Turometru instabil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turometru instabil

    Salut, sunt nou pe forum! Logan LP 1.4 MPI. 25.000 km.
    Problema mea este că turometrul la relanti are o mişcare continuă de la 5 la 7(vibrează).Aţi păţit aşa ceva? Am fost la Dacia şi au stat 2 ore ,,călare" pe maşină: au schimbat bujii, baterie, alternator şi multe altele. Nu era de la astea. Mi-au spus că nu ştiu ce este şi se vor intresa până la următoarea revizie.
    Ce sfat îmi daţi?

  • #2
    Sa fie oare senzorul de turatie de vina?
    Logan Ambition 1.6 8V

    Comment


    • #3
      Daca masina e in garantie,ar trebui sa nu iti faci probleme;defectul va scoate capul pina la urma.Daca a expirat garantia,mergi si la alte service-uri...s-o gasi cineva care intr-adevar se pricepe.

      Comment


      • #4
        As mai avea o problema, ai sa zici să-i dau foc dar ce să fac asta e: uita-te dacă ai timp pe probleme tehnice - scârţîit volan!

        Comment


        • #5
          Originally posted by dorutu View Post
          Salut, sunt nou pe forum! Logan LP 1.4 MPI. 25.000 km.
          Problema mea este că turometrul la relanti are o mişcare continuă de la 5 la 7(vibrează).Aţi păţit aşa ceva? Am fost la Dacia şi au stat 2 ore ,,călare" pe maşină: au schimbat bujii, baterie, alternator şi multe altele. Nu era de la astea. Mi-au spus că nu ştiu ce este şi se vor intresa până la următoarea revizie.
          Ce sfat îmi daţi?
          Nu inteleg:
          1. masina merge bine si doar turometrul oscileaza?
          2. Masinea trepideaza?
          Daca 2, schimba fisele(am inteles ca au schimbat bujiile)
          Cred ca ar trebui sa mergi la un service cu tester electronic(unul serios cu OBD).Pana nu-ti demonteaza toata masina(mai au de lucru la distributie...)....
          Eu am patit ceva asemanator la 1.6 16v= condens pe fise. fisele au si bobinele(la 16v-renault, nu stiu la mpi) in ele. Daca nu au schimbat fisele...
          Un sfat: nu spalati motorul...

          Comment


          • #6
            daca masina e in garantie..trebuie sa o rezolve ei pana la urma..daca nu..vorba lui victor,mergi la un service..din experienta mea,eu zic sa mergi la un service care au meseriasi ce au lucrat si pe afara si lucreaza numai cu masini-''avioane''..baietii aia cunosc meserie(ce-i drept,cam costa )

            Comment


            • #7
              In cazul initiatorului probabil e o problema de motoras pas cu pas. O fi vaselina prea "inghetata" pe el, ceva prin zona.
              Eu zic sa se inceapa cu curatatul corpului clapeta si curatat motorasul pas cu pas.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                ma gandesc ca vb de motorasul pas cu pas care misca acul pe bord,nu? altfel, daca vb de cel din clapeta admisie, ar trebui sa trepideze motorul. la fel si-n cazul in care senzorul de turatie da rateuri, ecu ar trebui sa dea comenzi aiurea motorului si acesta sa trepideze. ori cablul de la ecu injectie la bord are contact prost, ori motorasul din bord e varza. s-ar putea doar sa schimbe bordul daca la testul prin obd ralantiul e stabil...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Da, de motorasul de la turometru vorbeam.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    La testul facut de cei de la Dacia a ieşit şi acolo variaţia de la 730 la 735, oricum ceva de genul ăsta

                    Comment


                    • #11
                      de la 730 la 735 e fix un c**at...aia e normal. de la 700 la 750 ar fi anormal
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dorutu View Post
                        La testul facut de cei de la Dacia a ieşit şi acolo variaţia de la 730 la 735, oricum ceva de genul ăsta
                        Atunci nu inteleg ce-au cautat la generator, bujii, baterie?
                        Poate-ai fost cu vreo domnisoara frumoasa si-au vrut sa te tina mai mult prin preajma? Intreaba-i daca sunt mecanici sau frizeri...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dorutu View Post
                          La testul facut de cei de la Dacia a ieşit şi acolo variaţia de la 730 la 735
                          Variatia aia asa mica poate fi si din alte cauze si nu e problema tehnica. Stai linistit.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Daca era aceea variatie de turatie la tester stai linistit! Nu sunt probleme si nici la motor nu poti sa-i bagi de vina (daca are intradevar mers rotund uniform).Daca nu merge uniform dar totusi nu ai defectiuni declarate de tester schimba benzina , bujiile. @Andreis: Aprinderea este total diferita intre MPI si 16v
                            Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                            Comment


                            • #15
                              Am un logan nou iar turometrul,chiar daca e motorul cald nu ramane fix,oscileaza putin in sus si in jos cand este la relativ.E ceva normal sa fie asa???

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google