Motor - se opreste in mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor - se opreste in mers

    intrebare de 100puncte de se opreste motorul in mers, dupa 10sec. porneste cauze posibile. cine a mai patit daca poate sa ma ajute.

  • #2
    ai putea sa formulezi un pic ca sa si intelegem ?
    eu din ce ai scris tu nu prea se intelege,doar ca se opreste motorul in mers, ca de oprit nu cred ca se mai poate opri odata . Motorul este cald ? rece ?Moare imediat dupa ce il pornesti ?Sau dupa ce pleci de pe loc cu el ?
    Last edited by Cristi_Xp; 24 March 2010, 23:05.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      verifica buji si fisele de buji
      drive with speed than you die fast

      Comment


      • #4
        dimineata porneste usor la prima cheie dupa se sa incalzit incepe sa se opreasca,ii iau contactul il pun si porneste poate sa mearga 10m sau 5km.si se opreste motor 1.4 300 000km

        am verificat fisele si bujiile sunt bune dau scanteie
        Last edited by db12luc; 24 March 2010, 23:42. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          motorasul pas cu pas ?
          senzori de temperatura ?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            ar fi necerar sa spui si modul de oprire , scade in turatie sau moare brusc indiferent de turatia avuta, sau moare decit cind o ti in turati joase?
            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

            Comment


            • #7
              O problema asemanatoare am avut la un opel 1.7DTI (cel pe care scria OPEL nu Ecotec) cand se incalzea se oprea motorul puteam sa il tin si la 4000 de rotatii tot degeaba. Pornea doar cand motorul se mai racea. Daca era frig puteam face si 60km, dar apoi trebuia sa fac o pauza pentru al pornii din nou. imediat nu mai pornea deloc la automat. Am fost cu el la Opel si mi-au zis ca e computerul de motor defect, l-au inlocuit si apoi nu a mai avut nici o problema
              Last edited by VIOREL JIJI; 25 March 2010, 13:42. Reason: Am tastatura cam defecta si nu se intelegea nimic

              Comment


              • #8
                la kilometrii astia cred ca poate fi absolut orice. aprindere injectie motoras etc etc. pune o pe tester cel mai bine e foarte ieftin pentru logan

                Comment


                • #9
                  hmm 300 de mii de km , alte probleme in afara de asta ai mai avut?Sunt curios in legatura cu fiabilitatea motorului ca daca nu ai mai avut eu zic ca motorul chiar si a facut treaba bine.

                  Comment


                  • #10
                    si mie mi se opreste in mers, dupa ce o pornesc cam dupa 1 min jumate, initial mi s-a spus ca e de la injectoare si nu tine presiunea, ciudat e ca daca merg cu ea mai turata un timp incepe sa tina presiunea si nu se mai opreste... chestia e ca m-am tot plictisit sa schimb injectoarele.... initial am schimbat 1 care se dovedeste a fi bun si ulterior pe celelalte 3 care dupa 2 saptamani au picat acum am altele si iar imi fac probleme, mai nou imi scoate fum alb si trancane motorul de rupe parca nu ar avea ulei de loc abia i-am mai bagat 2 l de ulei si degeaba ... am un 1.5 din 2006 cu 76.600km

                    Comment


                    • #11
                      am scapat de problema motorului oprit in mers.Am montat instalatie GPL;dupa care a aparut alta problema motorul trosneste cand accelerez (sprint) trebuie sa accelerez lent sau sa schimb viteza la turatie mare asta pe GPL (TOMASETO )pe benzina tot se opreste.
                      Last edited by db12luc; 28 April 2010, 19:42.

                      Comment


                      • #12
                        daca se opreste lent verifica presiunea combustibilui in instalatie sa vezi dc e pompa de benzina,dc se opreste brusc verifica instalatia electrica...

                        Comment


                        • #13
                          Salut. Am si eu un Logan DCI de 65 de cai. Acum 1 luna si ceva a inceput sa faca niste figuri. In momentul in care stau la relanti si o accelerez putin, cand revine la relanti pentru o fractiune de secunda scade mai mult si da sa se opreasca. Am zis ca poate se rezolva chestia asta la revizie (se apropia revizia de 50000 km). Acum 2 saptamani a inceput sa faca ceva mai grav si anume sa se opreasca in mers (noroc ca nu se opreste directia asistata). Faza e ca se opreste numai in momentul in care calc frana, dar nu se intampla mereu. Acum o saptamana si ceva a venit un vecin la tata si i-a dat 20 litri de motorina ( ala avea logan pe benzina si nu avea ce face cu ea). Sambata (24 aprilie) dimineata a pornit normal si am mutat masina din parcare in fata blocului. Nu am stat mai multe de 30 secunde in fata blocului cu ea pornita pana s-au urcat ai mei. Cand am dat sa plec masina a inceput sa vibreze puternic (zici ca era cutremur) si cu greu s-a pus in miscare. Pana la urma s-a pus in mers si totul era ok. Am zis ca poate are ceva motorina pe care o mai avea (aproape o liniuta). Am mers la OMV si am bagat 20 de litri de OMV Premium. Miercuri (28 aprilie) a fost tata si a facut revizia. Au schimbat filtrele ( in cel de motorina au zis ca era apa....) si au pus-o pe tester (150 ron) unde au gasit ca 3 buji erau arse (94 ron/bucata..ce naiba au?? sunt placate cu aur?). Apoi au pus-o iar pe tester (inca 150) si au descoperit ca cica pompa de injectie are o mica fluctuatie si au zis ca daca persista sa o schimbam....( ce bucurie....inca 650 ron). Am fost dupa tata sa iau masina de la service pt ca totul a costat mai mult decat avea la el. La intoarcere acasa masina era schimbata. Motorul era mai silentios si raspundea bine la comenzi. Totul ok pana azi. Azi a ajuns iar la o liniuta de motorina si face din nou figuri. Inainte scadea sub relanti cu 100-200 de ture. Azi a scazut si pana cand incep liniutele si s-a oprit de 2 ori cand am pus frana si 1 data cand am incercat sa plec. Ce pot sa-i fac sau de la ce sa fie??? Sigur e pompa de injectie?? Revizia asta a facut gaura in buget pentru ca a costat dublu pentru cat era planificata si va dura ceva pana cand o sa ajunga masina iar in service. M-am impacat cu ideea ca s-ar putea ca motorina aia sa fi avut apa.....cum scap de ea?

                          Happy 1 Mai

                          Comment


                          • #14
                            Ieri dimineata am plecat la tara. Prin Bucuresti a mai murit de 3 ori pana am ajuns la OMV-ul din Baneasa. Am mai bagat 10 litri de Premium. N-a mai facut nimic tot drumul. Apoi am fost cu bunica-mea pe camp....am facut un pic de off-road :P....si am cam mers numai in treapta 1 si am tot turat-o. A mai "tusit" ea de cateva ori, dar n-a mai murit. Seara cand am venit spre Bucuresti am mers calm si masina n-a mai facut nimic. De obicei merg un pic mai sportiv. Apropo...tata merge mai mult subturat cu ea....si nu vrea sa inteleaga ca nu e bine....iar eu schimb treptele intre 2300 si 3000 de ture. Are vre-o legatura problema cu stilurile de condus? Incerc sa gasesc orice solutie pentru a nu mai schimba nimic la ea

                            Comment


                            • #15
                              daca mergi subturat ,o sa incepi sa ai probleme cu turbina si cu egr-ul,in cazul tau ar fi devina egr-ul,acum depinde si cat fum scoate si ce culoare are

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google