Am probleme grave cu caldura la 1,4 benz+gpl va rog ajutati-ma.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    sal.la mine (1.4mpi +gpl) am avut radiatorul spart(d-asta pierdeam antigel).l-am inlocuit,am schimbat si termostatul dar caldura tot nu prea am(cand afara sunt de exemplu de la -7 in jos grade atunci se simte lipsa de caldura pt ca mi se aburesc geamurile rau).cele doua conducte care sunt in interiorul masinii sunt fierbinti amandoua.ce sa mai fac?

    Comment


    • #47
      ce radiator ai avut spart? Cel de interior din aeroterma? Daca da atunci e posibil sa nu fii montat corect aeroterma si clapeta de dirijare sa fi ramas pe inchis . Pentru aburire excesiva da ventilatorul pe 3 , recircularea sa fie inchisa iar daca nu ai succes nici asa atunci poti cupla AC cu caldura la maxim , AC va usuca rapid aerul din masina si va dezaburi geamurile (in caz ca ai AC)
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #48
        nu,cel de la motor din fata.e bine sa pornesc AC-ul si sa am si caldura pornita?nu se poate intampla ceva "rau"? l-am dat si pe 3 dar daca il dirijez spre parbriz se dezabureste,dar raman aburite lateralele.daca il dirijez spre interior si laterale se abureste parbrizul.oare de ce nu exista si modul parbriz+laterale?

        Comment


        • #49
          pai daca directionezi pe parbriz si deschizi si lateralele va baga aer si pe acolo,inchidele pe cele din mijloc,la mine baga bine,cu directionare pe parbriz si lateralele...stima
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #50
            @adrian2010: ti se ridica temperatura la 4 linii? Daca da, nu ar trebui sa ai probleme cu caldura... posibil sa fie infundat partial radiatorul aerotermei. Cat despre dezaburire, habitaclu trebuie sa fie deschis tot timpul(sa nu fie clapeta pe recirculare) dirijeaza aerul spre parbriz, inchide aeratoarele din centru iar pe cele din laterale orienteaza-le spre geamuri. Poti porni si Aerul Conditionat, ajuta mult la o dezaburire rapida, dezumidificand aerul si nu se intampla absolut nimic, ba chiar e recomandat sa-l mai pornesti din cand in cand pe timpul iernii.

            Comment


            • #51
              Salut! si eu am o problema acum pe timp de iarna cu liniutele de la apa,apar doua dupa care patru liniute si iaras scade la doua si asa ramane chiar daca merg mai multi km.chiar peste 20 km,o fi vreo problema cu termostatul?iernile trecute crestea la 4 liniute si asa ramanea chiar daca era ger mare ...Masina e 1,4 benzina...

              Caldura face an habitaclu destula
              Last edited by Dutu Ion; 28 January 2011, 10:27. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                da,am 4 linii constant(am schimbat de curand termostatul).si deci reciclarea sa o tin deschisa mereu?pai imi vine aer rece de afara si se duce si caldurica aia putina care o aveam inauntru....stiu ca e recomandat sa pornesti AC pe timp de iarna dar cu caldura oprita!

                Comment


                • #53
                  Ai termostatul decalibrat si deschide mai repede, schimba-l , vezi ca e un topic dedicat pentru problema descrisa de tine. Sa vezi ce caldura baga dupa ce-l schimbi
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    termostat. cat despre caldura in gpl, dupa un km la mine mor de cald....

                    Comment


                    • #55
                      adrian2010 daca ai schimbat termostatu si ai in masina aceeasi temperatura ca in frigider ori dai caloriferu de la aeroterma jos si-l speli bine in interior cu jet puternic de apa fiarta,ori cumperi altu nou.Ai GPL pe masina?

                      Comment


                      • #56
                        da,am gpl pe masina.se simte o "lipsa" de caldura cand e fff frig afara(gen -12 grade in sus).si daca vreau sa dau jos caloriferul de la aeroterma pentru curatare cum procedez?trebuie dat jos bordul?

                        Comment


                        • #57
                          unde gasesc nufar de calorifer ca am caloriferul infundat

                          ma ajuta cineva abul trecut lamcuratat doar cu jet de apa si a facut ceva caldura dar acum face cald doar in mers si foarte putin cu ce sa al curat ma ajuta cineva?

                          ma ajuta cineva anull trecut lam curatat doar cu jet de apa si a facut ceva caldura dar acum face cald doar in mers si foarte putin la relanti cu ce sa al curat ma ajuta cineva?
                          Last edited by b85kim; 10 October 2011, 16:38. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #58
                            Eu cred ca trebuie sa scoti aerul din instalatie de racire. Degeaba spun unii ca se aeriseste singura ca nu e asa. Anul trecut am patit la fel cand am dat jos caloriferul si l-am curatat, baga caldura doar la turatii mari.
                            Last edited by 77sky; 22 October 2011, 18:35.

                            Comment


                            • #59
                              1 daca sa schimbat distributia si pompa de apa si sa pus alta care are altfel turbina fata de cea din poza=caldura doar vara
                              2 termostat pe duca
                              3 calorifer colmatat cu cauciucu de la plamanu de gaz,tare mult ai place antigelului sa-l dizolve= calorifer nou(daca sa curatat o data,a doua oara e loterie)cam la doi ani se schimba/curata+o verificare a membranei de la plamanu de gaz
                              4 ultima este valabila doar la cele cu gpl
                              Attached Files
                              Last edited by nikuniku; 22 October 2011, 18:32.

                              Comment


                              • #60
                                .

                                Originally posted by nikuniku View Post
                                1 daca sa schimbat distributia si pompa de apa si sa pus alta care are altfel turbina fata de cea din poza=caldura doar vara
                                Asta de unde ai scos-o? Dacpompa de apa nu e capabila sa-si faca treaba,caldura in masina e ultimul lucru care te intereseaza.Aceasi pompa misca si apa care raceste motorul.Sa intelegem ca face treaba doar vara? )
                                In ultimele 2 saptamina am schimbat peste 20 de radiatoare de interior si am incercat sa curat vreo 5.Cu curatatul e loterie curata.
                                Inlocuirea radiatorului fara spalarea instalatiei,duce la infundarea prematura a radiatorului nou.
                                Nu incercati sa bagati diverse chestii prin motor,gen calgon sau mai stiu eu ce prostii de curatat.Marea majoritate a solutiilor de curatare si desfundare tevi sint pe baza de soda si va treziti cu radiatoarele gaurite.
                                Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google