Senzor Aprins Antipoluare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu am considerat-o greseala de "tastatura", i fiind langa o, mai ales ca vedeam unde "bate" colegul cu eroarea de senzor
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      salutare baieti, sant proaspat posesor logan 1.6 85. Dupa 350 km mi_a aprut o ciudatenie, dupa ce pun contactu ptr a porni masina astept sa se stinga martori dupa bord ptr. a porni motoru imi ramane aprins martoru de la catalizator aprins , dar dupa ce pornesc masina se stinge. Am fost la service si mi sa spus sa stau linistit ca nu are nimic. Am insistat sa le spun ca conduc diferite masini logan de la firma si nu se inatampla acest lucru.
      Voi ce parere aveti. Iar ca bonus imi tremura si galeria , au umblat la ea dar duoa ce am ajuns acasa tremura mai rau ca inainte.In rest multumit, dar totusi sa dai 9000 de EURO si sa incepi cu drumuri pe la service este o problema

      Comment


      • #33
        In general martorul antipoluare se aprinde in anumite conditii in timpul functionarii motorului; daca se stinge dupa ce pornesti, inseamna ca sistemul nu detecteaza nici o pana EOBD.
        In legatura cu tremuratul coloanei de evacuare, daca nu tremura si motorul, probabil un amortizor, care o tine fixata de-a lungul traseului, prea moale, sau un suport rupt din sudura.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          asa face euro 5, stinge becul dupa pornirea motorului, nu e nimic aiurea.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            Originally posted by big_electro61 View Post
            Termenul "tahimetric",se foloseste cu preponderenta,in geodezie.In auto se folosesc termeni ca,turometru,vitezometru,etc. Sincer, nu stiu la ce senzor s-a referit,colegul,cu ceva timp in urma.
            Off topic:ταχύτητα (tahytita) este cuvânt grecesc,înseamnă ”viteză”.μέτρο(măsură). Așadar, termenul ”tahimetric” este corect, neavând alt înțeles decât ”vitezometric”.
            Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

            Comment


            • #36
              Nu este greu a se cauta in DEX-ul limbii romane,explicatia termenului -tahimetrie-,plecind de la ideea ca suntem pe un forum romanesc.Cei curiosi,o vor face...

              Comment


              • #37
                Salutare
                Nu stiu daca postez bine dar, ...
                Am agatat sonda aval ,1.4 MPi , si a "disparut" mufa care e pe inslalatia electrica a masinii...si nu stiu care cum se leaga firele la mufa...( pe sonda am 2 fire albe, 1 negru, 1 maro).

                Comment


                • #38
                  pai firele alea tre sa se continue cu aceleasi culori si catre electronica masinii. firele ramase din vechea mufa, n-au tot aceleasi culori? uita-te ce culoare au si cum sunt legate firele la sonda lambda amonte, e acelasi tip de sonda, aceeasi mufa, poate ii dai asa de cap.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Ieri si alaltaieri dupa prima pornire, cand acceleram(turam) motorul se zgaltaia masina, ca si cum s-ar fi inecat si imi clipea martorul antipoluare, a facut asa vreo 5-6km de vreo 5-6 ori.Martorul nu a ramas aprins, doar a clipit de fiecare data cand se ineca motorul.

                    Comment


                    • #40
                      Ia-o și tu băbește:pt început, pune cam 40 l benzină bună, adaugă un aditiv în rezervor pt motoarele mpi și forjeaz-o în fiecare viteză între 3500 și 4000(asta dacă știi că ai întreținut-o bine), dar dacă ai sub 100.000 km și ai asemenea problemă, sigur ai folosit benzină proastă.
                      Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by khaymanu View Post
                        Ieri si alaltaieri dupa prima pornire, cand acceleram(turam) motorul se zgaltaia masina, ca si cum s-ar fi inecat si imi clipea martorul antipoluare, a facut asa vreo 5-6km de vreo 5-6 ori.Martorul nu a ramas aprins, doar a clipit de fiecare data cand se ineca motorul.
                        Mai mult ca sigur problemele tin de sistemul de aprindere; daca nu a ramas aprins nu sunt motive de ingrijorare, cel putin in cazul cand astfel de avertizari nu se repeta intr-un timp relativ scurt. Sigur se poate invoca si probleme de alimentare; ramane de observat.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #42
                          eu as lasa aditivii pentru creduli, mai ales dupa ce-am patit cu ei...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by khaymanu View Post
                            Ieri si alaltaieri dupa prima pornire, cand acceleram(turam) motorul se zgaltaia masina, ca si cum s-ar fi inecat si imi clipea martorul antipoluare, a facut asa vreo 5-6km de vreo 5-6 ori.Martorul nu a ramas aprins, doar a clipit de fiecare data cand se ineca motorul.
                            Solutia cea mai indicata este sa-i faci un test(cu testerul),aflind in acest fel problema reala.Nu se merita a chinui motorul,prin prisma efectelor,ce tin de periclitarea catalizatorului(gaze nearse),care costa...ceva banuti(euro)...!

                            Comment


                            • #44
                              Maine am revizia de 3 ani si mi-am facut o lista...sa vedem ce spun "ecspertii"

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Seba View Post
                                pai firele alea tre sa se continue cu aceleasi culori si catre electronica masinii. firele ramase din vechea mufa, n-au tot aceleasi culori? uita-te ce culoare au si cum sunt legate firele la sonda lambda amonte, e acelasi tip de sonda, aceeasi mufa, poate ii dai asa de cap.
                                Salutare si multumesc de raspuns.
                                Deci, am Logan din 2006 iar firele de la cablajul electric al masinii nu au aceleasi culori cu sondele Lambda. Asa ca am cumparat alta sonda aval (dupa catalizator), am montat-o si martorul in bord tot aprins e...
                                Ceva sugestii, opinii , va rog.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google