Nu Intra In Viteze !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Intra In Viteze !!!

    Salut, ma confrunt de cateva zile cu o problema rara, eu personal nu prea am auzit de ea.
    Nu mai intra in viteze.La rece intra dar cand se mai incalzeste face figuri.Am fost nevoit sa plec cu a-2-a de pe loc si sa bag dintr-a intaia direct intra 3-a.in treapta a-4-a nu mi-a facut probleme la fel si cu a-5-a.Masina merge bine se infinge , nu sare din viteze, nu scoate caraieli sau alte sunete.
    Am auzit fel si fel de pareri, cam ce ar avea : cablu ambreiaj rupt, timonerie, bucsa de la schimbator rupta, placa de presiune.
    Daca ar fi ambreiajul de kit imi recomandati.Pe masina stiu ca e valeo, ar fi vreo problema sa cumpar tot acelasi kit cum e pe masina.Aveti ideea unde gasesc un kit original si pe la ce pret.
    Sper ca am fost cat de cat explicit in declaratii si nu am un dublu-thread.
    Stima............
    Tinc fest !!

  • #2
    cel mai probabil e placa de presiune ... iti recomand kit sachs care e cam 400-500 la coasta de est
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      eu iti recomand sa mergi la service...nu cumpara nimic inainte de o constatare.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        cati kilometri ai ? eu zic ca este placa de presiune. s a decalit. la rece este normal sa fie tapana si cand se incalzeste se inmoaie si isi pierde proprietatile. recomand sachs. dar du te si la service

        Comment


        • #5
          de obicei daca este placa de presiune intra perfect la rece(motor oprit) si nu intra deloc la cald(motor pornit) nu mai zic ca defectul asta apare dupa 100.000 km(nu stiu cat are colegul)
          recomand o vizita la service

          Comment


          • #6
            Eu am 63.000 de km.Cu masina am mers destul de frumos , nu iam dat scarturi, sau viteze mari iar plecari de la semafor repezi cu 4-5 persoane in masina nu au existat.Ce pot spune e ca am avut niste nebuneli la cap si m-am invartit in loc in march-arriere pe zapada, sau am mai forjato putin cand era zapada + unele plecari mai rapide de la semafor cumulate cu schimbari rapide a vitezelor.Am fost la mecanic, s-a uitat la cum pleaca de pe loc, a spus ca e placa de presiune ca ambreiajul e bun.
            Urmeaza asadar sa-mi schimb kitul de ambreiaj cu unul valeo made in france.Sper ca dupa operatiunea asta masina sa se comporte macar la fel ca inainte, tinand cont de faptul ca trebuie scos motorul de la locul lui si nu stiu daca odata umblat la el o sa mai fie fixat si sa functioneze ca inainte.
            Tinc fest !!

            Comment


            • #7
              nu trebuie scos motorul......adica se poate si cu scos motorul dar e mult mai simplu sa dai jos cutia, cam asa se face la mai toate marcile de fapt
              si daca tot se da jos cutia, se goleste de ulei si cu ocazia asta poti vedea si calitatea uleiului, daca se necesita poti face un schimb

              Comment


              • #8
                Am fost azi la niste service-uri de cartier , a mers un mecanic (viorel) cu ea sa vada ce si cum si si-a dat el cu parerea cum ca problema am fi din cutie si pe langa asta e posibil sa fie niste ilele sincron.
                Am mai dat cateva telefoane si am ajuns la un reprezentant dacia, unde contra unui cost de 50 ron i s-a facut in o constatare conform careia dupa cum scrie si in fisa de service : inele sincron 1-2 sunt defecte.
                Aveti idee cum se cumpara aceste inele sincron, la bucata , la set unde le gasesc si cel mai important cat ar costa.
                Mecanicul de acolo mi-a spus ca inlocuirea lor cu unele noi + manopera duce undeva la 600-700 ron.Eventual daca se mai gaseste si alta defectiune placa de presiune de ex pretul creste, iar pretul unui nou kit de ambreiaj cu montare costa 1400-1500 ron.
                Tinc fest !!

                Comment


                • #9
                  cam repede s-au dus inelele sincron la 1-a si a 2-a
                  cum ai utilizat masina?

                  Comment


                  • #10
                    Hmm eu am niste covorase pe jos, de fapt 2 straturi, cica au daunat si alea.Mai plec repede de la semafor cateodata, mai tin ambreiaju apasat cand sunt in ambuteiaje din alea frumoase prin bucuresti + ca m-am prostit intr-o seara intro parcare putin cu frana de mana.Or fi astea cauzele nu or fi cert este ca trebuie sa scot o suma frumusica din buzunar pentru reparatii, bani cu care as fi putu face altceva.Asta e viata!!!!
                    Tinc fest !!

                    Comment


                    • #11
                      insemna ca intr-adevar cutia asta nu prea tine la "tavaleala"
                      mda...asta e, e o masina de familie low-cost, probabil nu a fost gandita pentru solicitare intensa
                      partea proasta e ca te costa ceva banuti
                      cred ca de acum te vei purta cu ea ca si cu un ou de Pasti
                      aaaa... si sa nu uiti sa pui si ulei nou in cutie

                      Comment


                      • #12
                        Am sa merg intr-un servis recomandat de un prieten , undeva pe la Trafic Greu, lucrari de calitate, garantie si preturi nu foarte mari
                        E adevarat ca odata rezolvata problema asta, masina o sa mearga ceva mai linistit, nu risc sa o defectez din nou.
                        Bafta mare in continuare si sa nu aiba parte nimeni de asemenea reparatii.
                        Tinc fest !!

                        Comment


                        • #13
                          sa ne tii la curent cu detalii

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am patit ceva de genul...(am scris intr-un topic parca)...cauza se pare ar fi fost o accelerare puternica intr-o treapta gresita,in timpul mersului.Nu mai mergea decat a2-a si a 5-a,restul puteai sa dai cu barosul sa rupi maneta ca tot nu intra.Problema a durat cam o zi.In urmatoarele zile incet incet si-a revenit.Si eu sunt curios ce s-ar putea duce la cutie intr-un caz asemanator...

                            Comment


                            • #15
                              Eu am facut ceva de genu de cateva ori : adica in treapta 3 pe la vreo 50 la ora, o acceleram deodata pana pe la 70-80, pe la 60-65 ii dadeam a-4-a.
                              Am fost azi la un alt mecanic ,care mi-a spus ca cutie e bine inchegata si e o problema de aliniere a unor componente din cutie, nu am inteles foarte clar ce a vrut sa spuna.
                              A zis ca problema nu e foarte grava, ca pot circula cu masina si ca se poate repara.
                              Si mi-a mai dat un pont ...cand nu intra in prima viteza dau repede a2-a si imediat bag in a-1-a si merge smecheria.
                              Tinc fest !!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google