca e vant puternic lateral si tineai cu forta volanul sa nu fie tras...
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #11
                      cu siguranta nu sunt profesionisti. daca ai fi avut vreo problema din cauza careia sa ne se poatea echilibra rotile ar fi trebuit sa ti zica. una din doua ori le regleaza ori iti zice ca ai o problema(gume dezumflate sau care nu sunt la fel, ceva stramb pe la directie, lonjeroane strambe etc )

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by B-64-MVP View Post
                        da cand virezi volanul la maxim ai vreun hop sua ceva de genul??
                        parca mie imi face un hop cand virez la maxim stanga...ai idee de la ce e ?

                        Comment


                        • #13
                          e posibil sa ai vreo janta putin stramba? poate ai luat vreo bordura sau vreo groapa...
                          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                          Comment


                          • #14
                            @ FOF nu are legatura cu jeanta indoita. este vorba de o uzura inegala la bieleta. asta am patit eu. ori la bieleta ori la pivotul capatului de bara. ps: te am vazut ieri pe pantelimon cum depaseai pe sina de tramvai

                            Comment


                            • #15
                              Eu tot nu am inteles cum sa "traga" masina intr-o parte daca am umblat doar la convergenta. Pozitia de centru a volanului este det de unghiurile de cadere si din reglajul capetelor de bara pot sa am doua efecte secundare
                              1 sa rotesc mai multe ture decat dreapta si atunci la mersul in linie dreapta nu imi va sta volanul la ora 12 dar masina va merge drept
                              2 sa stea rotile cracanate in fata sau in spate si atunci imi va toci cauciucurile

                              Cum avea dacia clasica reglajele din tiranti, puteai avea surprize sa "traga" masina intr-o parte ca aveam o roata mai in fata decat cealalta, sau inclinari diferite ale pivotilor.
                              La logan se poate regla DOAR convergenta. Adica paralelismul rotilor in plan orizontal

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google