Motor Bulit Logan Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vedeti daca va-ti cumparat DCI? Eu nu am auzit de Logan MPI cu turbina stricata

    Comment


    • #17
      la dci daca sunt prea multe piese care sunt terminate si costa foarte mult ,nu merita sa il mai repari.mai bine cauti la sh unul . asa cum au zis si antevorbitorii mei,uleiul la astea, pleaca pe la turbina.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #18
        e turbina in mod sigur,dar daca o faci,vinde-o ca nu se merita sa bagi banii in ea,si cu piese noi si tot ramai cu ea in drum

        Comment


        • #19
          Originally posted by q_acdc View Post
          Da, apar dupa 60000
          si se aprinde martorul de bujii.(4 papucuri diesel si toate fac la fel)
          Asta se intampla la Daciile papuc vechi cu motor de 1,9D. Cred ca la astea te referi. Poti sa mergi asa cu ele mult si bine totul e sa ai rabdare sa-i dai si a doua cheie (opresti motorul si-i dai a doua cheie). Mai nasol e cand se aprinde in timpul mersului, in depasire, ca atunci nu mai ai "talpa" deloc.
          Aici este vorba de senzorul ce memoreaza pozitia rotorului din pompa. Uita de el. Mai ales daca a primit si motorina proasta. Asta e ....... motor de "drujba" Si eu am la servici un papuc si merge si acum (are ~120.000km). Problema a aparut pe la ~40.000 km. Atunci pompa costa 5.000 ron cu tot cu manopera. Dar nu am schimbat-o. Am schimbat doar senzorul respectiv insa problema reapare dupa un timp.

          Originally posted by alyyyy View Post
          ce sa mai zic la turbina nu am umblat
          Pe aici se poate pierde mult ulei.
          Motorul "bate" in timpul mersului ? Poti sa ai topite si pistoane daca nu ai avut injectia buna si ai mers ceva km. buni cu masina.
          Last edited by lau; 10 April 2010, 22:41. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            la papuc este kit de reparatie pentru pompa si nu costa mai mult de 200 de lei iar cat despre pistoane topite n-ai sa vezi din cauza injectiei

            Comment


            • #21
              Originally posted by lau View Post
              asta se intampla la daciile papuc vechi cu motor de 1,9d. Cred ca la astea te referi. Poti sa mergi asa cu ele mult si bine totul e sa ai rabdare sa-i dai si a doua cheie (opresti motorul si-i dai a doua cheie). Mai nasol e cand se aprinde in timpul mersului, in depasire, ca atunci nu mai ai "talpa" deloc.
              Aici este vorba de senzorul ce memoreaza pozitia rotorului din pompa. Uita de el. Mai ales daca a primit si motorina proasta. Asta e ....... Motor de "drujba" :woot3: Si eu am la servici un papuc si merge si acum (are ~120.000km). Problema a aparut pe la ~40.000 km. Atunci pompa costa 5.000 ron cu tot cu manopera. Dar nu am schimbat-o. Am schimbat doar senzorul respectiv insa problema reapare dupa un timp.



              Pe aici se poate pierde mult ulei.
              Motorul "bate" in timpul mersului ? Poti sa ai topite si pistoane daca nu ai avut injectia buna si ai mers ceva km. Buni cu masina.


              deci motorul nu bate in timpul mersului porneste bine si am mai observat ca e mult ulei pe teava de la esapament

              Comment


              • #22
                Pe aici se poate pierde mult ulei.
                Motorul "bate" in timpul mersului ? Poti sa ai topite si pistoane daca nu ai avut injectia buna si ai mers ceva km. buni cu masina. [/QUOTE]

                da am desfacut azi motorul si am vazut care i treaba compresie buna doar la 1 2 si al 4 lea cilindru al treilea bulit adik topit,,si cu turbina tot problema tre sa o fac sau sa o cumpar aveti ceva idei mar ajuta ffff mult sa o repar cumva .

                Comment


                • #23
                  Pe unde se gaseste kitul asta de reparatie pentru papuc 1,9D. E greu de schimbat?

                  Comment


                  • #24
                    kit-ul il gaseste la reprezentante mai mult ca sigur,insa stii sa faci acea operatie?

                    Comment


                    • #25
                      nu prea cred ca gasesti la reprezentanta.aia te invita la schimbat pompa si injectoarele pe bani buni.ei nu repara, ei inlocuiesc.poate il gasesti la reprezentanta delphi sau la alte magazine .
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #26
                        la papuc diesel?poate la logan ,si atunci se hazardesc sa-ti bage pe gat pompa

                        Comment


                        • #27
                          da dragi prieteni am reusit sa fac masina am scimbat un piston topit am gasiyt o turbina de pe alt motor si le multumesc celor care mau ajutat si ma m stors de 2000 lei din buzunar dar acum merge.cam asta a fost pe viitor o sa am rije sa nu mai bag motorina la galeata

                          Comment


                          • #28
                            Nu ti-au spus mecanicii din ce cauza sa topit pistonul ?

                            Comment


                            • #29
                              pai care sa fie cauza decat ca nu au mers injectoarele si eu a trebuit sa ajung de la bucuresti la tg jiu cu masina si am venit cu a 3 a si a 4 abia am fortato si de aceea

                              Comment


                              • #30
                                Cred ca am invatat destule din experienta asta......
                                Iara m-am culcat tarziu...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google