Troncanit Plecare De Pe Loc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Troncanit Plecare De Pe Loc

    Salut. 1,5dci 85cp, 2ani si 2 luni, 26000 km, urban si extraurban, mers cand sportiv cand calm.nu mai am garantie.
    Am urmatoarea problema: cand plec de pe loc in fata sau in spate se aude un troncanit din partea din fata a masinii, mai exact cand ridic ambreiajul atunci incepe troncanitul si daca apas frana pana la capat se opreste troncanitul (daca apas foarte putin parca mai mult se amplifica). Se mai aude si cand stau pe loc ( de exemplu la semafor) si o ia masina usor in spate sau fata, apas frana si dispare. La viteza nu se aude deloc. La schimbatul vitezelor nu se aude nimic anormal.
    Am verificat forumul si nu am gasit ceva similar (ma refer la faza cu frana).
    Poate stie careva, daca nu poate cineva din constanta sa imi recomande un mecanic care ar putea sa isi de-a cu parerea inainte sa merg sa dau sute de mii la reprezentanta pentru o diagnosticare.
    Mersi mult.
    For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

  • #2
    verifica mai intai scutu motor

    Comment


    • #3
      alte idei?
      For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

      Comment


      • #4
        sa te duci la un service , e vreo 50 lei o constatare , ori scut , ori ceva desfacut , ori un tampon motor : cel hidroelastic de sus de pe lonjeron ori bieleta antirasurnare au insertiile de cauciuc slabite sau fisurate.
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #5
          Totus masina a avut vreo avarie pe partea fata ?
          Daca da se merita o constatare la un service dacia.problema e putin mai delicata

          Totus masina a avut vreo avarie pe partea fata ?
          Daca da se merita o constatare la un service dacia.problema e putin mai delicata
          Last edited by ADI.C-VL; 10 March 2010, 22:36. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Nu, nici o avarie.
            For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

            Comment


            • #7
              Originally posted by cristi View Post
              Salut. 1,5dci 85cp, 2ani si 2 luni, 26000 km, urban si extraurban, mers cand sportiv cand calm.nu mai am garantie.
              Am urmatoarea problema: cand plec de pe loc in fata sau in spate se aude un troncanit din partea din fata a masinii, mai exact cand ridic ambreiajul atunci incepe troncanitul si daca apas frana pana la capat se opreste troncanitul (daca apas foarte putin parca mai mult se amplifica). Se mai aude si cand stau pe loc ( de exemplu la semafor) si o ia masina usor in spate sau fata, apas frana si dispare. La viteza nu se aude deloc. La schimbatul vitezelor nu se aude nimic anormal.
              Am verificat forumul si nu am gasit ceva similar (ma refer la faza cu frana).
              Poate stie careva, daca nu poate cineva din constanta sa imi recomande un mecanic care ar putea sa isi de-a cu parerea inainte sa merg sa dau sute de mii la reprezentanta pentru o diagnosticare.
              Mersi mult.
              1.- sa nu fie de la rulmentul de ambreaiaj
              2.- sa nu fie de la scut
              3.- sa nu fie de la tampoanele motor,laterale si cel de sub masina
              4.- sa nu fie de la vreun tampon de la toba,rupt sau iesit
              5.- sa nu fie de la capacul de plastica care e pus pe motor sa astupe filtrul de aer si zgomotul,cel cu spuma poliuretamica pt insonorizare
              6.- sa nu fie si de la membrana servofrana,de multe ori e fisurata si da senzatia ca troncane motorul dar el e scazut in turatie din cauza pierderii presiunii cauzate de fisura in membrana
              7.- sa nu fie si de la placute,nu sunt de origine si turcismele sunt de multe ori mai mici decat cele de origine si locasul unde intrat si de aici un usor troncanit,ele stau in suport usor stranse de disc si din cauza ca discul se invarte placuta joaca,verifica si tablitele de otel daca mai au aceaiasi calitate elastica sa poata tina placuta fix in locasul ei,daca nu schimbale si fixatoarele placute frane,cele din tabla de otel
              daca ai rezolvat problema sa ne zici si noua de la ce a fost
              stima all !!!
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #8
                Multumesc

                Va multumesc la toti pentru sfaturi si pareri. Am intrat azi sub masina si am rezolvat problema. Un surub din partea din spate a scutului era slabit si juca scutul. Am observat surubul slabit cand am dat jos scutul sa ma uit dupa el care e problema, nu am dat atentie la surub dar mi-am adus aminte de el cand am vazut ca nu pare nimic in neregula dupa scut. Am facut proba fara scut si era totul ok. Am pus scutul la loc, am strans bine suruburile si nu se mai aude troncanitul ala de parca mai avea putin si imi cadea motorul.
                Mersi.
                For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

                Comment


                • #9
                  salutare ...
                  am si eu o problema ... poate ati mai intalnit asa ceva !
                  LOGAN 1.5 dCi 68 cp
                  98.000 km
                  2007

                  cand plec de pe loc cu rotile putin bracate intr-o parte sau la maxim incepe si trozneste ceva ... eu cred ca este de la capetele de bara ... si cand pornesc motorul imi ramane becurl de la ulei 2 secunde aprins dupa pornire ...
                  voi ce parere aveti?
                  Last edited by felye; 9 June 2012, 10:44.
                  sigpicFGA-ul meu ... http://www.loganclub.ro/forum/tr_93_...9.html?t=25709

                  Comment


                  • #10
                    Poate fi si capat de bara, pivos, sau in alte cazuri planetara.
                    In ceea ce priveste becul aprins, nu-i mare bai 1-2 s, dupa pornire; calitate ulei, nivel, filtru care scapa, pompa de ulei care amorseaza un picut mai greu.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google