Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Motorul Se Opreste La Relanti Sau In Sarcina

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Si mie mi se pare ieftina.La dealer prin craiova si prin apropieri e cam 700,mai ramane sa vad prin gorj dar presimt ca tot preturi din astea au.
    Sunt presat si de timp,pana pe 24 trebuie sa o rezolv neaparat ca ma asteapta o iesire prin tara.
    Recomandati-mi si mie un magazin ceva,un site etc mai de incredere si cu preturi nu prea mari.
    Si inca ceva,se schimba amandoua?
    Sau se pot curata cumva?

    Originally posted by vdmihai View Post
    Salut credeti ca si la mine se rezolva la fel.?
    Oscileaza rau turatia la ralanti,da sa se opreasca dar nu se opreste.Acceleratia pot sa o calc la maxim ca...degeaba.Plus ca da rateuri se aud zgomote ciudate la teava de esapament.In genu cum faceau daciile vechi. pac pac mama ei X(
    In mers la fel scade turatia si isi revine singura.Si oricum de abia trage.
    Acum a inceput sa faca mai des asa.
    Se pare ca din cauza ei avaem probleme,cel putin asa imi confirma baiatul pe tester.Ciudat ca mersai azi vreo 200 km si nu avu nimic.

    Scuze daca sunt prea stresant.
    sigpic
    !

    Comment


    • #47
      eu am avut ceva probleme similare chiar de cand am luat-o de noua .. in sensul ca dimineata cand ii dadeam cheie nu vroia sa porneasca asa cum ar fi fost normal la masini noi. ci "tusea" .. opream si stateam un pic si apoi cand ii dadeam cheie o lua din prima normal.. as putea spune ca era ceva periodic la cateva luni .. stateam si ma intrebam daca nu o fi de la benzina (puneam 95 de la petrom) ca vb aia masina era noua .. nu m-am stresat prea tare.. mai puneam benzina de la OMV ba de 95 ba de 100 ba amestecate 50/50 si nu mai aveam problema asta.. in ultima vreme nu a mai fost .. ce i drept ii pun benzina din omv sau rempetrol si tot asa uneori un plin de 100 sau 50/50..

      Comment


      • #48
        [QUOTE=vdmihai;618766]
        Si mai aflai ca pretul ei este de 700+ ron ceea ce mi se pare enorm.

        preturile la dealer astea sunt.si mie imi ceruse tot in jur de vreo 700 de lei,
        cele luate de pe internet nu stiu sigur daca sunt originale.

        Comment


        • #49
          Dupa o perioada in care nu a mai facut 'fente',i-a facut-o lata lu tata
          De data asta a murit de tot si becu ala rosu din bord nici nu mai clipea.Cam dupa 1 minut inceput sa clipeasca si a pornit-o,si cu greu s-a descurcat prin oras(Craiova).
          Cand m-am dus acasa de la tara a fost durere mai mult de 110 nu am putut sa ii dau.Cum calcam acceleratia cum imi dadea in nas si ii scadea turatia.Primii 10-20 km sa zic asa a mers dar dupa motorul a mers haotic.
          Eu vroiam sa cumpar sonda aia lambda,dar cand am pus-o iar pe tester mi-a zis baiatu ca sonda nu are nimic si ca functioneaza in parametrii normali(nu ca as stii eu care sunt aia),si mi-a aratat acolo.Iar alte defecte nu a gasit.Acum nu stiu ce sa zic,voi ce ziceti?
          Programare in service nu i-am facut ca nu am avut timp/bani/service bun,plus alte probleme,dar trebuie sa imi rezerv cateva zile,poate chiar saptamani pentru ea.
          Si mi-e si frica,ca o sa ma coste ceva bani
          Last edited by vdmihai; 22nd June 2010, 18:07.
          sigpic
          !

          Comment


          • #50
            Am schimbat sonda.
            Am luat una la 200 lei,bineinteles nu este originala si a avut firul putin mai scurt.S-a potrivit si merge acum .
            Sper sa ma tina mult.
            .Nu credeam ca un lucru atat de mic are asa mare influenta,dar acum m-am documentat pe net si am citit pagini intregi despre ea.
            Total manopera schimbare si stergere erori etc : 10 lei
            Poze cu vechea sonda,la prima mi-a tremurat mana
            Attached Files
            Last edited by vdmihai; 8th July 2010, 13:15.
            sigpic
            !

            Comment


            • #51
              am un logan 1,4 gpl ,se opreste la relanti sau ramane turata la 1500 de ture,am schimbat injectoare benzina ,bujii, motorasul pas cu pas si tot la fel

              Comment


              • #52
                Salut, am si eu logan 1.5 dci din 2006 si am probleme asemanatoare ( se opreste in mers, scoate sunete de parca merge fara un injector ) am facut aproape tot ce am citit mai sus si singura rezolvare a fost sa schimb ECU insa cel nou pus merge decat daca am mufa EGR scoasa, nu are inchidere centralizata cum avea al meu, porneste mult mai greu singurul lucru bun la el este ca am sczut consumul cu 0.5l / 100 km...
                Doresc sa stiu daca pot reseta ECU meu vechi ( sa ii fac un update sau ceva ) pentru ca nu am gasit un ECU sa merga la fel de bine ca al meu si am trecut prin 5 deja.

                Comment


                • #53
                  Trebuie sa cureti portclapeta si motorasul pas cu pas! Poti folosi spray de contacte sau mai bun spary de curatat frane! Nu este scump si curata perfect. Caut un tutoarial si vezi cum se demonteaza si se curata portclapeta si motorasul pasa cu pas( relanti). Atentie la curatarea motorasului pas cu pas, dupa ce montezi la loc,pune de 3 - 4 ori contactul pana se sting becurile la bord fara sa pornesti motorul. Apoi poti porni motorul, este posibil sa mearga putin neregulat sau putin turat dar isi revine destul de repede,se autoregleaza.

                  Comment


                  • #54
                    Salutare! Am intampinat si eu aceasi problema! Motorul se oprea in sarcina, la relanti, la cald sau la rece. Am schimbat urmatoarele: buji, clapeta, mpp, senzorul de turatie, pompa de benzina, fisele si am tot schimbat si benzina. Rezultatul acelasi, masina se tot opreste. Am curatat toate contactele de la fiecare senzor, mufele de la calculator, cu spray de contact, problema tot nu s a rezolvat. Am ster cu banda abraziva fiecare minus al masinii, sub faruri, contra aripa stanga, stopuri, de pe cutia de viteze, nici un rezultat. Am pus testerul pe ea si nu apare nici un fel de eroare. Am fost la service si cei de acolo mi au spus ca nu are nimic. Mentionez ca am fost si in Bucuresti si in Ploiesti, peste 10 service-uri. Nu mai stiu sa ii mai fac! Daca aveti vreo idee share va rog. Am citit toate forumurile posibile si am facut exact cum scrie acolo si acelasi rezultat. Masina se tot opreste. Va sunt recunoscator daca mai veniti cu idei. Mentionez ca masina este un logan 1.6 8v benzina din 2005.

                    Comment


                    • #55
                      numa' de bobina de inductie n-ai zis nimic. ti-a scapat la enumerare, sau chiar n-ai schimbat-o inca? aia ar putea si ea sa fie una din cauzele opririi aiurea.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Da. Imi cer scuze. Am schimbat si bobina.
                        Last edited by Seba; 6th March 2017, 11:37.

                        Comment


                        • #57
                          Eu cred ca e din partea "electrica" , probabil vreo lipitura rece pe undeva, contact imperfect undeva......

                          Banuiesc ca s-a verificat continuitatea circuitelor,semnal sa ai la bobina etc......

                          Nu ma pricep la electronica insa din ce descrii iti trebuie un electronist bun


                          Nu ai zis cum ti se opreste.....doar se opreste sau se stinge tot, nu mai ai curent....

                          Ar mai fi o chestie, dar banuiesc ca e verificata.....daca UCE nu primeste 12V constant ( sau cat dreq tre sa primeasca) nu autorizeaza injectia si masina ori nu porneste ori se opreste - daca e in mers.....acum cauze pt care nu ar primi tot un electronist le verifica

                          Comment


                          • #58
                            Dar culbutorii cum se simt, sunt bine ? Acum câți km s-a făcut reglajul lor ?
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              @manson_4t: iti mai raman de verificat releul care taie injectia, rampa de injectoare, cititorul de cheie si contactul IGN(ition) din butucul cheii de contact. s-ar putea ecu sa nu recunoasca cheia la un moment dat sau sa se intrerupa contacul motor. nu moare si casetofonul/cd-playerul in acelasi timp cu motorul?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #60
                                Salut colegii, incerc de ceva timp sa rezolv problema asta cumva la loganul meu, se opreste in mers si nu mai porneste. Dupa ce moare, sa zic ca mai porneste dupa 1h, 1h jumate de stat.
                                Am schimbat clapeta acceleratie isi revenise, apoi a inceput la fel. Am schimbat din nou motorasul pas cu pas si tot n-am scapat de problema.

                                Ce-mi recomandati sa-i fac, ce ar putea avea?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google